ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Zit jij aan de drugs tegenwoordig?Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik denk dat @ThuggishRuggish weleens gelijk kan hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit jij aan de drugs tegenwoordig?Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik denk dat @ThuggishRuggish weleens gelijk kan hebben.
Zuyderland zit met een personeelstekort , neef van me loopt daar stage en draait als stagiaire al lange dagen op de verpleeg afdeling laat staan de mensen die hun studie al jaren af hebben . vind het niet meer als normaal dat Zuyderland aan de bel trekt als zorg organisatieWat een gejank. 14 maanden de tijd gehad om op te schalen maar niets gedaan.
Gooi de samenleving maar weer open.
Misschien is één van die staafjes te ver mijn neus in geduwd.
Misschien is één van die staafjes te ver mijn neus in geduwd
Je bent nuchter gebleven?
🤡
Jammer dat dit een premium-artikel is en dus niet leesbaar voor de meesten van ons. Ik vond haar bijdrages in talkshows altijd wel fijn. Kon moeilijke onderwerpen over economie heel goed in jip-en-janneketaal uitleggen.![]()
Waarom Barbara Baarsma uit Herstel NL stapte: 'Dát bericht was de druppel voor mij’
Lange tijd was ze niet van de buis te slaan, maar ineens werd het stil rond Barbara Baarsma. De veelgevraagde econome verdween uit de publiciteit na het debacle rond Herstel NL, het initiatief om Nederland uit de coronalockdown te krijgen. ‘Ik heb de luwte gezocht vanwege vaak heel persoonlijke...www.ad.nl
Ze zei nogal dommige dingen op een heel nette bekakte manier, niet onder de indruk. Als je onder de indruk bent van Kaag, zal je hier ook wel op kicken.Jammer dat dit een premium-artikel is en dus niet leesbaar voor de meesten van ons. Ik vond haar bijdrages in talkshows altijd wel fijn. Kon moeilijke onderwerpen over economie heel goed in jip-en-janneketaal uitleggen.
?
Goeie tip! Het werkt!Overigens kon ik het artikel gewoon lezen, een privé venster en/of VPN wil nogal een helpen, interview zou best de moeite voor je kunnen zijn.
Tis wel een ecto he, die Baarsma.Of zo
Alles uit 13 kranten | Topics.nl
Topics brengt meer dan 15.000 artikelen per week uit 13 Belgische en Nederlandse kwaliteitskranten.www.topics.nl

Crazy eyes.![]()
Waarom Barbara Baarsma uit Herstel NL stapte: 'Dát bericht was de druppel voor mij’
Lange tijd was ze niet van de buis te slaan, maar ineens werd het stil rond Barbara Baarsma. De veelgevraagde econome verdween uit de publiciteit na het debacle rond Herstel NL, het initiatief om Nederland uit de coronalockdown te krijgen. ‘Ik heb de luwte gezocht vanwege vaak heel persoonlijke...www.ad.nl
Ja maar ...Zomaar een paar vragen. Ik verwacht geen antwoord, maar de video lijkt zoiets te willen zeggen als 'trek je conclusies', maar dat is niet mogelijk zonder aanvullende informatie. Daarnaast zijn de risico's aanvaardbaar geacht, anders had er geen goedkeuring gekomen. Als er bij bosjes doden zouden vallen tijdens de testfase zou het vaccin er toch niet zomaar doorheen komen.
- En hoeveel mensen zijn er overleden uit een vergelijkbare groep mensen die niet hebben deelgenomen aan de vaccinatiecampagne?
- Is aangetoond dat de vaccinatie de doodsoorzaak is?
- Hadden die deelnemers een medische indicatie / onderliggende aandoening?
- Hoeveel mensen in een vergelijkbare groep zijn er overleden aan corona?