- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou het idee zijn inderdaad, helaas blijkt het in de praktijk weinig voor te komen dat zulke mislukkingen die standaard kunnen evenaren.Een goede wetenschapsjournalist zou in staat moeten zijn de wetenschap te begrijpen (niet per se te bedrijven) en het versimpeld uit te leggen aan de massa (iets wat menig wetenschapper niet kan).
Parlementair journalisten hoeven we niet af te schaffen, die weten ze in de politiek toch wel te ontwijken voor de VPRO.Laten we sportjournalisten ook afschaffen. Te slecht om de sport te bedrijven maar wel willen gelijk hebben en je vertellen hoe het zit, dat werkt natuurlijk niet.

Heb je het over Olav Mol?Laten we sportjournalisten ook afschaffen. Te slecht om de sport te bedrijven maar wel willen gelijk hebben en je vertellen hoe het zit, dat werkt natuurlijk niet.
Mag van mij ook, je kunt zelf toch de wedstrijd kijken om te zien hoe het ging?Laten we sportjournalisten ook afschaffen. Te slecht om de sport te bedrijven maar wel willen gelijk hebben en je vertellen hoe het zit, dat werkt natuurlijk niet.
Het was ondermaats van één kant. Gietelink wordt onder de tafel geluld op het ene punt en vlucht dan telkens naar het andere punt, waar hij ook weer totaal geen hout snijdt.
Mooi om John Jansen van Galen ook weer eens te zien trouwens.

Neehoor, mijn herstelbewijs is geldig t/m 19 juli en vaccinatie vanaf 15 juli

Neehoor, mijn herstelbewijs is geldig t/m 19 juli en vaccinatie vanaf 15 juli
Voor de rest? Ja
Weet ik, lees mijn post nog eens

Lezen is niet mijn sterkste kant maar got it 🙈
Slim. Dan valt het falen van de GGD niet zo op, zoals dit voorbeeld
Dank, dat is de veldepidemioloog die nogal eens kritische tweets heeft.Google Podcasts is niet meer beschikbaar
podcasts.google.com
- met WHO-adviseur Amrish Baidjoe.
Helder verhaal.
![]()
NieuwNieuws: Ernst Kuipers: ‘Iedereen elk jaar vaccineren’
Want corona gaat nooit meer wegwww.nieuwnieuws.nl
Staat RIVM. Zal daar vast wel een lijst met mortaliteit per leeftijdsgroep te vinden zijn.Waar komt die lijst vandaan dan, kan nergens online zo een lijst vinden?