AndroidHealthClinic

Coronavirus

Eind vorige maand werd Van Lienden nog opgepakt door de fiscale opsporingsdienst FIOD, enkele dagen later werd hij weer vrijgelaten.
Zal vast niet vanwege een belletje vanaf het ministerie van volksgezondheid zijn geweest :o.

Ja want het werk o zo goed 👍

@Steks klopt dit?

"Rioolwater meting staat gelijk aan die van 13 februari, in die periode lagen de dagelijkse positieve test rond de 60.000. Met andere woorden rond de 10% van besmetten personen laat zich nu nog testen."

Ja want het werk o zo goed 👍
Screenshot_20220412-201223_Chrome.jpg

Dit zal dan ook zijn blik zijn als hij heel Nederland weer muilkorft.
"Dus jij dacht ff lekker onbezorgd uit eten te kunnen gaan? Hahaha"

Goed uitgezocht AD.

Ah ben je gek... De eerstvolgende restricties zijn vast vanwege klimaat :o
Dat is ook hard nodig om dit te compenseren.

Gelukkig hebben die zwarte wolken geen gevaar gevormd voor de gezondheid, aldus DCMR Milieudienst Rijnmond.

Niks aan het handje, gewoon lekker alle ramen open en flink ademhalen. Misschien ff onder die wolk gaan joggen ofzo.
1649789059532.jpg

Weet je wat pas echt gevaarlijk is?
Stikstof

Zo te lezen is er niets ongewoons aan dat affakkelen? Het is alleen veel beter zichtbaar omdat geen stoom aan toegevoegd wordt?

Zo te lezen is er niets ongewoons aan dat affakkelen? Het is alleen veel beter zichtbaar omdat geen stoom aan toegevoegd wordt?
Ja, alleen het standaard affakkelen gebeurt met een kleine schoorsteen, die links naast de blauwe tank staat, daar staat altijd een vlammetje op. Nu heeft de grote vlam ruim een half uur aangestaan, die pijp is zo’n 80 tot 100m hoog.
F6D1987F-3E95-4EF0-B05C-F8A32A127976.jpeg

De exacte werking weet ik niet, maar met stoom is de verbranding doorgaans een stuk vollediger bij het affakkelen.
Zal wel afhangen van het product dat afgefakkeld wordt lijkt mij. Bij koolwaterstoffen of stoffen die reageren met water bijv. zie ik daar de logica niet van in.

Eens googlen.

Terug
Naar boven