Fitness Seller

Coronavirus

Da's wel een scenario voor een tweede verspreidingsgolf, mensen die beter zijn verklaard en geen klachten hebben. Als ze dan ook besmettelijk zijn, is het lastig te stoppen.

Hoewel er nu iig mensen zijn met niet of nauwelijks klachten die het ook hebben.
jup het is een shitshow

Da's wel een scenario voor een tweede verspreidingsgolf, mensen die beter zijn verklaard en geen klachten hebben. Als ze dan ook besmettelijk zijn, is het lastig te stoppen.

Hoewel er nu iig mensen zijn met niet of nauwelijks klachten die het ook hebben.
Ik dacht dat ze wel positief testen, maar ze zouden niet besmettelijk zijn. Bron ben ik even kwijt. Er is zo veel informatie nu. Veel gerecycled en veel nep, ik ben een beetje Corona-moe.

werk thuis, koop morgen wel wat eten als de schappen zijn bijgevuld. We zien het wel.

Over welke aantallen heb jij het dan, als dit een belangrijk middel is om verspreiding te voorkomen? Denk dat het op deze manier héél lang gaat duren.

En scholen, werk etc kan je nooit zo lang dichthouden. Hou je die wel open, dan heeft het geen enkele zin enkel de sportschool te mijden. Als je niet naar de sportschool gaat, lijkt mij dat je ook niet naar andere ruimtes gaat waar veel publiek komt, anders zie ik er de logica niet van in.
Het is ook de bedoeling dat het lang gaat duren, dat is beter dan kort en heftig, dat kan het systeem niet aan.

Dit gaan we net als die vliegtuigen nooit weer vergeten. Het lijkt wel een film. Je zag het aankomen, en nu zitten we er midden in. Je zit gewoon te wachten tot je niet meer naar je werk of de sportschool mag. Ik hou er niet zo van, als ze mij straks gaan vertellen wat ik wel of niet moet doen of mag komen.

Passen ze trouwens niet echt harde triage toe in Italie en zwaar getroffen regios? (en hier ook wanneer dat nodig wordt)

Maw alleen wie het thuis niet gaat overleven in het ziekenhuis opnemen.

Weet iemand hoe ze dat prioriseren?

Dat zal per geval worden bekeken.
En dan nog zullen ze een man van 80 toch niet van de beademing halen om die aan iemand van 60 te geven.

Maar aan iemand van 20 met astma .... ?

Recreatieve bijeenkomsten mag niet meer in België. En de politie gaat controleren. En de politie in België is iets mannelijker dan in Nederland.
Dat is niet grappig.

Passen ze trouwens niet echt harde triage toe in Italie en zwaar getroffen regios? (en hier ook wanneer dat nodig wordt)

Maw alleen wie het thuis niet gaat overleven in het ziekenhuis opnemen.

Weet iemand hoe ze dat prioriseren?

In Italie worden oude en zwakke mensen geweigerd.
De doctoren zeggen 'wij moeten nu bepalen wie sterft en wie leeft'

Jongeren krijgen voorrang over ouderen.

Dan maar goblet squats met 10l emmer. :emo:

Ow, da's ook duidelijk. Kort door de bocht, maar helder gecommuniceerd.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Lekker meegaan in de massahysterie
Wat een onzin. Zelf ga ik ook nog wel naar de sportschool en naar m'n werk, maar eigenlijk ben ik er veel te laconiek over. Europa doet echt veel te weinig en veel te laat. Ik vind juist dat mensen helemaal niet mee gaan in de massahysterie hier. Het is belachelijk dat alle scholen nog open blijven.

Wat een onzin. Zelf ga ik ook nog wel naar de sportschool en naar m'n werk, maar eigenlijk ben ik er veel te laconiek over. Europa doet echt veel te weinig en veel te laat. Ik vind juist dat mensen helemaal niet mee gaan in de massahysterie hier. Het is belachelijk dat alle scholen nog open blijven.
En waar moeten al die kinderen heen dan? Naar opa en oma die juist zo kwetsbaar zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.839
Wist niet dat die Martin Visser een apart handje heeft :thinking:

Niet dat het boeit maar viel me nu ineens op

Terug
Naar boven