AndroidHealthClinic

Coronavirus

ES2oaCmXkAA-aFR.jpeg

Koek koek
:eyes:

Knokke-Heist in lockdown, dus ook de sportscholen dicht en later de resto's eventueel als het ernstiger wordt.
Financiële ramp is dat voor die mensen :).

Over een half uurtje gaan we ondervinden of de basis en middelbare scholen dicht gaan. Ik neem aan van wel en dat er nog wel meer op z'n gat komt te liggen.

Rutte maakt een halve show van de persco op nos.

Brace yourselves :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.710
Hey Rutte. Simsalabim haybet!

"Dit zijn ongetwijfeld ingrijpende maatregelen."

Hoezo? :roflol:

Nou NL ook soort van lockdown, ben benieuwd

Nou NL ook soort van lockdown, ben benieuwd
Ik zit die persco te kijken maar ik zie geen lockdown maatregelen. Scholen blijven ook gewoon open.

Elk land treft maatregelen en Nederland doet eigenlijk dus gewoon helemaal niks. Over een weekje of 2 is de situatie hier hetzelfde als in Italië en dan gaan ze natuurlijk wel opeens maatregelen treffen. Je zou maar een zeer zwak immuunsysteen of longziekte hebben..

"Er zijn in Brabant misschien bepaalde gebeurtenissen geweest die hebben geleid tot de uitbraak." - hoge pief van RIVM

You don't say..

Ik zit die persco te kijken maar ik zie geen lockdown maatregelen. Scholen blijven ook gewoon open.

Elk land treft maatregelen en Nederland doet eigenlijk dus gewoon helemaal niks. Over een weekje of 2 is de situatie hier hetzelfde als in Italië en dan gaan ze natuurlijk wel opeens maatregelen treffen. Je zou maar een zeer zwak immuunsysteen of longziekte hebben..
Geld dit ook voor astma ? En mijn immuunsysteem is vgm ook aardig gecrashed sinds de heavy cut...

Als gyms maar niet gaan sluiten :sad:

Als gyms maar niet gaan sluiten :sad:
Samenscholingen van meer dan 100 mensen mogen niet meer...

EVENEMENTEN MET MEER DAN HONDERD BEZOEKERS AFGELAST
Het advies geldt ook voor locaties waar meer dan honderd mensen komen, zoals sportclubs, musea en theaters. Dat heeft minister Bruins net bekendgemaakt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven