- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de ene op de andere dag niet inderdaad.Van 5x8=40uur naar 7x24=168uur ga je dan niet redden hoor.
@Brainfart, was het nu Trump, Biden, of beiden?Van de ene op de andere dag niet inderdaad.
![]()
Biden: ‘Oorlogswet toegepast om vaccinatieprogramma te versterken’
De Amerikaanse president Joe Biden heeft naar eigen zeggen een oorlogswet toegepast om farmaceuten Pfizer en Moderna te dwingen meer doses coronavaccin aan de Verenigde Staten te leveren, en sneller dan aanvankelijk gepland.www.demorgen.be
Met jouw mentaliteit niet en om de week in de ziektewet.Van 5x8=40uur naar 7x24=168uur ga je dan niet redden hoor.
In dat artikel staat niet dat ze verplicht worden meer te produceren, alleen dat ze verplicht worden aan de VS te leveren.Van de ene op de andere dag niet inderdaad.
![]()
Biden: ‘Oorlogswet toegepast om vaccinatieprogramma te versterken’
De Amerikaanse president Joe Biden heeft naar eigen zeggen een oorlogswet toegepast om farmaceuten Pfizer en Moderna te dwingen meer doses coronavaccin aan de Verenigde Staten te leveren, en sneller dan aanvankelijk gepland.www.demorgen.be
Als je even iets verder googled kan je lezen dat het bottelen in de us gedaan wordt een dat ze met deze wet de producent van die flesjes hebben verplicht om 247 te produceren, want daar lag de bottleneck voor het aantal beschikbare vaccins, maar geloof wat je zelf wilt, echt interessant is 't niet.In dat artikel staat niet dat ze verplicht worden meer te produceren, alleen dat ze verplicht worden aan de VS te leveren.
Als je het artikel leest, lees je dat het beiden is.
Het is geen ziektewet, maar een coronaprotocol, er wordt namelijk geen ziekmelding gedaan bij het UWV.Met jouw mentaliteit niet en om de week in de ziektewet.
De toename in productie is niet dusdanig hoog dat je kunt stellen dat ”Hij (Trump) heeft het destijds in werking gezet dat fabrieken 24/7 bezig gingen met het vaccin produceren en dergelijke.”Als je even iets verder googled kan je lezen dat het bottelen in de us gedaan wordt een dat ze met deze wet de producent van die flesjes hebben verplicht om 247 te produceren, want daar lag de bottleneck voor het aantal beschikbare vaccins, maar geloof wat je zelf wilt, echt interessant is 't niet.
Als jij het argument wat ik naar voren bracht had gelezen, dan hadden we deze hele discussie niet gehad.Als je even iets verder googled kan je lezen dat het bottelen in de us gedaan wordt een dat ze met deze wet de producent van die flesjes hebben verplicht om 247 te produceren, want daar lag de bottleneck voor het aantal beschikbare vaccins, maar geloof wat je zelf wilt, echt interessant is 't niet.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat hij de wet heeft gebruikt.De toename in productie is niet dusdanig hoog dat je kunt stellen dat ”Hij (Trump) heeft het destijds in werking gezet dat fabrieken 24/7 bezig gingen met het vaccin produceren en dergelijke.”
Als het kabinet besluit dat de kippenboeren vanaf nu 24/7 eieren moeten produceren kan je een vergelijkbare toename verwachten.
Ja, maar de discussie is van mijn kant gestart omdat ik van mening ben dat de POTUS niet eigenhandig het onderzoek en de productie van een paar uur per week naar 24/7 heeft opgeschaald.Klopt, maar dat neemt niet weg dat hij de wet heeft gebruikt.
Ja, het ding is juist, dat dat niet zou kunnen.Wet wordt elke 3 maanden opnieuw bekeken of deze nog noodzakelijk is.
Beiden. Trump heeft veel in werking gezet, waar Biden mee door is gegaan. Trump heeft er 18 miljard in geïnvesteerd, dus an sich mag je dan wel iets verwachten.
Alles valt en staat bij de vaccinatie bereidheid, toch? Zolang die op 70% blijft, is er weinig aan de hand?Toch denk ik dat ze wel afzien van al die vrijstellingen die je eerder zou kunnen krijgen als je gevaccineerd bent, omdat het hele circus dus waarschijnlijk veel sneller dan dat al voorbij is.
Leggen de kippen nu alleen tussen 9 en 5 een ei?Als het kabinet besluit dat de kippenboeren vanaf nu 24/7 eieren moeten produceren kan je een vergelijkbare toename verwachten.

Nee, maar begrijp je me dan nu wel of niet?

Nou, ik snap eigenlijk sowieso niet zo goed waarom het een paar pagina's gaat over een zinnetje die ik heb gezegd. Wat je natuurlijk zelf moet weten, daar niet van. Maar jullie zitten een stuk dieper in die discussie dan ik
Ja, het ding is juist, dat dat niet zou kunnen.
Ik zie dat je gelijk hebt, daar niet van. Maar deze wet mocht niet vaker verlengd worden, en zou automatisch stoppen. Deze man legt het duidelijk uit
Beiden. Trump heeft veel in werking gezet, waar Biden mee door is gegaan. Trump heeft er 18 miljard in geïnvesteerd, dus an sich mag je dan wel iets verwachten.
Alles valt en staat bij de vaccinatie bereidheid, toch? Zolang die op 70% blijft, is er weinig aan de hand?
Leggen de kippen nu alleen tussen 9 en 5 een ei?![]()
"Als we allemaal gevaccineerd zijn".
Gaat dus niet gebeuren.

![]()
'Van Lienden hield 9 miljoen over aan omstreden mondkapjesdeal'
Uit onderzoek van Follow the Money blijkt dat hij het geld onderbracht in een persoonlijke holding.nos.nl
Sywert toch![]()
In het artikel op FTM zegt Van Lienden dat de deal veel meer opleverde dan oorspronkelijk gedacht. Dat zou het gevolg zijn van "een aantal externe factoren waaronder wisselkoersen, sterk kwaliteitsmanagement, dalende grondstofprijzen en behaalde inkoopvoordelen".