Fitness Seller

Coronavirus

Toch denk ik dat ze wel afzien van al die vrijstellingen die je eerder zou kunnen krijgen als je gevaccineerd bent, omdat het hele circus dus waarschijnlijk veel sneller dan dat al voorbij is.

Van de ene op de andere dag niet inderdaad.
In dat artikel staat niet dat ze verplicht worden meer te produceren, alleen dat ze verplicht worden aan de VS te leveren.

In dat artikel staat niet dat ze verplicht worden meer te produceren, alleen dat ze verplicht worden aan de VS te leveren.
Als je even iets verder googled kan je lezen dat het bottelen in de us gedaan wordt een dat ze met deze wet de producent van die flesjes hebben verplicht om 247 te produceren, want daar lag de bottleneck voor het aantal beschikbare vaccins, maar geloof wat je zelf wilt, echt interessant is 't niet.

Als je even iets verder googled kan je lezen dat het bottelen in de us gedaan wordt een dat ze met deze wet de producent van die flesjes hebben verplicht om 247 te produceren, want daar lag de bottleneck voor het aantal beschikbare vaccins, maar geloof wat je zelf wilt, echt interessant is 't niet.
De toename in productie is niet dusdanig hoog dat je kunt stellen dat ”Hij (Trump) heeft het destijds in werking gezet dat fabrieken 24/7 bezig gingen met het vaccin produceren en dergelijke.”

Als het kabinet besluit dat de kippenboeren vanaf nu 24/7 eieren moeten produceren kan je een vergelijkbare toename verwachten.

Als jij het argument wat ik naar voren bracht had gelezen, dan hadden we deze hele discussie niet gehad.

Ik wel best van je aannemen dat er regelingen zijn waarbij je een fabriek, waar dit technisch mogelijk is, kan verplichten de productie te verhogen en misschien gaat het wel nog verder.

In beginsel levert degene die iets beweert indien nodig maar een linkje.

De toename in productie is niet dusdanig hoog dat je kunt stellen dat ”Hij (Trump) heeft het destijds in werking gezet dat fabrieken 24/7 bezig gingen met het vaccin produceren en dergelijke.”

Als het kabinet besluit dat de kippenboeren vanaf nu 24/7 eieren moeten produceren kan je een vergelijkbare toename verwachten.
Klopt, maar dat neemt niet weg dat hij de wet heeft gebruikt.

Klopt, maar dat neemt niet weg dat hij de wet heeft gebruikt.
Ja, maar de discussie is van mijn kant gestart omdat ik van mening ben dat de POTUS niet eigenhandig het onderzoek en de productie van een paar uur per week naar 24/7 heeft opgeschaald.

Gaat niet alleen om opschalen maar ook omschakelen vanaf andere productie, zoals er veel zijn geweest die toen mondmaskers gingen produceren. Trump hield de wet veelal achter de hand omdat het niet nodig was/uitmaakte wanneer de industrie dat zelf besloot te doen. Tegen de tijd dat de vaccins geproduceerd gingen worden zat Biden er al praktisch dus daar heeft Trump anders dan voorbereiding weinig aan kunnen doen.

Wet wordt elke 3 maanden opnieuw bekeken of deze nog noodzakelijk is.
Ja, het ding is juist, dat dat niet zou kunnen.
Ik zie dat je gelijk hebt, daar niet van. Maar deze wet mocht niet vaker verlengd worden, en zou automatisch stoppen. Deze man legt het duidelijk uit

@Brainfart, was het nu Trump, Biden, of beiden?
Beiden. Trump heeft veel in werking gezet, waar Biden mee door is gegaan. Trump heeft er 18 miljard in geïnvesteerd, dus an sich mag je dan wel iets verwachten.

Toch denk ik dat ze wel afzien van al die vrijstellingen die je eerder zou kunnen krijgen als je gevaccineerd bent, omdat het hele circus dus waarschijnlijk veel sneller dan dat al voorbij is.
Alles valt en staat bij de vaccinatie bereidheid, toch? Zolang die op 70% blijft, is er weinig aan de hand?

Leggen de kippen nu alleen tussen 9 en 5 een ei? :trollface:

Nee, maar begrijp je me dan nu wel of niet? :thinking:
Nou, ik snap eigenlijk sowieso niet zo goed waarom het een paar pagina's gaat over een zinnetje die ik heb gezegd. Wat je natuurlijk zelf moet weten, daar niet van. Maar jullie zitten een stuk dieper in die discussie dan ik

Ja, het ding is juist, dat dat niet zou kunnen.
Ik zie dat je gelijk hebt, daar niet van. Maar deze wet mocht niet vaker verlengd worden, en zou automatisch stoppen. Deze man legt het duidelijk uit

Beiden. Trump heeft veel in werking gezet, waar Biden mee door is gegaan. Trump heeft er 18 miljard in geïnvesteerd, dus an sich mag je dan wel iets verwachten.

Alles valt en staat bij de vaccinatie bereidheid, toch? Zolang die op 70% blijft, is er weinig aan de hand?

Leggen de kippen nu alleen tussen 9 en 5 een ei? :trollface:

Wim Voermans, altijd +1

Sywert toch :roflol:
In het artikel op FTM zegt Van Lienden dat de deal veel meer opleverde dan oorspronkelijk gedacht. Dat zou het gevolg zijn van "een aantal externe factoren waaronder wisselkoersen, sterk kwaliteitsmanagement, dalende grondstofprijzen en behaalde inkoopvoordelen".

Terug
Naar boven