MuscleMeat

Coronavirus

Nee, want dan gaan mensen heel erg zeuren over ongelijkheid.

Dit is wel een strijd die Hugo niet kan winnen:
1. hij doet het snel, dan is het niet zorgvuldig of alles dekkend;
2. hij doet het zorgvuldig, dan is het niet snel genoeg;
3. hij doet het centraal, dan duurt het langer want ingewikkeld en dekt niet alle specifieke problemen;
4. hij laat het regionaal doen, dan is het niet eerlijk.

Dit nog even los van of je bepaalde soorten gebeurtenissen aan had kunnen zien komen.

Daar heb je een punt. Maar in dat geval is een keuze maken nog altijd beter dan geen keuze maken en afwachten. Dan doe je namelijk niets en dat is in deze crisis altijd kut.

Ik ben van de Pruisische leerschool: zoveel mogelijk zelf het initiatief nemen. Zo kun je de situatie zoveel mogelijk naar je hand zetten, terwijl je anders alleen blijft reageren op de situatie. Dan ben je nooit echt in control.

Zijn alle vluchten uit Brazilië of zuid Amerika allemaal geannuleerd trouwens?

1618478114109.png

money, money, money.

Elk big pharma bedrijf zal willen pillen pushen ipv een ziekte oplossen, kijk voor de gein eens naar de effectiviteit onderzoeken van Statins, miljoenen mensen slikken het en het werkt praktisch niet om het overlijden van mensen tegen te gaan en hebben wel een zee aan nare bijwerkingen.

Conclusion This literature-based meta-analysis did not find evidence for the benefit of statin therapy on all-cause mortality in a high-risk primary prevention set-up.

Of het Pfizer advies dat Type 2 Diabetes een progressiver ziekte is en dat er na verloop van tijd gewoon meer insuline geslikt moet worden. Wat minder suiker eten is een stuk goedkoper en gezonder, maar dat zal een farmaceut natuurlijk nooit zeggen.

Dus alle 60 plussers zijn nu gevaccineerd en opeens zijn er 50% minder besmettingen.

Dus we kunnen wel stellen dat het de ouderen zijn die zich niet aan de regels houden? En alles had gewoon open kunnen blijven voor de jongeren en die oudjes mooi binnen laten want de ics lopen niet vol met jongeren en het aantal besmettingen daalt ook drastisch.

Maar goed

Nah komt gewoon door het weer.. vorig jaar 0 vaccins en ook rond deze tijd veel minder besmettingen met ook nog eens minder maatregelen
Dus als we niet gevaccineerd hadden dan liepen de besmettingen ook zo terug?

Dat geloof ik niet. Maar ik vind het wel een beetje raar

Naja Corona kan ook klok kijken dus misschien weet het ook gewoon wanneer het bijna zomer is en verdwijnt het dan weer even, kan ook nog

Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik denk dat @ThuggishRuggish weleens gelijk kan hebben.

Terug
Naar boven