AndroidHealthClinic

Coronavirus

Alle teugels laten vieren ja? Ik ben het ermee eens hoor, maar Politiek Nederland voorlopig nog lang niet. Die QR code gaat sowieso niet weg vóór mei 2022.
Die QR app gaat pas weg als de mensen die dat ding op de telefoon gezet hebben het verwijderen.

• Like
Waarderingen: Vonk
In jouw ogen dus nooit meer. Ik hou mijn opties nog even open voor ik hier echt harde uitspraken over doe.
Ik zeg nooit nooit ben ik te vaak mee in de fout gegaan. Deze machine die in gang gezet is wordt niet zomaar gestopt. Ik geloof in een veld van bewustzijn, dat zich verspreid als een olievlek onder de mensen. Kan zelf gewoon niet geloven dat mensen dit gaan accepteren.

Een goede film om een glimp van een mogelijke toekomst te zien is Minority Report, dan zal je begrijpen dat zo'n app op de telefoon nu eigenlijk al antiek is. Irriscan is zelfs al jaren 80/90 techniek. Die QR app is om ons te laten wennen en te zien of we t pikken.

Als de machthebbers 1 ding geleerd hebben van de krediet crisis is dat ' het volk' alles pikt.

70%

Onee 85%

Of was het nou 95%?
:o

Je wil niet weten hoe hard die vaccinatiegraad, 6 maanden na de laatste prik ineens weer magisch naar beneden bijgesteld zal worden.

Omdat het complex is, wil niet zeggen dat je de R niet zo laag mogelijk wilt maken. Mutaties heb je nauwelijks in de hand, dus het is gewoon pech hebben met Delta, anders was de boel in Nederland allang uitgedoofd geweest. Voor Nederland en Europa is groepsimmuniteit gewoon haalbaar met voldoende vaccinatie. Alsnog zal het virus nooit meer helemaal weg gaan ben ik bang, maar zoals nu, dat alles weer oplaait, dat heeft zeker te maken met een (te) age vaccinatiegraad. Uiteindelijk stopt het pas als iedereen covid heeft gehad en/of gevaccineerd is. Je ziet in Nederland dat het loslaten van maatregelen toch echt niet helpt, kijk maar naar landen waar ze wat voorzichtiger zijn met mondkapjes en afstand etc. Uiteindelijk is er niet 1 silver bullet, maar het meeste impact zonder nevenschade heeft vaccinatie.

Denken dat het in Nederland was uitgedoofd, beetje pech met de delta variant....hou toch op met het toepassen van je RO waarde die niet klopt en er ook maar iets hoeft te gebeuren (eerder logisch nadenken) en je formule klopt weer voor geen meter. Net als je toepassing op de IFR en je tot 600.000 doden kwam in een tijd waarbij je alle overige logica aan de kant schuift want meneer de professor is heel goed met formules.

Jij zou zo het OMT in kunnen.

Dat werkt toch alleen maar zo als het vaccin de transmissie van het virus doet afnemen, het lijkt er op dat je er nu voornamelijk alleen maar minder ziek van wordt.

Onze vaccinatiegraad is trouwens al ruim 80%.

Dit. Zelfs met een vaccinatiegraad van 80% (en totale immuniteit waarschijnlijk eerder tussen 90 en 95%).

Blijf het toch bijzonder vinden dat jullie nog steeds dag in dag uit elkaar proberen te overtuigen of energieslopende discussies waar iedereen langs elkaar heen raast te voeren terwijl er echt vrijwel niks meer van de gehele pandemie te merken valt. :emo:

Blijf het toch bijzonder vinden dat jullie nog steeds dag in dag uit elkaar proberen te overtuigen of energieslopende discussies waar iedereen langs elkaar heen raast te voeren terwijl er echt vrijwel niks meer van de gehele pandemie te merken valt. :emo:

Dat jij er niets van merkt in jouw eigen leven, zegt imo heel weinig over de daadwerkelijke situatie.

