Ten eerste is voorkomen beter dan genezen en ten tweede ben ik wel benieuwd naar die medicijnen en hun effectiviteit.terwijl er ook medicijnen zijn die in de eerste lijn werken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ten eerste is voorkomen beter dan genezen en ten tweede ben ik wel benieuwd naar die medicijnen en hun effectiviteit.terwijl er ook medicijnen zijn die in de eerste lijn werken
Uit jouw mond hebben die woorden extra veel waarde.Stereotype domme bodybuilder komt wel goed naar voren in dit topic![]()

Stereotype volgzaam schaap ook.Stereotype domme bodybuilder komt wel goed naar voren in dit topic![]()
Mee eens, ik zou lekker regelmatig bewegen, gezond eten en dagelijks even naar buiten als ik jou was.Ten eerste is voorkomen beter dan genezen en ten tweede ben ik wel benieuwd naar die medicijnen en hun effectiviteit.
Ik geef me gewonnen.Ik begon mij al een beetje zorgen te maken. Steks in het onderste rijtje van meeste berichten na een kleine 20 weken in de top 5 te hebben gestaan.
Gelukkig. Hij mag weer!
Ten eerste is voorkomen beter dan genezen en ten tweede ben ik wel benieuwd naar die medicijnen en hun effectiviteit.
De werkingen daarvan is dermate goed dat geen enkele patiënt overlijd of langdurige klachten overhoud aan corona en er zijn geen noemenswaardige bijwerkingen?Weten jullie het nog toen dokter Rob Elens in Maart 2020 kenbaar maakte dat hij mensenlevens aan het redden was met de Hydroxy zink combinatie en hij teruggefloten werd? Slaap maar lekker verder, de overheid is er om ons te redden.
![]()
Ik ben ook heel benieuwd hoe die verhoudingen zijn in vergelijking met dat vaccin. We zullen t wel lezen in een geschiedenis boek over een jaar of 30. Hydroxyhloro wordt ie geval al 50 jaar gebruikt en daar is/zijn de werking en bijwerkingen ruimschoots van bekend.De werkingen daarvan is dermate goed dat geen enkele patiënt overlijd of langdurige klachten overhoud aan corona en er zijn geen noemenswaardige bijwerkingen?
Bevat precies waar je om vroeg

Dan moeten we gezonde mensen, waaronder kinderen, vanaf nu jaar op jaar één of meerdere covid shots gaan geven om die zwakkeren te beschermen?Niet iedereen in de risicogroep kan het vaccin nemen door bijv een zwakkere gezondheid of andere achterliggende redenen, om die groep alsnog te beschermen is het wenselijk dat het virus zo veel mogelijk wordt teruggedrongen en dat doe je door zo veel mogelijk mensen te vaccineren.
150 euro all-inWat zullen de mannen blij zijn je weer te mogen bezoeken.

Hoeft misschien niet jaarlijks als de varianten/mutaties niet zo erg verschillen dat het immuungeheugen ze (in de meesten) blijft herkennen.Dan moeten we gezonde mensen, waaronder kinderen, vanaf nu jaar op jaar één of meerdere covid shots gaan geven om die zwakkeren te beschermen?
Aangezien covid niet meer weggaat (zie influenza) kan dit nog tientallen jaren doorgaan.
Ik vind het nogal egoïstisch om dat van anderen, laat staan kinderen, te verlangen.
Ze worden er ie geval al voor opgewarmdHoeft misschien niet jaarlijks als de varianten/mutaties niet zo erg verschillen dat het immuungeheugen ze (in de meesten) blijft herkennen.
Je ziet nu al dat de vaccins op sommige varianten veel minder effectief zijn. Dit wordt een jaarlijks fenomeen zegt mijn glazen bol.Hoeft misschien niet jaarlijks als de varianten/mutaties niet zo erg verschillen dat het immuungeheugen ze (in de meesten) blijft herkennen.
Nee man jij denkt alleen maar in doemscenario's.Je ziet nu al dat de vaccins op sommige varianten veel minder effectief zijn. Dit wordt een jaarlijks fenomeen zegt mijn glazen bol.
Misschien maar eens aandelen Pfizer kopen.
Nee man jij denkt alleen maar in doemscenario's.
Door het vaccineren kunnen we in september terug naar normaal zonder 1,5m afstand en zonder mondkapjes en krijgen we ook geen lockdowns meer.
Volgend jaar zijn we corona alweer vergeten joh.