XXL Nutrition

Coronavirus

Weer tig pagina's over toenemende besmettingscijfers terwijl de IC's nog steeds dalende zijn. Mooi leven.

En ruim driekwart heeft al antistoffen

sanquinnl_medium (1).png
Bij 18 t/m 40 jaar heeft 48% antistoffen, laat dat nou net het groepje uitgaan zijn. Klasgenoot van mij had haar diplomering gemist omdat zij en elk ander covid heeft gepakt tijdens het clubben in Enschede. Geen idee waarom de clubs en discotheken niet op zijn minst dicht gehouden werden tot iedereen van 18+ de 2e prik heeft kunnen zetten. Wordt onderhand wel spannend voor m'n vakantie.

Dan is nog de vraag in hoeverre die antistoffen voldoende zijn. Bij 1 prik heb je ook al antistoffen, alleen ben je dan met Pfizer/Moderna iets van 50% (?) beschermd.

Zo werkt het niet he

We kijken naar besmettingen, als je corona hebt ben je namelijk een wandelende tijdbom en moeten er gewoon maatregelen komen.

Liever de economie stil zetten voor niks dan groepsimmuniteit bevorderen terwijl de ziekenhuizen weinig te doen hebben
Groepsimmuniteit als strategie is de enige optie die dommer is dan sturen op ziekenhuiscapaciteit.

Bij 18 t/m 40 jaar heeft 48% antistoffen, laat dat nou net het groepje uitgaan zijn. Klasgenoot van mij had haar diplomering gemist omdat zij en elk ander covid heeft gepakt tijdens het clubben in Enschede. Geen idee waarom de clubs en discotheken niet op zijn minst dicht gehouden werden tot iedereen van 18+ de 2e prik heeft kunnen zetten. Wordt onderhand wel spannend voor m'n vakantie.

Dan is nog de vraag in hoeverre die antistoffen voldoende zijn. Bij 1 prik heb je ook al antistoffen, alleen ben je dan met Pfizer/Moderna iets van 50% (?) beschermd.
Bij bejaarden werkt de afweer minder goed, waardoor zij meer moeite hebben met antistoffen aanmaken. Daar voorkomt één prik al een ziekenhuisopname, en 2 prikken voorkomt een ernstig verloop.
18-40 jarigen maken veel meer antistoffen aan van één vaccin.

Voordat 20-30 gevaccineerd werd, had 30% al antistoffen. Ik begrijp echt niet waar iedereen zich druk om maakt. Beetje vroeg voor komkommertijd

Bij bejaarden werkt de afweer minder goed, waardoor zij meer moeite hebben met antistoffen aanmaken. Daar voorkomt één prik al een ziekenhuisopname, en 2 prikken voorkomt een ernstig verloop.
18-40 jarigen maken veel meer antistoffen aan van één vaccin.

Voordat 20-30 gevaccineerd werd, had 30% al antistoffen. Ik begrijp echt niet waar iedereen zich druk om maakt. Beetje vroeg voor komkommertijd
Hey we moeten als een gek ook de baby's gaan vaccineren, anders kan ik dalijk niet op vakantie.

Van die centraal opgelegde wetten zodat je zelf niet meer hoeft na te denken of verantwoording nemen. Lekker thuisblijven zodat het makkelijk dealen is met je autisme ouwe kluizenaar. 1000 keer testen lekker thuiszitten op kosten van de baas. Haha je bent echt een anti-ik man een zogenaamde tegenpool van mij. Heb heel die gecreeerde crisis geen dag thuisgezeten, 1 x getest omdat m'n ouders zich zorgen maakten om m'n snotneus. Doe ik 1x voor m'n ouders, daarna besloten dat ik mij never nooit nimmer meer laat testen.

Nja, beetje minder festivals en discotheken zal er we in zitten tot er onder jongeren meer mensen gevaccineerd zijn.het gaat allemaal net iets te hard.

Ziekenhuizen zullen niet zomaar meer vol stromen gelukkig. Maar als straks de scholen niet open kunnen door een vierde golf onder pubers is dat ook niet best.

En ik ben bang dat we straks niet welkom zijn als Nederlanders in het buitenland. Dus als je vakantie geboekt hebt…. Kan is dat je toch pech hebt.

Van die centraal opgelegde wetten zodat je zelf niet meer hoeft na te denken of verantwoording nemen. Lekker thuisblijven zodat het makkelijk dealen is met je autisme ouwe kluizenaar. 1000 keer testen lekker thuiszitten op kosten van de baas. Haha je bent echt een anti-ik man een zogenaamde tegenpool van mij.
You shallow man.

Terug
Naar boven