Wat betreft die ferme eiwitscheten betreft, zeker.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat betreft die ferme eiwitscheten betreft, zeker.

![]()
Minister De Jonge bemoeide zich wel actief met mondkapjesdeal Van Lienden
CDA'er en voormalig minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge bemoeide zich actief met de mondkapjesdeal van partijgenoot Sywert van Lienden, blijkt woensdag uit onderzoek van de Volkskrant. De inkoop van beschermingsmiddelen was echter helemaal niet zijn verantwoordelijkheid.www.nu.nl
Zal vast niet vanwege een belletje vanaf het ministerie van volksgezondheid zijn geweestEind vorige maand werd Van Lienden nog opgepakt door de fiscale opsporingsdienst FIOD, enkele dagen later werd hij weer vrijgelaten.
.Zou wel kunnen ja.@Steks klopt dit?
"Rioolwater meting staat gelijk aan die van 13 februari, in die periode lagen de dagelijkse positieve test rond de 60.000. Met andere woorden rond de 10% van besmetten personen laat zich nu nog testen."
![]()
Kuipers: ‘Als corona weer oplaait in najaar, kan coronapas terugkeren’
Hij trad aan in een lockdown, maar daarna kon Ernst Kuipers (D66) alleen maar goed coronanieuws brengen. Het virus wordt voortaan meer benaderd als een griep, maar komend najaar wordt toch spannend, denkt de arts. ‘Dit gaan we dus niet demonstratief vieren’.www.ad.nl
Ja want het werk o zo goed 👍
Ik weet wel dat ik niet meer ga meedoen aan deze poppenkast.![]()
Dit zal dan ook zijn blik zijn als hij heel Nederland weer muilkorft.
"Dus jij dacht ff lekker onbezorgd uit eten te kunnen gaan? Hahaha"
Goed uitgezocht AD.
Ik weet wel dat ik niet meer ga meedoen aan deze poppenkast.
Ah ben je gek... De eerstvolgende restricties zijn vast vanwege klimaat![]()
Dit zal dan ook zijn blik zijn als hij heel Nederland weer muilkorft.
"Dus jij dacht ff lekker onbezorgd uit eten te kunnen gaan? Hahaha"
Goed uitgezocht AD.

Dat is ook hard nodig om dit te compenseren.Ah ben je gek... De eerstvolgende restricties zijn vast vanwege klimaat![]()
Gelukkig hebben die zwarte wolken geen gevaar gevormd voor de gezondheid, aldus DCMR Milieudienst Rijnmond.Dat is ook hard nodig om dit te compenseren.
![]()
Affakkelen leidt tot veel telefoontjes aan DCMR: zwarte wolken drijven langs Voorne-Putten
Affakkelen bij het chemiebedrijf LyondellBasell in de Botlek heeft dinsdagmiddag tot enorme zwarte rookwolken geleid langs de rand van Voorne-Putten. DCMR Milieudienst Rijnmond meldt dat er geen gevaar is geweest voor de gezondheid.www.ad.nl
Zo te lezen is er niets ongewoons aan dat affakkelen? Het is alleen veel beter zichtbaar omdat geen stoom aan toegevoegd wordt?Dat is ook hard nodig om dit te compenseren.
![]()
Affakkelen leidt tot veel telefoontjes aan DCMR: zwarte wolken drijven langs Voorne-Putten
Affakkelen bij het chemiebedrijf LyondellBasell in de Botlek heeft dinsdagmiddag tot enorme zwarte rookwolken geleid langs de rand van Voorne-Putten. DCMR Milieudienst Rijnmond meldt dat er geen gevaar is geweest voor de gezondheid.www.ad.nl
Het fikt ook lastig als je er stoom aan toevoegt.Zo te lezen is er niets ongewoons aan dat affakkelen? Het is alleen veel beter zichtbaar omdat geen stoom aan toegevoegd wordt?

Ja, alleen het standaard affakkelen gebeurt met een kleine schoorsteen, die links naast de blauwe tank staat, daar staat altijd een vlammetje op. Nu heeft de grote vlam ruim een half uur aangestaan, die pijp is zo’n 80 tot 100m hoog.Zo te lezen is er niets ongewoons aan dat affakkelen? Het is alleen veel beter zichtbaar omdat geen stoom aan toegevoegd wordt?
De exacte werking weet ik niet, maar met stoom is de verbranding doorgaans een stuk vollediger bij het affakkelen.
Zal wel afhangen van het product dat afgefakkeld wordt lijkt mij. Bij koolwaterstoffen of stoffen die reageren met water bijv. zie ik daar de logica niet van in.De exacte werking weet ik niet, maar met stoom is de verbranding doorgaans een stuk vollediger bij het affakkelen.
Ik heb een vagina. Ik begrijp dit soort dingen echt totaal niet. Ga wel weer Netflixen, veel te ingewikkeld hiero
Steks ook maar die snapt het wel.Ik heb een vagina. Ik begrijp dit soort dingen echt totaal niet