MuscleMeat

Coronavirus

Nog een ter informatie:

Laatst bewerkt:
Eindelijk zitten we weer onder de 30k positieve testen per dag.
F7DFF18B-B586-42B7-865E-EBB3ADDAF899.jpeg

De ziekenhuizen stromen niet meer over, mondkapjes hoef je bijna nergens mee te dragen. We gaan een mooie zomer tegemoet.

Oeps, ik was carnaval en wintersport vergeten.

Oeps, ik was carnaval en wintersport vergeten.

Er is een nieuwe dodelijke variant opgedoken laatst. Gaat weer helemaal fout.

Ach mensen hun rechten en werk afnemen en de hele wereldeconomie ontwrichten om een beetje optimisme mag wel. We wisten het niet! Begrijpelijk.

Toch knap dat allerlei wetenschappers dan al vooraf wisten hoe het ging lopen, maar daar niet naar geluisterd werd. Oftewel weer incompetentie van de leiders, of kwaadwillendheid.

Ach mensen hun rechten en werk afnemen en de hele wereldeconomie ontwrichten om een beetje optimisme mag wel. We wisten het niet! Begrijpelijk.

Toch knap dat allerlei wetenschappers dan al vooraf wisten hoe het ging lopen, maar daar niet naar geluisterd werd. Oftewel weer incompetentie van de leiders, of kwaadwillendheid.

Incompetentie en kwaadwillendheid gaan hand in hand.

Coronavirus?? We hebben nu toch oorlog in Oekraine?

Corona, oorlog, woningcrisis, ik zie een gemene deler. Het is allemaal de schuld van de buitenlanders.

Is tuurlijk niet bij iedereen maar is wel opermerkelijk dat zei 0 klachten hebben en geen corona terwijk ze letterlijk alles aanraken wat ik aanraak en we gewoon 0 afstand houden.

Ja klopt wel, ik heb gewoon altijd 'corona klachten' en bleef nooit binnen. Maar door carnaval toch gekregen:emo:
Maar ff hier.

Maar voordat er vaccinaties waren had je ook genoeg gezinnen waarin niet iedereen van de familie het kreeg.

Terug
Naar boven