Dat jij er niets van merkt in jouw eigen leven, zegt imo heel weinig over de daadwerkelijke situatie.
Waar ondervind je zoveel hinder van dan? Ondertussen neem ik aan dat je je plekjes wel kent waar je kan eten zonder controle en als je perse naar de bios wilt dan stop je met 24/7 discussieren zodat je een halfuurtje over hebt0 om even te testen.

Edit: Of nog makkelijker. Je neemt een vaccin en je leven is weer als vanouds..

Waar ondervind je zoveel hinder van dan? Ondertussen neem ik aan dat je je plekjes wel kent waar je kan eten zonder controle en als je perse naar de bios wilt dan stop je met 24/7 discussieren zodat je een halfuurtje over hebt0 om even te testen.

Ja met mensen zoals jij ga je de oorlog wel winnen. Naai even een ster op je uniform joh, ah neem even dit prikje joh, ah, kom toe, installeer even die app joh. Als je dat doet krijg je weer bepaalde privileges. Als je in essentie al niet ziet wat daar allemaal aan mankeert, dan gaat het gezegde; het geluk is met de domme inderdaad op. Daarmee zeg ik niet dat je dom bent overigens, nog even ten overvloede.

Als van ouds goede grap 🤣

Ja met mensen zoals jij ga je de oorlog wel winnen. Naai even een ster op je uniform joh, ah neem even dit prikje joh, ah, kom toe, installeer even die app joh. Als je dat doet krijg je weer bepaalde privileges. Als je in essentie al niet ziet wat daar allemaal aan mankeert, dan gaat het gezegde; het geluk is met de domme inderdaad op. Daarmee zeg ik niet dat je dom bent overigens, nog even ten overvloede.
Hij probeert gewoon mensen te triggeren.

• Haha
Ik vond je al een randdebiel maar nu heb je het nogmaals bevestigd. Ik stel je een oprechte vraag waar je hinder van vindt en je replied met dit. Daarmee zeg ik wel dat je dom bent, ten overvloede.

Ik vond je al een randdebiel maar nu heb je het nogmaals bevestigd. Ik stel je een oprechte vraag waar je hinder van vindt en je replied met dit. Daarmee zeg ik wel dat je dom bent, ten overvloede.

Haha rustahggg. Gevoelige snaar geraakt? Ik kies er bewust voor om niet op jouw (domme) vraag in te gaan en maak zelfs nog dikgedrukt waarop ik wel reageer, waarmee ik toch eigenlijk ook indirect antwoord geef op hetgeen niet dikgedrukt. Je weet wel, die domme vraag ;)

Clap Yes GIF

Dus jij denkt (of voelt) serieus dat vrijwel niets meer te merken valt van de pandemie?

Laatst bewerkt:
Dus jij denkt serieus dat vrijwel niets meer te merken valt van de pandemi
Ja, ik zou niet weten waar je ondertussen last van zou moeten hebben
Haha rustahggg. Gevoelige snaar geraakt? Ik kies er bewust voor om niet op jouw (domme) vraag in te gaan en maak zelfs nog dikgedrukt waarop ik wel reageer, waarmee ik toch eigenlijk ook indirect antwoord geef op hetgeen niet dikgedrukt. Je weet wel, die domme vraag ;)
Nee hoor, kan me bijzonder weinig interesseren dat jij wel of geen hinder ondervindt van de pandemie alleen is zo'n vergelijking of woordkeuze gebruiken not done en bevestigd dat alleen nog maar waar alle haat richting de "wappies" vandaan komt. Als je nou gewoon oprecht antwoord had gegeven op een niet zo'n gekke vraag gevolgd door een grapje was het een ander verhaal.

Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat mensen zoveel problemen ondervinden. Vrijwel iedereen heeft de keuze om weer naar kantoor te gaan, je kan weer onbeperkt sporten, je kan weer naar elk feestje toe (al dan niet overdrag, maar of dat nou zo'n drama is), en je kan op vakantie. Er zijn een aantal activiteiten nodig met een QR code (meer dan de bios en uitetekn kan ik zo niet bedenken, zullen er vast nog wat zijn maar niks geks in mijn ogen). En aangezien ik weet dat jij wel geregeld uit eten gaat is dat het enige voorbeeld wat ik me kan bedenken waar jij tegen aan loopt. Maar aangezien handhaving bijzonder gaar blijkt te zijn ken je ondertussen je toko's wel waar je zonder problemen kan eten.

