Ik heb een vagina. Ik begrijp dit soort dingen echt totaal niet. Ga wel weer Netflixen, veel te ingewikkeld hiero
Laat je niet kisten, je doet het hier prima in de pikorde!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een vagina. Ik begrijp dit soort dingen echt totaal niet. Ga wel weer Netflixen, veel te ingewikkeld hiero

Haha, mooie woordspeling!Laat je niet kisten, je doet het hier prima in de pikorde!
Glad of glibberig?Steks gedraagt zich vaginaal, dat is toch iets heel anders![]()
Zinloos niet denk ik, maar dat maakt het niet gelijk wenselijk.![]()
Kuipers: geen Moderna-vaccin voor jonge kinderen
Het coronavaccin van Moderna wordt niet beschikbaar voor kinderen van 6 tot en met 11 jaar. Er zijn nog te veel onzekerheden over de werking en de bijwerkingen van dat specifieke vaccin, aldus…www.telegraaf.nl
Überhaupt kinderen vaccineren is toch zinloos @Steks ?
Jullie kids wel gevaccineerd?Zinloos niet denk ik, maar dat maakt het niet gelijk wenselijk.
Nee, maar die zijn 4 en 6.
O die kunnen geen corona krijgen?
Ze hebben het nu niet nodig voor een groen vinkje oid, dus is het zinloos om er over na te denken. Verder hebben ze het zeer waarschijnlijk al gehad, maar ik houd dat voor de standaard kinderziektes ook niet bij.
Klopt, maar ze simpelweg niet vaccineren omdat het "opgedrongen" wordt is ook niet goed. Je moet er imo net als bij de andere vaccinaties gewoon over nadenken. De jongste krijgt binnenkort gewoon weer een DKTP prik.Alleen al het idee dat het zinvol zou zijn om er wél over na te denken omdat het nodig is voor een groen vinkje, is ronduit verwerpelijk.
Zie ook de eerdere overheidsbullshit voor 12-17 jarigen:
![]()
Het wordt opgedrongen, ik heb er over nagedacht en ik ga het nu al helemaal niet doen. En nu?Klopt, maar ze simpelweg niet vaccineren omdat het "opgedrongen" wordt is ook niet goed. Je moet er imo net als bij de andere vaccinaties gewoon over nadenken. De jongste krijgt binnenkort gewoon weer een DKTP prik.
Heeft je kind straks geen groen vinkje.Het wordt opgedrongen, ik heb er over nagedacht en ik ga het nu al helemaal niet doen. En nu?

M'n kind krijgt een groenvinkje als ik mij laat vaccineren?
Nee, maar daar ging het nu toch ook niet over?M'n kind krijgt een groenvinkje als ik mij laat vaccineren?
Oja kzie het nu.
Klopt, maar ze simpelweg niet vaccineren omdat het "opgedrongen" wordt is ook niet goed. Je moet er imo net als bij de andere vaccinaties gewoon over nadenken. De jongste krijgt binnenkort gewoon weer een DKTP prik.
'Dwang en drang' is gewoon per definitie niet goed in deze context. Daar gaat het gewoon steeds opnieuw faliekant mis.
Dat je er goed over nadenkt en een weloverwogen beslissing neemt op grond van keuzevrijheid is prima en zou vanzelfsprekend moeten zijn/blijven.