MuscleMeat

Coronavirus

Aantal ic opnames in 2020 in Nederland nog nooit zo laag geweest sinds 2013 :roflol:

Aantal ic opnames in 2020 in Nederland nog nooit zo laag geweest sinds 2013 :roflol:
Houd je hiermee ook rekening met de gemiddelde verblijfsduur op de ICs van coronalijers tov de reguliere opnames, of ben je weer aan het cherrypicken?

Houd je hiermee ook rekening met de gemiddelde verblijfsduur op de ICs van coronalijers tov de reguliere opnames, of ben je weer aan het cherrypicken?

Dan heb je het over opname x behandelduur.

Gok eens, is deze in 2020 hoger of lager dan in 2013,14,15 en 16?

Als je nagaat dat je na bv een hartoperatie doorgaans maar 1 nacht op de ic ligt, en de gemiddelde corona patiënt zon 14 dagen, dan is dat niet zo heel gek. De bedden zijn simpelweg veel langer bezet

Dan heb je het over opname x behandelduur.

Gok eens, is deze in 2020 hoger of lager dan in 2013,14,15 en 16?
Vertel ik wil het weten
:treuren:

Zouden jullie al de Omicron hebben?

Smorgens corona

Savonda healty AF

#CORONASURVIVOR

Bijlagen

• 9106C9F4-157A-4FA0-AFC6-EA3871A1E74B.jpeg
    9106C9F4-157A-4FA0-AFC6-EA3871A1E74B.jpeg
    116,9 KB · Weergaven: 68
  • 15DB9720-8431-4CAF-97D5-6F519355ED5F.jpeg
    15DB9720-8431-4CAF-97D5-6F519355ED5F.jpeg
    54,7 KB · Weergaven: 69
Zouden jullie al de Omicron hebben?
Zou wel eens tijd worden.

Heb letterlijk honderden mensen per week voor mijn lens. Geen mondkapje, geen anderhalve meter. In al die tijd heb ik (en de meeste van mijn collega's) nog geen corona gehad

Zou wel eens tijd worden.

Heb letterlijk honderden mensen per week voor mijn lens. Geen mondkapje, geen anderhalve meter. In al die tijd heb ik (en de meeste van mijn collega's) nog geen corona gehad

Buiten maakt dat niet uit en een contact van nog geen minuut ook niet.
Ik heb nu 2 zomers enkele tienduizenden mensen voor mijn neus gehad in de buitenlucht niks aan de hand.
Een verjaardag binnen van een neefje en het was meteen raak. Prima zo, 11 maanden een QR code en daarna zien we wel weer.

Buiten maakt dat niet uit en een contact van nog geen minuut ook niet.
Ik heb nu 2 zomers enkele tienduizenden mensen voor mijn neus gehad in de buitenlucht niks aan de hand.
Een verjaardag binnen van een neefje en het was meteen raak. Prima zo, 11 maanden een QR code en daarna zien we wel weer.
Ik fotografeer voornamelijk in de studio, binnen. Doe wel buiten, als het weer dat toelaat, maar zelfs dan is het meestal gecombineerd

Terug
Naar boven