Fitness Seller

Coronavirus

Tijdens corona verplicht, nu vrijwillig maar niemand draagt ze atm. In de cleanrooms dragen ze wel mondkapjes maar dat is logisch :')

Ik snap niet dat mensen dan niet gewoon op werk zeggen dat ze een uitzondering hebben, of gewoon weigeren, als snap ik dat niet iedereen die ballen heeft natuurlijk, vandaar ook de eerste optie.

Nou ja ik ben hypocriet en als ze tijdens werk op moeten heeft deze jongen hem op. Buiten werk om niet 🫠 zo ben ik

Knurft :kiss:

Houd die waanzin maar in stand ja.

Dit dus :rolleyes:

Dus ik moet ontslag nemen? Zodat ik ergens zonder mondkapje kan werken? Vaccineren gaat mij te ver maar zo’n kapje doe je gewoon onder je onderkin 😂😂

Nee, waarom zou je zelf ontslag nemen? Gewoon geen mondkapje dragen. In bepaalde sectoren kan ik het begrijpen, maar het normale bedrijfsleven, volgens mij kun je daar ook niet zomaar voor ontslagen worden. Ja de gemiddelde Henk of Ingrid laat zich waarschijnlijk wel gewoon naar huis sturen met een VSO.

Nee, je moet er tegen in gaan en zelf nadenken. Niet slaafs orders opvolgen ‘omdat het moet van de overheid’
Ik denk juist na. Daarom draag ik hem als ze het vragen op het werk. Daarbuiten kan je de …… …………….. krijgen.

Ik snap niet dat mensen dan niet gewoon op werk zeggen dat ze een uitzondering hebben, of gewoon weigeren, als snap ik dat niet iedereen die ballen heeft natuurlijk, vandaar ook de eerste optie.
Sommigen verdienen daar te veel voor.

Als ik 1500 bij de een verdien en bijna 3k bij de ander nou dan draag ik dag kappie wel even 4min tijdens het lopen

Dat snap ik goed, maar daar wringt de schoen nu ook precies; we hebben het veel te goed, gelukkig wordt ons geld steeds minder waard. Jouw tijd komt nog wel :D

Ik bedoel dat sommigen hun hoge inkomen daar niet voor op het spel durven te zetten.

Dat zeg ik; drogredenatie. Iemand die 2500 verdient, leeft naar die standaard. Die wil evenmin zijn (voor hem of haar) toereikende inkomsten niet op het spel zetten. Net als personen die 25K verdienen per maand, want die leven ook naar die standaard.

Het gaat wat meer op voor @ThaWasteland zijn verhaal, als je daadwerkelijk de keus hebt uit twee opties en die afweegt tegen elkaar. Maar in die luxe positie zit nagenoeg niemand en haalt ook de kracht uit jouw redenatie.

Dat snap ik goed, maar daar wringt de schoen nu ook precies; we hebben het veel te goed, gelukkig wordt ons geld steeds minder waard. Jouw tijd komt nog wel :D

Dat zeg ik; drogredenatie. Iemand die 2500 verdient, leeft naar die standaard. Die wil evenmin zijn (voor hem of haar) toereikende inkomsten niet op het spel zetten. Net als personen die 25K verdienen per maand, want die leven ook naar die standaard.

Het gaat wat meer op voor @ThaWasteland zijn verhaal, als je daadwerkelijk de keus hebt uit twee opties en die afweegt tegen elkaar. Maar in die luxe positie zit nagenoeg niemand en haalt ook de kracht uit jouw redenatie.
Ik bedoel dat iemand met een relatief hoog salaris minder kans heeft om bij een andere baas hetzelfde te verdienen.

Oo kijk ik zeg wel dat ik hem op doe maar ik draag hem nauwelijks. Bij mijn vorige baan ook genoeg gezeur gehad daarom. En wij moeten hem dan enkel tijdens lopen op hebben hè niet de hele dag

Ik bedoel dat iemand met een relatief hoog salaris minder kans heeft om bij een andere baas hetzelfde te verdienen.

Oke @Steks :roflol:

Oo kijk ik zeg wel dat ik hem op doe maar ik draag hem nauwelijks. Bij mijn vorige baan ook genoeg gezeur gehad daarom. En wij moeten hem dan enkel tijdens lopen op hebben hè niet de hele dag

Het gaat gewoon helemaal nergens over, maar goed wellicht bevind ik mij in de luxe positie dat ik op mijn werk niet over me heen laat lopen en men dat weet. En ik ga graag de discussie aan met eenieder die dat wil natuurlijk :popcorn:

Oke @Steks :roflol:

Het gaat gewoon helemaal nergens over, maar goed wellicht bevind ik mij in de luxe positie dat ik op mijn werk niet over me heen laat lopen en men dat weet. En ik ga graag de discussie aan met eenieder die dat wil natuurlijk :popcorn:
Discussie als uitzendkracht?

Regel je een briefje van de dokter is niet zo moeilijk hoor. Zeker in jouw geval gewoon zeggen dat je t psychisch niet aankan ;) Ben je inmiddels wel een beetje laat mee
Verklaar je nader. Ik mag niet klagen kan 65& pm betalen voor gas hypotheek van 400 🫡

Terug
Naar boven