Begrijp ook niet waarom mensen hamsteren. Voedingswinkels gaan niet dicht.'Laten we de winkels leegkopen voor ze leeggekocht zijn'![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begrijp ook niet waarom mensen hamsteren. Voedingswinkels gaan niet dicht.'Laten we de winkels leegkopen voor ze leeggekocht zijn'![]()
Hahaha LOSERS!!!!!'Laten we de winkels leegkopen voor ze leeggekocht zijn'![]()
is het ook , kijk maar naar het filmpje dat gedeeld hebDit klinkt vrij verontrustend:
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/23...matie-rivm-loopt-achter-en-is-incompleet.html
Ik ga je missenIk twijfel serieus of ik nog wel naar de sportschool moet gaan.
Adres?Single vrouwen mogen gratis mijn homegym gebruiken.
Its a trap
Hopelijk maak je een grapjeIk twijfel serieus of ik nog wel naar de sportschool moet gaan.
Dan maar naar een kruidenierswinkel winkel geweest op het einde van de straat. Bijna geen volk. Die 0.2 euro extra was de rust wel waard.'Laten we de winkels leegkopen voor ze leeggekocht zijn'![]()
Dure winkel hé. Ik ga net als de andere vrekken naar de Colruyt.
Inderdaad, al die sukkels die kilo's en kilo's aan rijst inslaan.Begrijp ook niet waarom mensen hamsteren. Voedingswinkels gaan niet dicht.
Kwam hier laatst een sukkel voorbij op DBB die een foto plaatste van de 50 kg droge rijst die hij had ingeslagen. Ben z'n naam vergeten.Inderdaad, al die sukkels die kilo's en kilo's aan rijst inslaan.