Vind ik niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik niet.
Het was een drogredenering.
Volgens mij moet je die vraag omdraaien. Zijn de mensen die ernstig ziek worden van Omikron wel bestand tegen een griepje?Dus alles voor omicron was niet gewoon maar een griepje/verkoudheid.
Leg uit
Het gaat mij niet om omicron, maar om de verschillen tussen omicron en de voorgaande varianten.Volgens mij moet je die vraag omdraaien. Zijn de mensen die ernstig ziek worden van Omikron wel bestand tegen een griepje?
Ja, bij sommige mensen verloopt het een stuk heftiger, zonder twijfel. En sommige mensen zijn al buiten adem als de de trap op lopen. Het wordt pas problematisch als je die twee combineert
Omdat C niet zo erg is is dat geen argument dat A en B dat wel zijn.
Volgens mij kan je dat vergelijken met het verschil tussen een keel- en longontsteking. Keelontsteking zit minder diep, waardoor het minder problemen geeft. Maar een verwaarloosde keelontsteking kan evengoed voor een longontsteking zorgen.Het gaat mij niet om omicron, maar om de verschillen tussen omicron en de voorgaande varianten.
Het ging mijn niet om het verschil in ernst van het ziektebeeld, maar om de locatie van de besmetting en vermenigvuldiging.Omdat C niet zo erg is is dat geen argument dat A en B dat wel zijn.
Fout in logica.
Dat is nog steeds geen argument dat alles voor omicron wel of niet gewoon maar een verkoudheid/griepje was.Het ging mijn niet om het verschil in ernst van het ziektebeeld, maar om de locatie van de besmetting en vermenigvuldiging.
Wel hoe het zich als ziektebeeld manifesteert in vrijwel iedereen behalve enkele uitzonderingen en hoe je er dan in de volksmond naar kunt verwijzen. Als medische diagnose zou je griep en verkoudheid kunnen willen scheiden wanneer dat relevant is.Dus alles voor omicron was niet gewoon maar een griepje/verkoudheid.
De locatie van de besmetting in een persoon is mede bepalend voor het ziektebeeld. Deze studie geeft daarom toeleiding om te verwachten dat het minder vaak een longontsteking zal geven dan andere varianten. Maar dat veranderd niet dat die in vrijwel alle gevallen gewoon maar een griepje/verkoudheid waren.Het ging mijn niet om het verschil in ernst van het ziektebeeld, maar om de locatie van de besmetting en vermenigvuldiging.
Hopelijk heb jij binnenkort de blauwe oog variant te pakken 😌Het was dus een griepje/verkoudheid en nu slechts een snotneus.
Kom jij me daarmee besmetten?Hopelijk heb jij binnenkort de blauwe oog variant te pakken 😌
Nee ik ben totaal niet agressief aangelegd
arstechnica.com
Ars technica, klinkt als een ROC voor ibnes.![]()
Omicron is not mild and is crushing health care systems worldwide, WHO warns
“Just like previous variants, omicron is hospitalizing people, and it is killing people.”…arstechnica.com
☹