- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik in 2012 ook gehad, mijn ouders vroegen toen of ik verkouden was.Zou zomaar kunnen, een paar typische symptomen zijn er wel (dry cough en scratchy throat kon ik aanvankelijk niet goed plaatsen; ook nachtzweten en pijnlijk lichaam).
Vind het anders niet zo grappig.Beetje voorbarig dit, het lag-effect heeft nog niet plaatsgevonden...
Wat een wappie en dekolonisatie-negert vinden vind ik minder interessant than raw data.
Nu wel.
www.aangiftehugodejonge.nl
Wat een armoe :')Aangifte tegen Hugo de Jonge | Sluit je aan en doe mee!
Goede timing nu er net een "coronademonstrant" zich ophield in de omgeving van het huis van De Jonge.Aangifte tegen Hugo de Jonge | Sluit je aan en doe mee!
Wat is dat slecht... Doet me denken aan die wappie die dacht Van Ranst even voor de rechter te krijgen.Aangifte tegen Hugo de Jonge | Sluit je aan en doe mee!
Ik denk dat hij bij 100.000 ondertekeningen wel vrijwillig zijn ministerspost verlaat.Goede timing nu er net een "coronademonstrant" zich ophield in de omgeving van het huis van De Jonge.
Wat is dit goed, doet me denken aan Josef Mengele die kwam er ook mee weg.Wat is dat slecht... Doet me denken aan die wappie die dacht Van Ranst even voor de rechter te krijgen.
Wat is dat slecht... Doet me denken aan die wappie die dacht Van Ranst even voor de rechter te krijgen.
Altijd grappig dat mensen ergens de oorlog bij halen in de hoop serieus genomen te worden terwijl dit juist averechts werkt.Wat is dit goed, doet me denken aan Josef Mengele die kwam er ook mee weg.
Nu doe je het zelf ook