Het door de drie opgerichte Relief Goods Alliance BV leverde vorig jaar 40 miljoen medische mondkapjes uit China
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het door de drie opgerichte Relief Goods Alliance BV leverde vorig jaar 40 miljoen medische mondkapjes uit China
![]()
'Van Lienden hield 9 miljoen over aan omstreden mondkapjesdeal'
Uit onderzoek van Follow the Money blijkt dat hij het geld onderbracht in een persoonlijke holding.nos.nl
Sywert toch![]()
Levensgevaarlijk.Kwam laatst deze pagina tegen, komt blijkbaar best vaak voor nog.
List of laboratory biosecurity incidents - Wikipedia
en.wikipedia.org

Wat zullen de mannen blij zijn je weer te mogen bezoeken.
Niet iedereen in de risicogroep kan het vaccin nemen door bijv een zwakkere gezondheid of andere achterliggende redenen, om die groep alsnog te beschermen is het wenselijk dat het virus zo veel mogelijk wordt teruggedrongen en dat doe je door zo veel mogelijk mensen te vaccineren.Je neent het vaccin niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander. Waarom wordt dit zo misbruikt en mensen een slecht gevoel geven die geen prik willen?
Risicogroep/ouderen etc zijn al ingeënt. Plus de mensen die hem willen.
Worden als het goed is niet meer zo ziek.
Voor wie neem ik die prik dan? Wie zijn die andere waar ze het over hebben die ik benadeel wanneer ik geen prik neem?
@Steks ?
Zoek dat vaccinatiefilmpje van Lubach ff op, dat beantwoordt al je vragen.Je neent het vaccin niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander. Waarom wordt dit zo misbruikt en mensen een slecht gevoel geven die geen prik willen?
Risicogroep/ouderen etc zijn al ingeënt. Plus de mensen die hem willen.
Worden als het goed is niet meer zo ziek.
Voor wie neem ik die prik dan? Wie zijn die andere waar ze het over hebben die ik benadeel wanneer ik geen prik neem?
@Steks ?
Dan houden hun toch een mondkapje op want die werkt zo goed. Ga toch niet iets in mij spuiten voor iemand die zo zwak is waarschijnlijk toch niet oud wordtNiet iedereen in de risicogroep kan het vaccin nemen door bijv een zwakkere gezondheid of andere achterliggende redenen, om die groep alsnog te beschermen is het wenselijk dat het virus zo veel mogelijk wordt teruggedrongen en dat doe je door zo veel mogelijk mensen te vaccineren.
Dan doe je het nietDan houden hun toch een mondkapje op want die werkt zo goed. Ga toch niet iets in mij spuiten voor iemand die zo zwak is waarschijnlijk toch niet oud wordt

Mijn opa die voor 95% in het graf staat nieren die nog voor geen 20% werken bacteriën op zijn hartklep en volgens mij een cyste ofzo bij zijn hart heeft. Houdt veel vocht vast in zijn benen heeft laatst zelfs nog een prik gehad.
Het slaat ook werkelijks nergens op die verwijzing naar Lubach. Voor polio of mazelen ok daar kan ik me nog enigzins in vinden maar een Influenza of Covid virus dat zodra je het uitgeademt hebt in 6 verschillende varianten is gemuteert en nooit meer weggaat... Om daar gezonde mensen voor te gaan vaccineren met een nieuw experimenteel vaccin terwijl er ook medicijnen zijn die in de eerste lijn werken grenst imo aan waanzin. (Ofzit er mischien een agenda achter)Mijn opa die voor 95% in het graf staat nieren die nog voor geen 20% werken bacteriën op zijn hartklep en volgens mij een cyste ofzo bij zijn hart heeft. Houdt veel vocht vast in zijn benen heeft laatst zelfs nog een prik gehad.
Eerst zei de arts je bent te zwak voor een prik 3 dagen later kon het ineens toch. Dus sorry hoor als je zo nog zwakker dan mijn opa bent dan kan je geeneens fatsoenlijk deelnemen aan de maatschappij als je het mij vraagt.
Als het over 5 jaar ook nog aan de orde is dan overweeg ik het wel.Het slaat ook werkelijks nergens op die verwijzing naar Lubach. Voor polio of mazelen ok daar kan ik me nog enigzins in vinden maar een Influenza of Covid virus dat zodra je het uitgeademt hebt in 6 verschillende varianten is gemuteert en nooit meer weggaat... Om daar gezonde mensen voor te gaan vaccineren met een nieuw experimenteel vaccin terwijl er ook medicijnen zijn die in de eerste lijn werken grenst imo aan waanzin. (Ofzit er mischien een agenda achter)
Ik kan op dit moment alleen maar zeggen, succes met je jaarlijkse systeem spuitje, lopen jullie allemaal die kant op, blijf ik even rustig stilstaan.