Fitness Seller

Coronavirus

Hoort toch ook gewoon in het mooie vrouwen topic, misschien een beetje te slim en bijdehand.
Doe dan maar Patricia Bruijning en Anja Schreijer.

Ik weet niet is wat het met vrouwelijke economen (Baarsma, Mees), maar don't stick it in crazy!

Doe dan maar Patricia Bruijning en Anja Schreijer.

Ik weet niet is wat het met vrouwelijke economen (Baarsma, Mees), maar don't stick it in crazy!

Dat zijn de smerigste en nemen ‘m het diepst in hun keel. Meestal noemen ze je “papa”.

Dat je dan een borderline stalker psycho aan je broek heb hangen is een zorg voor later.
We zitten weer aardig op één lijn!

Jij aan de ene kant, ik aan de andere, datdanweerwel.

tenor (1).gif

Europeans United!
ALLEMAAL INVULLEN AUB

We kunnen het digitale groencertificaat (covid paspoort) misschien nog stoppen!

Hiervoor hebben we een miljoen stemmen nodig! Samen kunnen we dit doen, deel deze petitie zoveel mogelijk.

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, teken a.u.b. deze petitie en help deze over heel Europa te verspreiden om deze waanzin te stoppen.
Op 29 mei zal deze petitie overhandigd worden aan het Europees Parlement.

Klik hier voor de petitie:
https://www.europeansunited.eu/sign-the-petition/

Alleen samen krijgen we de overheid onder controle.
Blijf op de hoogte en volg ons via alle kanalen

Europeans United!
ALLEMAAL INVULLEN AUB

We kunnen het digitale groencertificaat (covid paspoort) misschien nog stoppen!

Hiervoor hebben we een miljoen stemmen nodig! Samen kunnen we dit doen, deel deze petitie zoveel mogelijk.

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, teken a.u.b. deze petitie en help deze over heel Europa te verspreiden om deze waanzin te stoppen.
Op 29 mei zal deze petitie overhandigd worden aan het Europees Parlement.

Klik hier voor de petitie:
https://www.europeansunited.eu/sign-the-petition/

Alleen samen krijgen we de overheid onder controle.
Blijf op de hoogte en volg ons via alle kanalen

fl**ker op met je onzin.

Wat zullen ze met de privé gegevens doen? :thinking:

Wat zullen ze met de privé gegevens doen? :thinking:
Sowieso 'ja' invullen als je gevaccineerd wordt:

"Degenen die ‘nee’ hebben geantwoord op de vraag of het RIVM mag beschikken over hun vaccinatiegegevens, kunnen als ze op vakantie naar het buitenland willen in de problemen raken"

Sowieso 'ja' invullen als je gevaccineerd wordt:

"Degenen die ‘nee’ hebben geantwoord op de vraag of het RIVM mag beschikken over hun vaccinatiegegevens, kunnen als ze op vakantie naar het buitenland willen in de problemen raken"
Ik bedoel europeansunited.

De kans is nog steeds klein dat het uit een lab komt, maar denk goed om dat te onderzoeken en raar dat China dwars ligt. Sowieso is dat met China, gevaarlijke gasten zijn dat.

Terug
Naar boven