Fitness Seller

Coronavirus

Dat is niet anders dan anders.

Niet dat het dan goed is, maar dat zorgt bij mij niet opeens voor argwaan.

Ja, want de toeslagen affaire was zo'n goed voorbeeld dat er niks aan de hand was 🤣

Is dat dan normaal niet zo? Kan een journalist het in andere gevallen dan zomaar opvragen bij de FDA?

"Zo maar" is misschien wat overdreven, maar via officiële kanalen en procedures zou dit gewoon mogelijk moeten zijn zonder juridisch dwang.

"Zo maar" is misschien wat overdreven, maar via officiële kanalen en procedures zou dit gewoon mogelijk moeten zijn zonder juridisch dwang.
Vind ik ook, maar is dat zo, of zoekt men er nu iets achter omdat het om vaccinaties en corona gaat terwijl dit gewoon helaas de standaard is.

Is dat dan normaal niet zo? Kan een journalist het in andere gevallen dan zomaar opvragen bij de FDA?
Dat kan 'zomaar' middels (FOIA) verzoek en was gedaan maar Pfizer wilde daar 55 jaar de tijd voor nemen er aan te voldoen, de rechter heeft bepaalt dat dat sneller moet.De rechter heeft er niet voor moeten zorgen dat het opgevraagd kon worden.

Over cijfertjes gesproken;

1640471574828.png

Laatst bewerkt:
Zal wel weer een gevalletje data compleex uit de context getrokken. Beetje het zelfde dat auto ongelukken vaker voordoen na het bezoeken van de Albert Heijn omdat er meer mensen naar de AH gaan ipv Jumbo. Wat dus geen correlatie met de supermarkt heeft. Maar who knows.
Dan is er toch wel een correlatie? Jij bedoelt causatie.

DEN HAAG - Het te laat openbaren van het kritische advies van de Raad voor de Rechtspraak over de invoer van 2G en de uitbreiding van de coronapas op de werkvloer was een ’foutje’, zegt demissionair coronaminister Hugo de Jonge. Het opmerkelijke tijdstip waarop hij het advies alsnog naar de Kamer stuurde – een dag voor kerstavond – berust volgens hem op toeval.

DEN HAAG - Het te laat openbaren van het kritische advies van de Raad voor de Rechtspraak over de invoer van 2G en de uitbreiding van de coronapas op de werkvloer was een ’foutje’, zegt demissionair coronaminister Hugo de Jonge. Het opmerkelijke tijdstip waarop hij het advies alsnog naar de Kamer stuurde – een dag voor kerstavond – berust volgens hem op toeval.

Wat voor gevolg heeft het gehad dat hij het toen pas deelde?

(niet voor hem maar voor ons bedoel ik, hij komt natuurlijk sowieso voor bij het tribunaal)

Laatst bewerkt:
Zou omicron dan toch echt besmettelijker zijn?
EE1B6975-67ED-42D3-930B-81E09B332D03.jpeg

Zou omicron dan toch echt besmettelijker zijn?
EE1B6975-67ED-42D3-930B-81E09B332D03.jpeg
Niet te concluderen uit deze grafiek. Je zou de verdeling tussen delta en omicron willen zien en daaruit kun je dan iets voorspellen voor omicron.

Storing bij de ggd helpt ook niet mee met dagresultaten

Niet te concluderen uit deze grafiek. Je zou de verdeling tussen delta en omicron willen zien en daaruit kun je dan iets voorspellen voor omicron.

Storing bij de ggd helpt ook niet mee met dagresultaten
Kan, maar de vorige stijging begin oktober had ik vrij vroeg in de smiezen, misschien gaan mensen mijn kijk op zaak wat meer geloven als ik dat telkens juist weet te voorspellen. ;)

Zo snel? Kan wel natuurlijk met 2 dagen incubatietijd en 2 dagen wachten op de uitslag.
Ziekenhuizen dalen nog steeds, dat kan betekenen dominantie omicron, maar ook de vertraging zijn.

De periode Kerst en dan een week later Oud Jaar is erg spannend met een besmettelijker variant die zich lastiger laat testen. Het wordt spannend t/m 14 januari.

Terug
Naar boven