AndroidHealthClinic

Coronavirus

Wat een gejank. 14 maanden de tijd gehad om op te schalen maar niets gedaan.

Gooi de samenleving maar weer open.
Zuyderland zit met een personeelstekort , neef van me loopt daar stage en draait als stagiaire al lange dagen op de verpleeg afdeling laat staan de mensen die hun studie al jaren af hebben . vind het niet meer als normaal dat Zuyderland aan de bel trekt als zorg organisatie

Jammer dat dit een premium-artikel is en dus niet leesbaar voor de meesten van ons. Ik vond haar bijdrages in talkshows altijd wel fijn. Kon moeilijke onderwerpen over economie heel goed in jip-en-janneketaal uitleggen.

Jammer dat dit een premium-artikel is en dus niet leesbaar voor de meesten van ons. Ik vond haar bijdrages in talkshows altijd wel fijn. Kon moeilijke onderwerpen over economie heel goed in jip-en-janneketaal uitleggen.
Ze zei nogal dommige dingen op een heel nette bekakte manier, niet onder de indruk. Als je onder de indruk bent van Kaag, zal je hier ook wel op kicken.

In het artikel komt het iets beter uit de verf, maar dan had men vorig jaar september moeten roepen om meteen op de rem te trappen en toen hoorde je haar niet.

Steeds af en toe hetzelfde proberen op het verkeerde moment.

Wat een verschrikking!

Foutje!

Laatst bewerkt:
  • En hoeveel mensen zijn er overleden uit een vergelijkbare groep mensen die niet hebben deelgenomen aan de vaccinatiecampagne?
  • Is aangetoond dat de vaccinatie de doodsoorzaak is?
  • Hadden die deelnemers een medische indicatie / onderliggende aandoening?
  • Hoeveel mensen in een vergelijkbare groep zijn er overleden aan corona?
Zomaar een paar vragen. Ik verwacht geen antwoord, maar de video lijkt zoiets te willen zeggen als 'trek je conclusies', maar dat is niet mogelijk zonder aanvullende informatie. Daarnaast zijn de risico's aanvaardbaar geacht, anders had er geen goedkeuring gekomen. Als er bij bosjes doden zouden vallen tijdens de testfase zou het vaccin er toch niet zomaar doorheen komen.

• En hoeveel mensen zijn er overleden uit een vergelijkbare groep mensen die niet hebben deelgenomen aan de vaccinatiecampagne?
  • Is aangetoond dat de vaccinatie de doodsoorzaak is?
  • Hadden die deelnemers een medische indicatie / onderliggende aandoening?
  • Hoeveel mensen in een vergelijkbare groep zijn er overleden aan corona?
Zomaar een paar vragen. Ik verwacht geen antwoord, maar de video lijkt zoiets te willen zeggen als 'trek je conclusies', maar dat is niet mogelijk zonder aanvullende informatie. Daarnaast zijn de risico's aanvaardbaar geacht, anders had er geen goedkeuring gekomen. Als er bij bosjes doden zouden vallen tijdens de testfase zou het vaccin er toch niet zomaar doorheen komen.
Ja maar ...

Terug
Naar boven