En welke onjuiste argumenten heb ik dan zoal aangedragen aangaande de coronadiscussies?Zodat je een kloppende en overtuigende conclusie hebt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En welke onjuiste argumenten heb ik dan zoal aangedragen aangaande de coronadiscussies?Zodat je een kloppende en overtuigende conclusie hebt.
Nee, jij bent nu overtuigend.
Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik ben niet begonnen over dat niemand te overtuigen is en het overtuigen van onbekenden via een online discussie is ook echt niet mijn doel. Ik discussier om de robuustheid en juistheid van mijn visie te toetsen en deze zonodig bij te stellen indien iemand anders mij tot andere inzichten laat komen.Ik hoef niemand te overtuigen, jij begon er over dat hier niemand te overtuigen is. Maar dat kan vast wel als je met overtuigende dingen komt.
Ik discussier om de robuustheid en juistheid van mijn visie te toetsen en deze zonodig bij te stellen indien iemand anders mij tot andere inzichten laat komen.

Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik ben niet begonnen over dat niemand te overtuigen is en het overtuigen van onbekenden via een online discussie is ook echt niet mijn doel. Ik discussier om de robuustheid en juistheid van mijn visie te toetsen en deze zonodig bij te stellen indien iemand anders mij tot andere inzichten laat komen.
Blijkbaar komt dat zo niet over, dan heb ik toch weer wat geleerd vandaag.
Waarschijnlijk ligt het meer aan mij.Dat kwam op mij inderdaad niet zo over, kan ook aan mij liggen hoor.
Maar dat kan vast wel als je met overtuigende dingen komt.

Gelukkig is er niemand gestorven aan covid. Dat had echt slecht af kunnen lopen.![]()
Zwangere vrouw verliest baby nadat zij het ziekenhuis niet in mocht vanwege oude coronatest
Een vrouw mocht het ziekenhuis in de Chinese stad Xi’an niet in omdat haar negatieve coronatest vier uur te oud was. De vrouw werd vervolgens aan haar lot overgelaten. Na twee uur mocht ze alsnog…www.telegraaf.nl
Cliffs? Ik ga geen 50 minuten aan onzin kijken.![]()
BLOEDONDERZOEK bij 4 GEVACCINEERDEN en 4 NIET GEVACCINEERDEN
Toevoeging: voor de leek, arts en diegenen die spuiten Voor de leek: Dit filmpje laat alleen feiten zien. Het betreft slechts een simpele test met een microscoop en wat basis uitleg, die iedereen na kan doen. Als leek, zul je echter meteen zien wat de indringende boodschap is. De vier...www.bitchute.com
@Galen jij hebt hier vast wel verstand van

Zeer kleine steekproefgrootte, geen beschrijving van de methodologie, geen beschrijving van hoe de monsters zijn verkregen, enz. In het kort: het zou zelfs geen voldoende krijgen als profielwerkstuk op het vmbo.![]()
BLOEDONDERZOEK bij 4 GEVACCINEERDEN en 4 NIET GEVACCINEERDEN
Toevoeging: voor de leek, arts en diegenen die spuiten Voor de leek: Dit filmpje laat alleen feiten zien. Het betreft slechts een simpele test met een microscoop en wat basis uitleg, die iedereen na kan doen. Als leek, zul je echter meteen zien wat de indringende boodschap is. De vier...www.bitchute.com
@Galen jij hebt hier vast wel verstand van
Dus alles voor omicron was niet gewoon maar een griepje/verkoudheid.![]()
Omicron’s feeble attack on the lungs could make it less dangerous
Mounting evidence from animal studies suggests that Omicron does not multiply readily in lung tissue, which can be badly damaged in people infected with other variants.www.nature.com
Drogberedenering.Dus alles voor omicron was niet gewoon maar een griepje/verkoudheid.