apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houd je hiermee ook rekening met de gemiddelde verblijfsduur op de ICs van coronalijers tov de reguliere opnames, of ben je weer aan het cherrypicken?Aantal ic opnames in 2020 in Nederland nog nooit zo laag geweest sinds 2013![]()
Houd je hiermee ook rekening met de gemiddelde verblijfsduur op de ICs van coronalijers tov de reguliere opnames, of ben je weer aan het cherrypicken?
Als je nagaat dat je na bv een hartoperatie doorgaans maar 1 nacht op de ic ligt, en de gemiddelde corona patiënt zon 14 dagen, dan is dat niet zo heel gek. De bedden zijn simpelweg veel langer bezetAantal ic opnames in 2020 in Nederland nog nooit zo laag geweest sinds 2013![]()
Vertel ik wil het wetenDan heb je het over opname x behandelduur.
Gok eens, is deze in 2020 hoger of lager dan in 2013,14,15 en 16?
Mooi hè dat we zo veel vooruitgang weten te boeken wat betreft efficiëntere zorg.Aantal ic opnames in 2020 in Nederland nog nooit zo laag geweest sinds 2013![]()
Zolang je nergens last van hebt, ben je nog steeds onkwetsbaar.Heb 2 vaccinaties + booster gehad en dacht altijd sowieso dat ik onkwetsbaar was. Maar nu toch besmet...
Zou zomaar kunnen, een paar typische symptomen zijn er wel (dry cough en scratchy throat kon ik aanvankelijk niet goed plaatsen; ook nachtzweten en pijnlijk lichaam).
En dat zijn geen symptomen van een andere variant?Zou zomaar kunnen, een paar typische symptomen zijn er wel (dry cough en scratchy throat kon ik aanvankelijk niet goed plaatsen; ook nachtzweten en pijnlijk lichaam).
Er zijn wel kleine bijzonderheden, bv. "scratchy i.p.v. "sore" throat.
Zijn dat die die ook positief testen als je ze met water doet?
Zou wel eens tijd worden.
Zou wel eens tijd worden.
Heb letterlijk honderden mensen per week voor mijn lens. Geen mondkapje, geen anderhalve meter. In al die tijd heb ik (en de meeste van mijn collega's) nog geen corona gehad
Ik fotografeer voornamelijk in de studio, binnen. Doe wel buiten, als het weer dat toelaat, maar zelfs dan is het meestal gecombineerdBuiten maakt dat niet uit en een contact van nog geen minuut ook niet.
Ik heb nu 2 zomers enkele tienduizenden mensen voor mijn neus gehad in de buitenlucht niks aan de hand.
Een verjaardag binnen van een neefje en het was meteen raak. Prima zo, 11 maanden een QR code en daarna zien we wel weer.
miniatuur fotografie of nietIk fotografeer voornamelijk in de studio, binnen. Doe wel buiten, als het weer dat toelaat, maar zelfs dan is het meestal gecombineerd

onkruid vergaat niet chef !Heb 2 vaccinaties + booster gehad en dacht altijd sowieso dat ik onkwetsbaar was. Maar nu toch besmet...