Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier vandaag ook weinig, stuk of 30. Ik schraapte 1 keer m'n keel en daarna was ik de enige in de gym.Gister was het in de gym al erg rustig, misschien 15 mensen
Goeie tip, voor als het squatrek of de bench weer eens bezet is...Hier vandaag ook weinig, stuk of 30. Ik schraapte 1 keer m'n keel en daarna was ik de enige in de gym.

Alles boven de 100 personen bijeenkomsten worden afgelast, colleges alleen nog maar digitaal, bij verkoudheid, griep of wat dan ook thuis blijven en iedereen moet thuiswerkenIk zit die persco te kijken maar ik zie geen lockdown maatregelen. Scholen blijven ook gewoon open.
Elk land treft maatregelen en Nederland doet eigenlijk dus gewoon helemaal niks. Over een weekje of 2 is de situatie hier hetzelfde als in Italië en dan gaan ze natuurlijk wel opeens maatregelen treffen. Je zou maar een zeer zwak immuunsysteen of longziekte hebben..
Samenscholingen van meer dan 100 mensen mogen niet meer...
EVENEMENTEN MET MEER DAN HONDERD BEZOEKERS AFGELAST
Het advies geldt ook voor locaties waar meer dan honderd mensen komen, zoals sportclubs, musea en theaters. Dat heeft minister Bruins net bekendgemaakt.
Alles boven de 100 personen bijeenkomsten worden afgelast, colleges alleen nog maar digitaal, bij verkoudheid, griep of wat dan ook thuis blijven en iedereen moet thuiswerken
lijkt toch wel op een soort van lockdown toch?
Dan ben ik misschien een zwak schakelIk weet niet of mensen met astma een grotere kans (en complicaties) hebben op een longontsteking.

(Als dat mogelijk is)
Door die hele Corona griep krijg ik spontaan zin een doomsday film te kijken waar de hele aarde naar de t*ring gaat van een of ander virus. Iemand tips?
Door die hele Corona griep krijg ik spontaan zin een doomsday film te kijken waar de hele aarde naar de t*ring gaat van een of ander virus. Iemand tips?
nice, kende hem nog niet. Toepasselijk!
![]()
Er zullen de aankomende jaren wel weer een aantal van dit soort films komen.
Afgaande op mijn sollicitaties en zakelijke contacten sinds 2014 is dat niet mogelijk.
Ik haat die NLse instelling. Geen capaciteit tot kritisch nadenken enkel wat een baas opdraagt. Het kan niet tot het ze anders geld kost, dan moet het.Geen idee wie het is. Belgen genieten hier niet echt bekendheid. Een enkeling haalt hier faam.![]()
Walter Grootaers besmet met coronavirus
Walter Grootaers (65) is besmet met het coronavirus. De ‘Kreuners’-zanger, die eind vorige week nog aanwezig was op opnames van ‘The Voice Senior’, zit momenteel in quarantaine.m.hln.be
DPG Media vernam donderdag dat Walter Grootaers het coronavirus heeft opgelopen en in afzondering zit. Eind vorige week was hij nog aanwezig op opnames van ‘The Voice Senior’, waar hij coach is. Iedereen die in contact kwam met Walter, wordt nu gecontacteerd en gevraagd om thuis te blijven.
De komende tijd zal bekeken worden wat er met de nog geplande opnames van ‘The Voice Senior’ zal gebeuren.
We mogen haar niet meer bezoeken in het rusthuis.Mijn grootmoeder zegt nochtans dat ze erg overdrijven met dat “macaroni” virus.![]()

Jij ook een beetje rust dan.