XXL Nutrition

Coronavirus

Geen die ons heeft overtuigd

Ik hoef niemand te overtuigen, jij begon er over dat hier niemand te overtuigen is. Maar dat kan vast wel als je met overtuigende dingen komt.
Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik ben niet begonnen over dat niemand te overtuigen is en het overtuigen van onbekenden via een online discussie is ook echt niet mijn doel. Ik discussier om de robuustheid en juistheid van mijn visie te toetsen en deze zonodig bij te stellen indien iemand anders mij tot andere inzichten laat komen.

Blijkbaar komt dat zo niet over, dan heb ik toch weer wat geleerd vandaag.

Ik discussier om de robuustheid en juistheid van mijn visie te toetsen en deze zonodig bij te stellen indien iemand anders mij tot andere inzichten laat komen.

Kijk, dat hebben we dan toch ook echt wel met elkaar gemeen, Stekkie. :)

Alleen is het best verdomde moeilijk om onbevooroordeeld en objectief te blijven in die brij van informatie die voortdurend op je wordt afgevuurd.
Ik doe in ieder geval mijn uiterste best..

Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik ben niet begonnen over dat niemand te overtuigen is en het overtuigen van onbekenden via een online discussie is ook echt niet mijn doel. Ik discussier om de robuustheid en juistheid van mijn visie te toetsen en deze zonodig bij te stellen indien iemand anders mij tot andere inzichten laat komen.

Blijkbaar komt dat zo niet over, dan heb ik toch weer wat geleerd vandaag.

Dat kwam op mij inderdaad niet zo over, kan ook aan mij liggen hoor.

@Galen jij hebt hier vast wel verstand van

Cliffs? Ik ga geen 50 minuten aan onzin kijken.

Zeer kleine steekproefgrootte, geen beschrijving van de methodologie, geen beschrijving van hoe de monsters zijn verkregen, enz. In het kort: het zou zelfs geen voldoende krijgen als profielwerkstuk op het vmbo.

Terug
Naar boven