MuscleMeat

Coronavirus

Laten we sportjournalisten ook afschaffen. Te slecht om de sport te bedrijven maar wel willen gelijk hebben en je vertellen hoe het zit, dat werkt natuurlijk niet.

Een goede wetenschapsjournalist zou in staat moeten zijn de wetenschap te begrijpen (niet per se te bedrijven) en het versimpeld uit te leggen aan de massa (iets wat menig wetenschapper niet kan).
Dat zou het idee zijn inderdaad, helaas blijkt het in de praktijk weinig voor te komen dat zulke mislukkingen die standaard kunnen evenaren.

Net als dat een journalist hoor en wederhoor dient toe te passen en niet z'n eigen gekwetste gevoelens als de waarheid publiceert, wat hij hier doet door het als censuur af te tekenen terwijl er een reden is gegeven of hij die had moeten achterhalen en vermelden.

Laten we sportjournalisten ook afschaffen. Te slecht om de sport te bedrijven maar wel willen gelijk hebben en je vertellen hoe het zit, dat werkt natuurlijk niet.
Parlementair journalisten hoeven we niet af te schaffen, die weten ze in de politiek toch wel te ontwijken voor de VPRO. :D

Ik vind dat Keulemans al sinds begin 2020 op een bijzonder nuchtere, kritische manier schrijft over de (aanpak van de) coronapandemie. Hij geeft ook in dit interview Gietelink op veel punten gelijk alleen op het moment dat Gietelink overdrijft en ridiculiseert trekt hij terecht aan de handrem

Ik wil overigens niet zeggen dat die weltschmerz meneer het dan allemaal beter weet. Geen idee, op basis van het eerste punt beoordeelde ik dat tenminste de journalist retarded is en de hele opname het licht niet had hoeven zien. Het leek de moeite niet waard om verder te luisteren.

Mag van mij ook, je kunt zelf toch de wedstrijd kijken om te zien hoe het ging?

Het was ondermaats van één kant. Gietelink wordt onder de tafel geluld op het ene punt en vlucht dan telkens naar het andere punt, waar hij ook weer totaal geen hout snijdt.

Mooi om John Jansen van Galen ook weer eens te zien trouwens.

De positie van Gietelink is ook op aardig wat punten totaal onhoudbaar. Dan maakt hij er nog het "beste" van :o

Nu toch eerst 2 weken wachten ipv gelijk fissa?

Neehoor, mijn herstelbewijs is geldig t/m 19 juli en vaccinatie vanaf 15 juli :cool:
Voor de rest? Ja
Screenshot_20210706-145702_upday.jpg

0,0003% dodelijk voor mijn leeftijdgroep.

Heftig.

Terug
Naar boven