XXL Nutrition

Coronavirus

Ik begon mij al een beetje zorgen te maken. Steks in het onderste rijtje van meeste berichten na een kleine 20 weken in de top 5 te hebben gestaan.

Gelukkig. Hij mag weer!

Wappie GIF by Squirrel Monkey

Weten jullie het nog toen dokter Rob Elens in Maart 2020 kenbaar maakte dat hij mensenlevens aan het redden was met de Hydroxy zink combinatie en hij teruggefloten werd? Slaap maar lekker verder, de overheid is er om ons te redden.

200.gif

Weten jullie het nog toen dokter Rob Elens in Maart 2020 kenbaar maakte dat hij mensenlevens aan het redden was met de Hydroxy zink combinatie en hij teruggefloten werd? Slaap maar lekker verder, de overheid is er om ons te redden.

200.gif
De werkingen daarvan is dermate goed dat geen enkele patiënt overlijd of langdurige klachten overhoud aan corona en er zijn geen noemenswaardige bijwerkingen?

De werkingen daarvan is dermate goed dat geen enkele patiënt overlijd of langdurige klachten overhoud aan corona en er zijn geen noemenswaardige bijwerkingen?
Ik ben ook heel benieuwd hoe die verhoudingen zijn in vergelijking met dat vaccin. We zullen t wel lezen in een geschiedenis boek over een jaar of 30. Hydroxyhloro wordt ie geval al 50 jaar gebruikt en daar is/zijn de werking en bijwerkingen ruimschoots van bekend.

Dat is nog net geen lmgtfy antwoord.
Bevat precies waar je om vroeg :dunno:

Compleet pre-klinisch behandelprotocol en oa

Hydroxychloroquine (HCQ) is an antimalarial/anti-inflammatory drug that impairs endosomal transfer of virions within human cells. HCQ is also a zinc ionophore that conveys zinc intracellularly to block the SARS-CoV-2 RNA-dependent RNA polymerase which is the core enzyme of the virus replication (te Velthuis et al., 2010). A continuously updated synthesis of HCQ studies supports the following (COVID-19 Treatment, 2020): 1) 63% of studies of HCQ administered late in the hospital course have demonstrated benefit, 2) 100% of the early treatment studies have demonstrated benefit with a composite 64% relative risk reduction in the progression of disease, hospitalization, and death (Rosenberg et al., 2020; Arshad et al., 2020; Mikami et al., 2020; Prodromos and Rumschlag, 2020). The small randomized trials to date are inconclusive for the following reasons: 1) no placebo control, 2) unblinded, 3) altered primary endpoints, 4) biased unblinded physician assigned endpoints (such as need for oxygen), 5) markedly truncated sample sizes and administrative termination of trials, 6) pretreatment with other antivirals.

Laatst bewerkt:
Niet iedereen in de risicogroep kan het vaccin nemen door bijv een zwakkere gezondheid of andere achterliggende redenen, om die groep alsnog te beschermen is het wenselijk dat het virus zo veel mogelijk wordt teruggedrongen en dat doe je door zo veel mogelijk mensen te vaccineren.
Dan moeten we gezonde mensen, waaronder kinderen, vanaf nu jaar op jaar één of meerdere covid shots gaan geven om die zwakkeren te beschermen?
Aangezien covid niet meer weggaat (zie influenza) kan dit nog tientallen jaren doorgaan.

Ik vind het nogal egoïstisch om dat van anderen, laat staan kinderen, te verlangen.

Dan moeten we gezonde mensen, waaronder kinderen, vanaf nu jaar op jaar één of meerdere covid shots gaan geven om die zwakkeren te beschermen?
Aangezien covid niet meer weggaat (zie influenza) kan dit nog tientallen jaren doorgaan.

Ik vind het nogal egoïstisch om dat van anderen, laat staan kinderen, te verlangen.
Hoeft misschien niet jaarlijks als de varianten/mutaties niet zo erg verschillen dat het immuungeheugen ze (in de meesten) blijft herkennen.

Hoeft misschien niet jaarlijks als de varianten/mutaties niet zo erg verschillen dat het immuungeheugen ze (in de meesten) blijft herkennen.
Je ziet nu al dat de vaccins op sommige varianten veel minder effectief zijn. Dit wordt een jaarlijks fenomeen zegt mijn glazen bol.

Misschien maar eens aandelen Pfizer kopen.

Je ziet nu al dat de vaccins op sommige varianten veel minder effectief zijn. Dit wordt een jaarlijks fenomeen zegt mijn glazen bol.

Misschien maar eens aandelen Pfizer kopen.
Nee man jij denkt alleen maar in doemscenario's.

Door het vaccineren kunnen we in september terug naar normaal zonder 1,5m afstand en zonder mondkapjes en krijgen we ook geen lockdowns meer.

Volgend jaar zijn we corona alweer vergeten joh.

Terug
Naar boven