- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prachtig woord, idd.
Dat is het idee van een plan nietwaar. Het alternatief is geen plan presenteren en dan heeft bij voorbaat niemand enig perspectief. Er zijn veel variabelen, modellen en factoren die van invloed zijn. Maakt het lastig. Wat overeind blijft is dat het vaccineren door moet blijven gaan. De rest zal op termijn volgen.hoogstens als een idee van hoe het zou kunnen zijn?
Ik snap dat ze het doen, ik snap dat ze het ergens ook wel moeten doen, maar na al die eerdere plannen waar binnen de kortste keren van werd afgeweken is enige scepsis toch niet vreemd.Dat is het idee van een plan nietwaar. Het alternatief is geen plan presenteren en dan heeft bij voorbaat niemand enig perspectief. Er zijn veel variabelen, modellen en factoren die van invloed zijn. Maakt het lastig. Wat overeind blijft is dat het vaccineren door moet blijven gaan. De rest zal op termijn volgen.
Niets menselijks is mij vreemd.Ik snap dat ze het doen, ik snap dat ze het ergens ook wel moeten doen, maar na al die eerdere plannen waar binnen de kortste keren van werd afgeweken is enige scepsis toch niet vreemd.
Wellicht dat het telkens wegnemen van perspectief, denk aan ziekenhuis personeel of mensen die dolgraag willen sporten/ werken, schadelijker is dan geen of heel summier perspectief geven.maar na al die eerdere plannen waar binnen de kortste keren van werd afgeweken is enige scepsis toch niet vreemd.
Hét alternatief zou zijn een plan niet gekoppeld aan data in de vorm van tijd, maar data in de vorm van besmettingscijfer en ziekenhuisopnames.Dat is het idee van een plan nietwaar. Het alternatief is geen plan presenteren
Zeg het ze! Dat laatste is toch onderdeel van. Alleen die cijfers opsommen zeggen niet alles. Ik zie hier dagelijks cijfers voorbij komen, mij zegt het verdomd weinig.Hét alternatief zou zijn een plan niet gekoppeld aan data in de vorm van tijd, maar data in de vorm van besmettingscijfer en ziekenhuisopnames.
Mijn lot is om als roepende in de woestijn door het leven te gaan.
Ik gun een ieder, ook jou, het recht op een eigen fata morgana. Zelfs dat perspectief zal door voortschrijdend inzicht aan verandering onderhevig zijn.Mijn lot is om als roepende in de woestijn door het leven te gaan.
De eerste keer was het alleen gekoppeld aan de besmettingscijfers, dat ging dus mooi niet door!Hét alternatief zou zijn een plan niet gekoppeld aan data in de vorm van tijd, maar data in de vorm van besmettingscijfer en ziekenhuisopnames.
Wellicht is dat op GGD-niveau wel veel makkelijker dan landelijk?Dat derde artikel wilde ik dus net posten. De GGD Noord Limburg heeft zelf maar besloten wat ze met die overgebleven vaccins doen omdat ze al een maand wachten op een duidelijke richtlijn vanuit het ministerie. Terecht natuurlijk, maar wel bizar dat het ministerie er niet in slaagt om binnen een maand een richtlijn te bedenken en uit te rollen. Als zelfs de GGD gaat muiten, wordt het wel heel duidelijk dat Hugo faalt.
Eens. De reactie van het ministerie van Volksgezondheid was overigens exemplarisch. (Niet in staat te reageren 'vanwege voorbereiding van de persconferentie'.)Dat derde artikel wilde ik dus net posten. De GGD Noord Limburg heeft zelf maar besloten wat ze met die overgebleven vaccins doen omdat ze al een maand wachten op een duidelijke richtlijn vanuit het ministerie. Terecht natuurlijk, maar wel bizar dat het ministerie er niet in slaagt om binnen een maand een richtlijn te bedenken en uit te rollen. Als zelfs de GGD gaat muiten, wordt het wel heel duidelijk dat Hugo faalt.
Wellicht is dat op GGD-niveau wel veel makkelijker dan landelijk?
Dan krijg je wel landelijk gezeik dat mensen in de Kop van Noord-Holland gaan zeuren dat het in Noord-Limburg anders is, maar gezeik houd je toch wel.
Nee, want dan gaan mensen heel erg zeuren over ongelijkheid.Dat kan dan toch ook de conclusie zijn? Dan leg je de beslissing over die richtlijn bij de GGD neer. Probleem opgelost.
Ondanks dat het min of meer z'n werk is geef ik ergens niet graag toe dat hij wel heel goede vragen stelt.
Met name de laatste vraag lijkt voor een groot aantal DBB'ers van belang te zijn.
Ik mag hem wel.