Fitness Seller

Coronavirus

(Waar) heb je dat al kunnen lezen? Of is het een aanname ahv dat alle varianten dat steeds blijken/zouden moeten zijn?
Sterftecijfer van 0,1%

Sterftecijfer van 0,1%

Die cijfers geven een vertekend beeld omdat een groot deel van die geïnfecteerden ook al gevaccineerd was.

Laatst bewerkt:
Die cijfers geven een vertekend beeld omdat een groot deel van die geïnfecteerden ook al gevaccineerd was.
Ja, dat zeggen ze daar ook. Aangezien er hier ook al volop gevaccineerd is, is dat nu toch ook meer relevant?

Volgens de wetenschapper helemaal onderaan de pagina, is het voor jonge mensen vergelijkbaar met verkoudheid.

Ja, dat zeggen ze daar ook. Aangezien er hier ook al volop gevaccineerd is, is dat nu toch ook meer relevant?

Volgens de wetenschapper helemaal onderaan de pagina, is het voor jonge mensen vergelijkbaar met verkoudheid.
Ligt aan de context. Ik zou in het algemeen ook niet zeggen dat de mortaliteit van de mazelen enorm laag ligt. Zoals ik jouw post zou interpreteren als toevallige lezer is dat de mortaliteit een stuk lager ligt dan van de andere varianten.

Ik ken trouwens niemand die met een verkoudheid in het ziekenhuis is beland of weken uit de running. Kun je die passage van die wetenschapper citeren?

Ligt aan de context. Ik zou in het algemeen ook niet zeggen dat de mortaliteit van de mazelen enorm laag ligt. Zoals ik jouw post zou interpreteren als toevallige lezer is dat de mortaliteit een stuk lager ligt dan van de andere varianten.

Ik ken trouwens niemand die met een verkoudheid in het ziekenhuis is beland of weken uit de running. Kun je die passage van die wetenschapper citeren?
Ik ken ook geen variant waarbij de jongeren wel massaal in het ziekenhuis zijn gekomen.

En tuurlijk,
What are the symptoms of the delta variant?
According to data from the UK's ZOE COVID Symptom Study app, the symptoms caused by the delta variant differ from the ancestral virus and other mutations. As people in the UK with COVID-19 reported their symptoms to the ZOE app, they described headaches, sore throats, runny noses and fever. In some cases, there was coughing as well.

"It's more like a bad cold for the younger population," says scientist and co-founder of the app Tim Spector.

This could lead people to think they only have a mild cold and continue to go about their day normally. People with these symptoms should stay home and get tested, says Spector.

Ik ken ook geen variant waarbij de jongeren wel massaal in het ziekenhuis zijn gekomen.

En tuurlijk,
Mooi, ik ken ook geen variant waarbij dat het geval is. Dat hoeft ook niet. Maar je ziet het verschil niet met COVID-19 begrijp ik?

En bedankt voor het citaat. Dat brengt wat meer context. Er zijn symptomen verzameld onder jongeren met een app waarbij wat duidelijker werd hoe de deltavariant verschilt van de andere varianten. De symptomen zijn meer zoals dat van een verkoudheid onder jongeren.

En als je nou af en toe een borrel drinkt tegenover iemand die nooit drinkt, maar weleens aas gebruikt heeft?

Moet een blanke met huidkanker zijn paspoort laten zien, want zonvakanties is vragen om problemen en die mag achteraan sluiten voor zijn behandeling?
Een hardloper heeft om knieklachten gevraagd, laten we de non sporter maar eerder helpen. Die kan moet je niet op willen lijkt me.
Dan krijg je ook geen levercirrose door de alcohol.
De overige gevallen: nee.
Ik doelde trouwens alleen op transplantatie. Niet op medisch hulp an sich. Vanwege de kans op verval in ouwe gewoontes gezien alcoholisme een verslaving is.

*Regel is er blijkbaar al
Als de leverziekte is veroorzaakt door alcoholgebruik moet de patiënt minstens een half jaar alcoholvrij zijn en voldoende gemotiveerd zijn voor een transplantatie.

wel opvallend dat hoofdpijn niet echt genoemd wordt hier in Nederland terwijl dit het meest voorkomende symptoom is bij die deltavariant.

wel opvallend dat hoofdpijn niet echt genoemd wordt hier in Nederland terwijl dit het meest voorkomende symptoom is bij die deltavariant.
Ik zie het anders telkens staan?

Bv.
Screenshot_20210713-221122_Chrome.jpgScreenshot_20210713-221414_Chrome.jpg

Sterftecijfer van 0,1%

Onder die 0.1% in de eerste link wordt ook genoemd dat het een ernstiger ziekteverloop lijkt te hebben dat meer ziekenhuisopnames veroorzaakt en mogelijk ook dodelijker is.

Indeed, the hospitalization rate reported so far from the UK indicates that the variant causes a more severe course of illness rather than a milder one: The risk of ending up in hospital after becoming infected with delta is almost double that after being infected by the alpha variant, according to data from the PHE and a new study published in the medical journal The Lancet.

"The data from the UK tells us that it is more likely to cause hospitalization, so it wouldn't be surprising if it is found to be more deadly," said Gurdasani.

"While vaccinations in countries where these are widely available may avert some of this, that connection between case and hospitalizations is still not going to be lost," Gurdasani said, "and we know that the majority of the world still has a large, unprotected population that hasn't been vaccinated yet."

More information is needed to confirm studies and reports that say the delta variant causes more severe disease, said the WHO's COVID technical lead Maria Van Kerkhove.

"We need more information to determine: is it really the variant itself or is it a combination of factors?" Van Kerkhove said.

hoofdpijn is ook het meest voorkomende symptoom bij het lezen van dit topic ;)

DISCLAIMER: dit is een bericht van een docent, echtgenoot, vader, dikke powerlifter, nederlands kampioen bankdrukken, huub hetterschijt, de melkboer, de achterbuurvrouw van de melkboer en diens overleden hondje

Confused Trailer Park Boys GIF

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven