- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me wel een beetje debiel ja nu ik dit zo zie en wekt ook niet echt vertrouwenWaarom schuilen ze zich dan publiekelijk achter de AVG![]()

wat een mummie is dat hé?Best knap hoe ik in de relatief korte tijd deze griezel zijn hoofd nog meer hekel dan die van zijn Clown voorganger...
![]()
De enige constante in dit verhaal ben je zelf. Waar zou toch de oorzaak kunnen liggen?Best knap hoe ik in de relatief korte tijd deze griezel zijn hoofd nog meer hekel dan die van zijn Clown voorganger...
![]()
Belachelijk dat ze privacy als excuus gebruiken. Gewoon onderzoeken en geen gezeik.Kop van een paywall artikel in de Volkskrant. Wat een tijden leven we in. Heeft natuurlijk 0,0 met al die experimentele prikjes te maken
![]()
Waar was de privacy tijdens Corona?Belachelijk dat ze privacy als excuus gebruiken. Gewoon onderzoeken en geen gezeik.
De enige constante in dit verhaal ben je zelf. Waar zou toch de oorzaak kunnen liggen?

Belachelijk dat ze privacy als excuus gebruiken. Gewoon onderzoeken en geen gezeik.
Die van de levenden? 
De enige constante in dit verhaal ben je zelf. Waar zou toch de oorzaak kunnen liggen?
Correctie, het zijn er feitelijk 2.
Naast @Vonk's perceptie als constante, is de andere vaste factor het fenomeen de gemiddeld onbetrouwbare en corrupte Nederlandse politicus.
Die 2 zullen elkaar inherent nooit kunnen verdragen en ook dat is overigens een constante.
En ik maar weer die hand in eigen boezem steken. Moet die ook gewoon steken waar het hoort, tussen de 75F 
Dan boeit het ook weinig welke poppetjes er straks zitten.Correctie, het zijn er feitelijk 2.
Naast @Vonk's perceptie als constante, is de andere vaste factor het fenomeen de gemiddeld onbetrouwbare en corrupte Nederlandse politicus.
Joh dat zie jij nu pas in?Dan boeit het ook weinig welke poppetjes er straks zitten.
Zijn je pecs als zo dik?Scherp weerEn ik maar weer die hand in eigen boezem steken. Moet die ook gewoon steken waar het hoort, tussen de 75F
![]()
Ik denk daar anders over, maar ik snap dan dat oeverloze geouwehoer en geklaag over de zittende regering niet
Dan boeit het ook weinig welke poppetjes er straks zitten.
maar ik snap dan dat oeverloze geouwehoer en geklaag over de zittende regering niet
Ik ben het met het tweede eens. Probleem is dat er geen alternatief is. Randdebielen als Baudet en vriendjes, of Wilders die zijn eigen karikatuur is geworden. Ze hebben echt nul oplossingen voor de problemen, tenminste dat is zoals ik er tegenaan kijk.Inderdaad, het is meer het algemene gedrag en handelen wat ze representeren waartegen geageerd wordt.
Veel "poppetjes" zijn in dat opzicht feilloos uitwisselbaar dat blijkt maar weer.
Oeverloos gezeur en klagen om het klagen is vaak slechts een uitlaatklep van gevoelens van ongenoegens.
Ook Nederlanders zijn daar erg goed in, soms op het irritante af.
Echter, ik denk dat je met deze opmerking enigszins onderschat hoeveel burgers er zijn die daadwerkelijk bezorgd zijn en niet slechst ouwehoeren.
Ik merk ook om me heen dat er steeds meer mensen bijkomen die je voorheen eigenlijk nooit echt hoorde als het ging om politiek en overheid. (daar ben ik er ook een van)
Liever zou ik weer onder mijn steen kruipen en doen alsof er niets aan de hand is, geloof me.
Maar helaas, met een incompetente crisis-coalitie die op moment van spreken de boel in dit land om zeept helpt, is dat een luxe die ik me niet kan permitteren.
Ik ben het met het tweede eens. Probleem is dat er geen alternatief is. Randdebielen als Baudet en vriendjes, of Wilders die zijn eigen karikatuur is geworden. Ze hebben echt nul oplossingen voor de problemen, tenminste dat is zoals ik er tegenaan kijk.
De pvda, vvd en cda hebben respectievelijk de gewone man, kleine ondernemer en boer in de steek gelaten voor hun eigen vorm van elite: de beroepsactivist, de multinational en het cda is de weg al helemaal kwijt.
Ik zie eigenlijk geen alternatief.
Heeft verder wat minder met Corona te maken trouwens.
Wilde je ons hierop attenderen?![]()
44% of People Hospitalized With COVID Had Third Dose or Booster
Unvaccinated adults were 3.4 times more likely to be hospitalized with COVID than those who were vaccinated, the CDC said.www.medscape.com
Unvaccinated adults were 3.4 times more likely to be hospitalized with COVID than those who were vaccinated, the CDC said.