Je had niet verwacht dat deze hypocriet dat zou laten schieten hè.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je had niet verwacht dat deze hypocriet dat zou laten schieten hè.
Alsjeblieft, ga je niet verontschuldigen dat je kinderen hebt. Zo komt het een beetje over, en das niet nodig. Ik vind dat hele co2 verhaal maar kul, klimaat is gewoon een verdienmodel. En vind het ronduit achterlijk dat je dan geen kinderen zou mogen nemen, zodat ze meer asielzoekers kunnen binnen harken. Zijn tal van redenen waarom ik faliekant tegen ben.Gelukkig had ik dit al gepost.
En verder klinkt het misschien gek, maar ik heb me ook echt op meerdere aspecten afgevraagd of het wel een goed idee is om kinderen op de wereld te zetten. Wat ecologische voetafdruk betreft vond ik het geoorloofd, mijn enige broer heeft geen kinderen en mijn vrouw is enigst kind, onze twee kinderen zorgen dus over 2 generaties voor een halvering in hun deel van de stamboom.
Het is geen verontschuldiging het is gewoon rationeel gezien een vreemde keuze om nu kinderen op de wereld. Het is niet zo dat ze sowieso een zorgeloze toekomst te gemoed gaan.Alsjeblieft, ga je niet verontschuldigen dat je kinderen hebt. Zo komt het een beetje over, en das niet nodig.
Ik zie dat niet als een manco van een CO2-budget ansich, maar als een foutieve implementatie.Dat gezegd hebbende: co2 budget zou volgens nto en het regeerakkoord per huishouden berekend worden. Feit is dat een kind voor meer CO2 uitstoot zorgt, en dat je er in deze niets aan hebt dat je broer geen kinderen heeft. En dat het jouw eigen keuze is om een kind op de wereld te zetten. Dus is leuk dat jij een eigen opvatting hebt over hoe het geïmplementeerd zou moeten worden, maar dat staat compleet los van hoe men dat wil vorm wil geven.
Leuk dat ze dit uitwerken per kind, natuurlijk omdat je de keuze hebt om geen kinderen op de wereld te zetten. Ik ben benieuwd waar een gepensioneerd voor staat want, in tegenstelling tot gepensioneerden kunnen kinderen nog wat bijdragen in hun leven.Een kind staat gelijk aan zo'n 36 transatlantische retourvluchten per jaar
Een kind minder krijgen levert volgens het onderzoek een reductie van 58,6 ton CO2-uitstoot per persoon per jaar op.
Niet geschoten is altijd mis.Je had niet verwacht dat deze hypocriet dat zou laten schieten hè.
Misschien lossen zij wel al die problemen op, zonder hen gaat het sowieso niks worden.Het is geen verontschuldiging het is gewoon rationeel gezien een vreemde keuze om nu kinderen op de wereld. Het is niet zo dat ze sowieso een zorgeloze toekomst te gemoed gaan.
Waarom?Het is geen verontschuldiging het is gewoon rationeel gezien een vreemde keuze om nu kinderen op de wereld.
Ja, dood gaan?Leuk dat ze dit uitwerken per kind, natuurlijk omdat je de keuze hebt om geen kinderen op de wereld te zetten. Ik ben benieuwd waar een gepensioneerd voor staat want, in tegenstelling tot gepensioneerden kunnen kinderen nog wat bijdragen in hun leven.

Ik zeg niet dat de ecologische afdruk het enige is wat ik in overweging heb genomen, het feit dat ze daar fokken als konijnen is een van de rationele argumenten die je kunt aanvoeren of je wel twee hoog blonde kinderen op de wereld zou willen zetten.Je druk maken over de ecologische afdruk van je kinderen terwijl ze in Afrika en Azië fokken als konijnen. Je leest teveel linkse blaadjes.
De CO2 is ook niet het probleem, wel alles in de keten er voor die die CO2 oplevert. Ik zit midden in die smerige industrie.En m.b.t. CO2, dat is juist goed voor de planeet. Tenzij je al die linkse praatjes gelooft natuurlijk.
Ze hebben ook de helft van hun genen van hun moeder gekregen.Misschien lossen zij wel al die problemen op, zonder hen gaat het sowieso niks worden.

Ja en dan dalijk voor die paar kutknaken extra kunnen ze gelegitimeerd de Stasi uithangen.Politie gebruikt(misbruikt) deze situatie om hun nieuwe CAO erdoorheen te drukken. Mooi hoe iedereen toch uiteindelijk voor zichzelf kiest.
Ach ja, is weer eens wat anders dan op de snelweg een zeer gevaarlijke file te creëeren omdat ze meer geld willen.Ja en dan dalijk voor die paar kutknaken extra kunnen ze gelegitimeerd de Stasi uithangen.
Jij trekt vreemde conclusies.Dus als je die dienders geen beter salaris gunt dien je de protest actie van de nachthoreca te boycotten?
Dat hoor ik niet voor het eerst.
Nu het aantal ondertekenaars van de petitie tegen het CTB nog meer toegenomen is (en voorlopig nog blijft toenemen) en vanochtend bekend is geworden dat de politie waarschijnlijk niet gaat handhaven bij het uitgaansprotest aanstaande zaterdag (https://nos.nl/artikel/2416445-poli...op-om-niet-te-handhaven-bij-actie-nachthoreca), glipt de regering de macht zo uit handen. Er rest niets anders dan nog meer versoepelen (https://nos.nl/artikel/2416450-kabinet-wil-versoepelen-horeca-langer-open-thuiswerkadvies-vervalt). Ook de nachthoreca krijgt alvast te horen dat ze weer meer mogen. Nogmaals in een poging de protestbeweging de wind uit de zeilen te nemen en zodoende aanstaande zaterdag een blamage te voorkomen.
Slechts vier dagen geleden kondigde Rutte nog aan dat het nog te vroeg was om beslissingen te nemen over versoepelingen. Door nu toch al versoepelingen aan te kondigen, blijkt dat het een wanhoopspoging betreft. Dat blijkt ook uit het feit dat de versoepelingen helemaal nog niet geconcretiseerd zijn. Opvallend genoeg hoor ik niks over het CTB. Ik vermoed dat het kabinet deze maatregel toch nog wil behouden. Waarom is mij een raadsel.
Ik hoop dat de nachthoreca en de politie hun actie toch doorzetten opdat de maatschappelijke druk op het kabinet groot genoeg worden om ons ook van dat CTB te verlossen.
Is dit in bijvoorbeeld Italie ook nog nodig om naar het werk te gaan? Terwijl ze geloof ik verder wel versoepeld hebben?Opvallend genoeg hoor ik niks over het CTB. Ik vermoed dat het kabinet deze maatregel toch nog wil behouden. Waarom is mij een raadsel.