AndroidHealthClinic

Coronavirus

En waar moeten al die kinderen heen dan? Naar opa en oma die juist zo kwetsbaar zijn?
Thuis. Kijk naar andere landen die ook scholen sluiten. Polen , Denemarken, Italië, Oostenrijk, België. Waarschijnlijk ook al aan de late kant.

was net bij de benzinepomp net buiten het dorp , mensen zijn ook al hele sloffen peuken aan het kopen . @IRONic Drunker was ook al bij de slijterij geweest bij mij in het dorp die had geen fles wijn meer staan :P . nou nog de implosie van de amerikaanse economie en de shitshow is compleet

Kan ik eens stoppen met roken eindelijk, is de last standing verslaving.
Heb mijzelf altijd beloofd nooit per slof te kopen. :emo:
Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Ik zal afkick logje openen rond maandag.

En waar moeten al die kinderen heen dan? Naar opa en oma die juist zo kwetsbaar zijn?

meeste mensen kunnen thuis werken, dus neem je kind er ook maar bij. En degene die in de zorg werken, politie etc. daarvan kunnen de kinderen vast wel bij een vriendje blijven uit zijn klas. in tijden van nood zijn mensen tot een hoop bereid.

• Like
Waarderingen: BB_
Dat zal per geval worden bekeken.
En dan nog zullen ze een man van 80 toch niet van de beademing halen om die aan iemand van 60 te geven.

Maar aan iemand van 20 met astma .... ?
zowel ik als een van mijn kinderen hebben een imuun defect , reken maar als die kleine van me ziek is dat ik ga zorgen dat ze zorg krijgt ........als iemands oma of opa daarom sterft spijtig maar dat schijnt de norm te zijn die gezondheid"s zorg gaat trekken .

Nee heb een gezin en ik heb voor een maand ingeslagen, want dat dit langer dan 31 maart gaat duren is iets wat ik je op een briefje kan geven

Eten is geen probleem, Nederland kan veel meer voeding produceren dan nodig is.

medische zorg, daar zit het probleem.

Eten is geen probleem, Nederland kan veel meer voeding produceren dan nodig is.

medische zorg, daar zit het probleem.

Daar bezit ik ook genoeg van. Vitamines, mineralen, paracetamols, ibuprofens al dan niet rectaal. 10gr ket voor mocht het einde beginnen te naderen :P

Zodra ik las dat India zijn export had gehalveerd ben ik gaan hamsteren.

Thuis. Kijk naar andere landen die ook scholen sluiten. Polen , Denemarken, Italië, Oostenrijk, België. Waarschijnlijk ook al aan de late kant.
meeste mensen kunnen thuis werken, dus neem je kind er ook maar bij. En degene die in de zorg werken, politie etc. daarvan kunnen de kinderen vast wel bij een vriendje blijven uit zijn klas. in tijden van nood zijn mensen tot een hoop bereid.
Ach zolang de sportscholen maar open blijven, anders hebben we pas echt een probleem

Daar bezit ik ook genoeg van. Vitamines, mineralen, paracetamols, ibuprofens al dan niet rectaal. 10gr ket voor mocht het einde beginnen te naderen :P

Zodra ik las dat India zijn export had gehalveerd ben ik gaan hamsteren.

Medische zorg, niet medicijnen.
ziekenhuizen, mensen die weten wat ze doen, beademingsapparaten.
India heeft het nu al over een volledige stop van medische producten btw.

• Like
Waarderingen: BB_
gewoon thuis trainen , in de aryan brotherhood zitten ook genoeg jacked gasten en die hebben ook geen toegang meer tot ijzer en machines

Medische zorg, niet medicijnen.
ziekenhuizen, mensen die weten wat ze doen, beademingsapparaten.
India heeft het nu al over een volledige stop van medische producten btw.

Yup, maar ik doel toch ook huishoudelijke medicijnen. Je zal het maar krijgen en je kan dan geen koortsverlagende medicijnen kunnen krijgen omdat india de boel op slot heeft gezet.

Terug
Naar boven