apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
erbij moet zetten voordat ze begrijpen waar je een grapje / overdrijving (in casu) / metafoor of wat dan ook gebruikt en waar niet.Ben je nu weer eenGeen tijd om op elk gekrenkt zieltje te reageren helaas, misschien later.
Ik was even vergeten dat we voor de minder bedeelden onder ons altijd eenerbij moet zetten voordat ze begrijpen waar je een grapje / overdrijving (in casu) / metafoor of wat dan ook gebruikt en waar niet.
En ik ben geen basisschoolleraar en ik was natuurlijk ook even compleet vergeten dat je geen (privé)-mening mag hebben als je een (semi-)overheidsfunctie bekleedt en dat je, wanneer je die onverhoopt wel hebt en uit, dan direct uit je functie ontheven zou moeten worden volgens de zelfverklaarde anti-cancel culture pro-vrijheid club hier. Maar natuurlijk wel alleen als die mening botst met de mening van voornoemde club.
vergeten, of is de laatste alinea serieus?Rare opmerking voor iemand die in een lab werkt (ik weet niet waarom maar als je een mening verkondigt die afwijkt van de mening van een ander dan schijn je je functie erbij te moeten vernoemenBen je nu weer eenvergeten, of is de laatste alinea serieus?
)Yep.Mafkezen zoals Willem Engel en bepaalde politici misbruiken het debat voor hun eigen gewin en roepen de meest maffe dingen
True. En die vrijheid werkt meerdere kanten op, in ieder geval geen eenrichtingsverkeer. Al mag de media van mij figuren als Willem Engel gerust doodzwijgen, in plaats van constant aandacht schenken en daarmee de grootst mogelijke onzin aanwakkeren. Maar ja dat zal niet gebeuren.Het is mooi dat we hier met z'n allen in alle vrijheid over kunnen discussiëren. Vrijheid van meningsuiting is in mijn ogen ons grootste goed. Het scheidt ons van de totalitaire regimes in shithole countries.
Volgens mij nog altijd 1 prik als je corona hebt gehad.Nou die hoeven dus ook niet meer gevaccineerd te worden![]()
"Van ruim een kwart van de mensen die besmet raakten is onbekend of ze wel of niet zijn gevaccineerd tegen het virus."Maar als ik die naar procenten omrekende kwam ik uit op 60% ongevaccineerd, 28% onbekend en de rest dan deels gevaccineerd.
Ik zie het idd, dat stond er bij de Volkskrant niet bij. Maar dan is 84% nogsteeds flauw om te roepen met over de helft van je artikel zo'n kanttekening. Vooral in alle koppen overal."Van ruim een kwart van de mensen die besmet raakten is onbekend of ze wel of niet zijn gevaccineerd tegen het virus."
Die 28% klopt aardig idd.
Alles met sensationele koppen neem ik al met een flinke berg aan zout. Behoorlijk hinderlijk dat al die kloppen niet het totaalplaatje reflecteren. Altijd schetst het een beeld wat ze goed uit komt, wat achteraf gezien vrijwel altijd vies tegen blijkt te vallen. Zie het ook continu in artikelen over onderzoeken, dan lees je de bron zelf en valt het weer eens zwaar tegen. Getest in vitro, op muizen, 6 participanten etc etc.
(Waar) heb je dat al kunnen lezen? Of is het een aanname ahv dat alle varianten dat steeds blijken/zouden moeten zijn?Wat ze er niet bij zeggen is dat het ziekteverloop bij de Delta-variant milder is.
Gooi de boel gewoon open joh en laat iedereen lekker verder gaan met hun leven.
Gelijke behandeling in gelijke gevallen. De gevallen zijn alleen niet gelijk, omdat de ene persoon wel gevaccineerd is en de ander niet. Welk belang zwaarder weegt, laat ik aan de rechter over.
Maar in principe ben ik het ermee eens dat er nu gewoon slecht beleid is. Mensen die zich nu nog niet hebben laten vaccineren, hebben daar bewust voor gekozen. Dan hoeft de samenleving ook geen maatregelen meer te nemen om hun gezondheid te beschermen.
Jup. Net als met alcoholisten en levertransplantaties.
Dan krijg je ook geen levercirrose door de alcohol.En als je nou af en toe een borrel drinkt tegenover iemand die nooit drinkt,