En als er wel andere problemen zijn ben ik benieuwd naar wat. Het hele sociale krediet gedoe buiten discussie gelaten. Ik heb het nu puur over. de huidige maatregelen.

Ja, ik zou niet weten waar je ondertussen last van zou moeten hebben

Nee hoor, kan me bijzonder weinig interesseren dat jij wel of geen hinder ondervindt van de pandemie alleen is zo'n vergelijking of woordkeuze gebruiken not done en bevestigd dat alleen nog maar waar alle haat richting de "wappies" vandaan komt. Als je nou gewoon oprecht antwoord had gegeven op een niet zo'n gekke vraag gevolgd door een grapje was het een ander verhaal.

Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat mensen zoveel problemen ondervinden. Vrijwel iedereen heeft de keuze om weer naar kantoor te gaan, je kan weer onbeperkt sporten, je kan weer naar elk feestje toe (al dan niet overdrag, maar of dat nou zo'n drama is), en je kan op vakantie. Er zijn een aantal activiteiten nodig met een QR code (meer dan de bios en uitetekn kan ik zo niet bedenken, zullen er vast nog wat zijn maar niks geks in mijn ogen). En aangezien ik weet dat jij wel geregeld uit eten gaat is dat het enige voorbeeld wat ik me kan bedenken waar jij tegen aan loopt. Maar aangezien handhaving bijzonder gaar blijkt te zijn ken je ondertussen je toko's wel waar je zonder problemen kan eten.

En als er wel andere problemen zijn ben ik benieuwd naar wat. Het hele sociale krediet gedoe buiten discussie gelaten. Ik heb het nu puur over. de huidige maatregelen.

Ik wil daar best inhoudelijk op ingaan, maar feit dat jij dat niet voor kunt stellen, geeft niet aan dat het er niet is bij een hele grote groep mensen. Dat was eigenlijk mijn punt.

Kun je naar een feestje of festival zonder te testen?
Kun je uit eten zonder te testen? (even los van de rebellen die stiekem toch niet controleren, want dan ondervind je er alsnog last van omdat je moet uitzoeken waar je wel welkom bent en waar niet - situatie is natuurlijk ansich bizar!)
Kun je naar de bioscoop of een theater voorstelling zonder te testen?
Kun je op vakantie zonder te testen?
Kun je al het bovenstaande zonder een App te installeren?

Ergo, kun je volledig deelnemen aan de samenleving als ongevaccineerde? Ja dat kan, maar wel tegen een prijs. En die prijs is voor een groeiende groep mensen, toch net even iets te hoog (geworden).

Ben jij bereidt de rest van je leven prikjes te halen en een app te laten zien om deel te mogen nemen aan de samenleving?

Vrijwel iedereen heeft de keuze om weer naar kantoor te gaan
Wist je dat niet iedereen in Nederland op kantoor werkt? :o

Sommige sectoren zijn compleet omzeep geholpen, met name de kunst/cultuur sector, horeca sector, evenementen branche. De druk op de zorg is ontzettend toegenomen (als is dat te wijten aan jarenlange bezuinigingen en slecht beleid). Ik ben blij voor jou dat jij er nog amper/niets van merkt, maar heel veel Nederlanders (en miljarden andere mensen over de hele wereld) ondervinden nog steeds heel veel last van de pandemie (of beter gezegd de maatregelen). De toerisme branche is ook de nek om gedraaid.

De ware klap gaat nog wel komen als we alle gemaakten kosten gaan betalen. De teller staat inmiddels boven de 100 miljard voor Nederland alleen al.
Dus zelfs jullie kantoorpikkies gaan het merken in de portemonnee.

• Like
Dat je het niet erg vind is natuurlijk een ander verhaal, sommigen hebben totaal geen problemen met alle maatregelen. Dat kan. Maar om nou te zeggen dat je niet snapt dat mensen nog last ondervinden van de pandemie toont wel gebrek aan inlevingsvermogen.

• Heart
Terug
Naar boven