Fitness Seller

Coronavirus

Stoppen we dan ook met de bof vaccinatie, de kans op overlijden is nog veel kleiner dan bij corona. De overige klachten nemen we dan wel gewoon voor lief.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Hoezo stoppen? Iedereen mag toch gewoon zelf kiezen. Zolang we dat laatste zo houden zie ik geen problemen.
Wacht maar tot je kinderen krijgt :D dan ervaar je toch wel wat lichte dwang van het consultatiebureau.

Maar Corona is misschien ruim honderd maal zo dodelijk. Dus waarom zouden we ons nog vaccineren tegen de bof.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.525
Screenshot_20210706-230310_NOS Teletekst.jpg

Sars en mers zijn geen virussen...

Sars en mers zijn geen virussen...

Slechte poging tot cynisme/sarcasme?

DAAAG gyms...
Aangezien die altijd een van de eerste slachtoffers lijken te zijn.

De eigenares van de gym waar ik train wist me wel te vertellen dat NL en BE samenwerken om fitnesscentra als "essentiële sector" te laten erkennen.

Zolang de ziekenhuiscijfers niet stijgen zijn maatregelen toch niet nodig lijkt mij.
Zo werkt het niet he

We kijken naar besmettingen, als je corona hebt ben je namelijk een wandelende tijdbom en moeten er gewoon maatregelen komen.

Liever de economie stil zetten voor niks dan groepsimmuniteit bevorderen terwijl de ziekenhuizen weinig te doen hebben

Zal ik ook even een voorspelling doen,: Vanaf zo'n beetje grofweg Oktober gaat de druk op de zorg weer toenemen :roflol:

Baby Lol GIF by San Diego Zoo

Terug
Naar boven