AndroidHealthClinic

Coronavirus

"Het kabinet zet erop in dat aan het eind van de maand een einde komt aan veel coronamaatregelen. Haagse bronnen benadrukken dat er nog definitieve besluiten moeten worden genomen, maar het kabinet denkt erover het coronatoegangsbewijs af te schaffen, net als de regel om anderhalve meter afstand te houden en een mondkapje te dragen. Festivals en andere plekken waar veel mensen zijn, zouden dan vanaf 25 februari toegankelijk worden met een negatieve test ('1G')."

"Het kabinet zet erop in dat aan het eind van de maand een einde komt aan veel coronamaatregelen. Haagse bronnen benadrukken dat er nog definitieve besluiten moeten worden genomen, maar het kabinet denkt erover het coronatoegangsbewijs af te schaffen, net als de regel om anderhalve meter afstand te houden en een mondkapje te dragen. Festivals en andere plekken waar veel mensen zijn, zouden dan vanaf 25 februari toegankelijk worden met een negatieve test ('1G')."
"Meeste"

Ofwel: eind van de maand zijn we nog niet van alles af

Conflict dreigt tussen agenten en Bruls over opening nachthoreca: 'Hij gaat niet over ons’

DE NACHT STAAT OP
Er dreigt een conflict te ontstaan tussen de vier politiebonden en het Veiligheidsberaad over de heropening van de nachthoreca, aanstaande zaterdag. Voorzitter Hubert Bruls zegt ervan uit te gaan dat er wordt opgetreden tegen grootschalige overtredingen van coronaregels, maar de demonstrerende politiebonden willen van geen wijken weten, zo laat Gerrit van de Kamp namens de bonden aan deze site weten.

Wel CTB blijkbaar. Dat is toch de ergste? Dan boeit de rest geen f**k meer.

Zou daar niet teveel op rekenen aangezien Ernst Kuipers gisteren nog zei 30miljoen extra nodig te hebben voor corona apps waaronder het CTB.
MAARR ik zeg voorrrrr weg ermee, maar ik ga daar voorlopig niet vanuit.

Gaan allemaal dood

Ook bij niet-kwetsbare jongeren​

Laatst bewerkt:
:rolleyes:

:rolleyes:

Liggen die hamsterballen in je vriesvak naast dat stuk paard? :D

Is de definitie van de A-status virussen zo ruim gekozen, of verdraaid men de boel om corona er onder te kunnen schuiven?

Voornamelijk het laatste in mijn optiek, maar misschien zijn de definities ook "bijgesteld".
Daar hebben ze bij de WHO nogal een handje van heb ik gemerkt, o.a. ook bij de definitie van groepsimmuniteit.

Dan zou het een combinatie van beide zijn..

Terug
Naar boven