- Waardering
- 10.893
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met of zonder QR code?Wij personeel zitten zelf in de kantine met 30 man zonder mondkapje en dat mag weer wel
De ene is geprikt en de ander weer niet
Als ze jou vragen kan je gewoon ja zeggen. Ik ben geprikt😛
Wekelijkse booster ookAls ze jou vragen kan je gewoon ja zeggen. Ik ben geprikt😛

Als ze jou vragen kan je gewoon ja zeggen. Ik ben geprikt😛
Heb je een baantje in de politiek?Lockdown slaat nergens op. Waarom gewoon niet testen voor toegang? Op schiphol is het nog steeds behoorlijk druk en alle passagiers zijn getest om te mogen vliegen. Kerstvakantie wordt ook chaotisch. Wij personeel zitten zelf in de kantine met 30 man zonder mondkapje en dat mag weer wel![]()
artsencollectief.nl
![]()
De Pfizer Papers: eerste elf vaccinatieweken 1.223 meldingen van overlijden - Stichting Artsen Collectief
De rechter moest er aan te pas komen om de Food and Drug Administration (FDA), vergelijkbaar met het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA), te dwingen deartsencollectief.nl
![]()
De Pfizer Papers: eerste elf vaccinatieweken 1.223 meldingen van overlijden - Stichting Artsen Collectief
De rechter moest er aan te pas komen om de Food and Drug Administration (FDA), vergelijkbaar met het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA), te dwingen deartsencollectief.nl
Er gaan inderdaad meer mensen dood aan het vaccin als ze het nemen, dan mensen die het niet nemen.

Nou, kan iemand mij dan vertellen wat er te zien zou moeten zijn?
Zal wel weer een gevalletje data compleex uit de context getrokken.
Nou, kan iemand mij dan vertellen wat er te zien zou moeten zijn?
Dat is niet anders dan anders.Dat ze wel in een paar maanden alle documenten kunnen lezen om het vaccin goed te keuren, maar dat het 55 jaar moet duren voordat ze de documenten voorzien hebben van tipex, zodat de rest van de wereld ze mag lezen.
Is dat dan normaal niet zo? Kan een journalist het in andere gevallen dan zomaar opvragen bij de FDA?Saillant detail aan het bericht is dat de rechter er aan te pas moest komen om de FDA te dwingen de veiligheidsonderzoeken van Pfizer vrij te geven.
Alleen al dit feit maakt verdere analyse en onderzoek relevant en noodzakelijk.
Probeer eens een WOB-verzoek in Nederland en vergelijk dat met Scandinavische landen, NL is een drama opndit gebied.Dit gebeurt inderdaad maar al te vaak, waardoor we dit eigenlijk bij voorbaat ook al verwachten.
Aan de andere kant ontstaat hierdoor de valkuil van automatische aanname dat dit dan wel weer zo zal zijn, waardoor we geneigd zijn er niet verder naar kijken/luisteren.
Daarnaast is het ook zo dat het artsen collectief die dit onder de aandacht brengt, onlangs de "kwakzalverijprijs" toegekend heeft gekregen.
Dat geeft wellicht te denken, maar het is zinvol om de boodschap niet direct af te schieten vanwege de boodschapper.
Saillant detail aan het bericht is dat de rechter er aan te pas moest komen om de FDA te dwingen de veiligheidsonderzoeken van Pfizer vrij te geven.
Alleen al dit feit maakt verdere analyse en onderzoek relevant en noodzakelijk.