AndroidHealthClinic

Coronavirus

Een vandaag. Zei een hooggeleidde. Maar in landen als Spanje is het nu al zoals het hier over een paar weken is. En dat had nou niet echt invloed.

persoon in kwestie haalde lagere luchtvochtigheid aan als positieve wending. Hoest- en niesvocht zakt eerder dan.
iran is stikheet en droog en daar loopt het ook uit de klauwen . vooralsnog schuilt het kabinet en de media achter de achterhaalde info van het rivm .... hopelijk gaat het meevallen . daarbij hoeft het niet overgedragen te worden door niesen en hoesten hergebruikte lucht als in airco"s en luchtverversing systemen blijken ook een flinke bijdrage te leven

Laatst bewerkt:
iran is stikheet en droog en daar loopt het ook uit de klauwen . vooralsnog schuilt het kabinet en de media achter de achterhaalde info van het rivm .... hopelijk gaat het meevallen . daarbij hoeft het niet overgedragen te worden door niesen en hoesten hergebruikte lucht als in airco"s en luchtverversing systemen ook een flinke bijdrage te leven
Ja, voor een geleerde vond ik het ook niet een passende uitspraak. Voor de rest adviseerde hij cafe’s, restaurants etcetera ook tot nader order te sluiten.

Dus je gaat weken of maanden min of meer onderduiken met als doel niet besmet te raken? Hoe ga je het doen met werk, boodschappen, andere contacten?
Misschien om besmetting uit te stellen, binnen het redelijke, zoals iedereen zou moeten doen. Om zodoende de zorgpiek te verkleinen. Dus niet zo zeer volledige isolatie.

Edit: ik post dit trouwens vanuit de sportschool :o

was net bij de benzinepomp net buiten het dorp , mensen zijn ook al hele sloffen peuken aan het kopen . @IRONic Drunker was ook al bij de slijterij geweest bij mij in het dorp die had geen fles wijn meer staan :P . nou nog de implosie van de amerikaanse economie en de shitshow is compleet

Misschien om besmetting uit te stellen, binnen het redelijke, zoals iedereen zou moeten doen. Om zodoende de zorgpiek te verkleinen. Dus niet zo zeer volledige isolatie.

Edit: ik post dit trouwens vanuit de sportschool :o

Hierdoor heeft het dus al geen enkele zin, halve maatregelen. Ja, het vertraagd misschien wat als 20% van Nederland zichzelf opsluit, maar dan kan je vele maanden binnen blijven wat niet vol te houden is. Niet iedereen kan thuis werken. Nu binnen blijven, is maanden binnen blijven. Succes!

Beter zou zijn alles verplicht 3-4 weken helemaal dicht te gooien en te sluiten en verplicht met mondkapjes naar buiten gaan, al begint alles met een enkel gevalletje links en rechts weer helemaal opnieuw...

Hierdoor heeft het dus al geen enkele zin, halve maatregelen. Ja, het vertraagd misschien wat als 20% van Nederland zichzelf opsluit, maar dan kan je vele maanden binnen blijven wat niet vol te houden is. Niet iedereen kan thuis werken. Nu binnen blijven, is maanden binnen blijven. Succes!

Beter zou zijn alles verplicht 3-4 weken helemaal dicht te gooien en te sluiten en verplicht met mondkapjes naar buiten gaan, al begint alles met een enkel gevalletje links en rechts weer helemaal opnieuw...
Oneens.

Volgens mij werkt vertragen nu juist zo goed omdat de gezondheidszorg het dan nog enigszins kan bijhouden.

Langzaamaan hebben dan ook een heleboel mensen het al gehad en die kunnen het dan niet meer krijgen. Dat vertraagd en verminderd verdere verspreiding.

Niet naar de sportschool gaan is ook niet hetzelfde dan jezelf weken of maanden opsluiten, het is niet naar de sportschool gaan.

Allang gedaan, lui in mijn bureaustoel tesamen met mijn favoriete muziek, mezelf niet blootgevend aan kuchende mensen. Gewoon een nachtje gezeten en een rooitje gespendeerd op ah.nl op een dag dat iedereen me getikt noemde.

SHANGHAI/LONDON (Reuters) - A growing number of discharged coronavirus patients in China and elsewhere are testing positive after recovering, sometimes weeks after being allowed to leave the hospital, which could make the epidemic harder to eradicate. @Mentat

Allang gedaan, lui in mijn bureaustoel tesamen met mijn favoriete muziek, mezelf niet blootgevend aan kuchende mensen. Gewoon een nachtje gezeten en een rooitje gespendeerd op ah.nl op een dag dat iedereen me getikt noemde.
Een rooitje, jij gaat de bunker in met kaviaar en champagne?

Stijlvol ten onder!

SHANGHAI/LONDON (Reuters) - A growing number of discharged coronavirus patients in China and elsewhere are testing positive after recovering, sometimes weeks after being allowed to leave the hospital, which could make the epidemic harder to eradicate. @Mentat
Maar dan heeft alles een paar weken dichtgooien ook geen zin.

Ze testen positief, je citaat suggereert daarmee besmettelijk?

Hebben ze klachten?

Oneens.

Volgens mij werkt vertragen nu juist zo goed omdat de gezondheidszorg het dan nog enigszins kan bijhouden.

Langzaamaan hebben dan ook een heleboel mensen het al gehad en die kunnen het dan niet meer krijgen. Dat vertraagd en verminderd verdere verspreiding.

Niet naar de sportschool gaan is ook niet hetzelfde dan jezelf weken of maanden opsluiten, het is niet naar de sportschool gaan.

Over welke aantallen heb jij het dan, als dit een belangrijk middel is om verspreiding te voorkomen? Denk dat het op deze manier héél lang gaat duren.

En scholen, werk etc kan je nooit zo lang dichthouden. Hou je die wel open, dan heeft het geen enkele zin enkel de sportschool te mijden. Als je niet naar de sportschool gaat, lijkt mij dat je ook niet naar andere ruimtes gaat waar veel publiek komt, anders zie ik er de logica niet van in.

dat is het je hoeft geen klachten te hebben om positief te testen
Da's wel een scenario voor een tweede verspreidingsgolf, mensen die beter zijn verklaard en geen klachten hebben. Als ze dan ook besmettelijk zijn, is het lastig te stoppen.

Hoewel er nu iig mensen zijn met niet of nauwelijks klachten die het ook hebben.

Terug
Naar boven