MuscleMeat

Coronavirus

Ze worden er ie geval al voor opgewarmd

:heart: Hij kan het weten
Je ziet nu al dat de vaccins op sommige varianten veel minder effectief zijn. Dit wordt een jaarlijks fenomeen zegt mijn glazen bol.
Ja zou goed kunnen hoor, ik verwacht het ook nog wel. Maar ik zag een mogelijkheid voorbij komen dat de immuniteit ook langer zou kunnen duren.

Ik ben helaas niet zo slim en weet niet wat de meest waarschijnlijk te verwachten vooruitzichten zijn op basis van dat het een type coronavirus is (1-3 jaar) of dat meer generieke immunologie (levenslang) van toepassing blijkt.

Je neent het vaccin niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander.
Toch opvallend dat vooral volgevreten oudjes het vanzelfsprekend vinden dat je zoiets voor hun doet. 'Voor een ander' hoor je nooit eens over jongeren, of andere groepen die al veel vrijheid hebben ingeleverd voor een ander.

Ik vind het nogal egoïstisch om dat van anderen, laat staan kinderen, te verlangen.
Eens. Al is het wel mooi als bepaalde risicogroepen de mogelijkheid krijgen, denk ik.

Wat zal uiteindelijk efficiënter zijn: focus op kinderen vaccineren, of focus op het vaccineren in bijvoorbeeld India of Brazilië (tbv mogelijke mutaties)?

En over influenza: best kans dat komende herfst influenza en rhino voor een flinke griepgolf zorgt. Toch apart dat dat blijkbaar totaal onbelangrijk is

En over influenza: best kans dat komende herfst influenza en rhino voor een flinke griepgolf zorgt. Toch apart dat dat blijkbaar totaal onbelangrijk is

We moeten eerst iedereen vaccineren voordat die berichten de wereld in worden gegooid want als je nu al begint over nieuwe lockdowns in het najaar zakt de bereidheid om te vaccineren natuurlijk weer enorm.

We moeten eerst iedereen vaccineren voordat die berichten de wereld in worden gegooid want als je nu al begint over nieuwe lockdowns in het najaar zakt de bereidheid om te vaccineren natuurlijk weer enorm.
Ik zou niet weten waarom je ineens voor influenza of rhino in lockdown moet?

Als die CDA flapdrol, die zonder winst wilt verkopen, al 9 miljoen kan verdienen aan een paar kapjes, wat zal die CEO dan wel niet verdienen aan zijn vaccin wat ie voor inkoop weg doet? :roflol:
Voor 9 miljoen mag je mij ook flapdrol noemen, voor de helft ook nog wel.

Én Corona er nog bij
Ik ben de schuilkelder al aan het voorbereiden
1c05e6da423a9558f73a2bee513724c1.jpg

Geweldig, al 20 jaar niks van dat mens gehoord, ze wilt weer aandacht.

Laatst bewerkt:
Door dat soort gappies ben je straks naast automatisch orgaandonor ook automatisch bloed- en stamceldonor.

Terug
Naar boven