Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de gein de reacties onder dit bericht eens lezenkomen ze ooit uit hun angst psychose?
Iets met Risk en Reward zeker?Ik rijd het hele jaar op zomerbanden en dat is altijd goed gegaan.

Dat is iirc al iets wat niet mag in Duitsland.Ik rijd het hele jaar op zomerbanden en dat is altijd goed gegaan.

In Nederland wel. In Duitsland was het vroeger zo dat het enkel bij winterse omstandigheden verplicht was.
Voor de gein de reacties onder dit bericht eens lezenkomen ze ooit uit hun angst psychose?
Dat is nu het geval, je mag niet de straat op onder winterse omstandigheden. advies is ook om van Oktober tot Pasen met winterbanden te rijden. Boete bedraagt maar 60,-, maar bij een ongeval kan het zijn dat je niet verzekerd bent.(zal in je polis staan) Dus banden met het Alpine symbool en M+SIn Nederland wel. In Duitsland was het vroeger zo dat het enkel bij winterse omstandigheden verplicht was.
blijkbaar een bbeetje MOED indrinken ("En datte we toffe jongens zijn....." 🎵🎼🎹

Is de oversterfte niet toe te schrijven aan de extreme hitte en droogte van de afgelopen tijd?
Als er al bepaald kan worden waardoor de oversterfte komt (corona, vaccinatie, uitgestelde zorg, verkeerd ingeschatte verwachte sterftecijfers, of noem maar wat anders op) het wordt toch door grote delen van de bevolking niet meer geloofd.Extreme hitte? Waar in Nederland? Volgens mij moet je de cijfers erbij pakken van jaren waarin het vaker boven de 30 graden is geweest.
En heb jij momenten gekend waarin er geen water meer uit de kraan kwam?
Ik haal totaal niet uit de studie wat er beweert wordt, heb je zelf wel de studie gelezen?
Zijn jullie allemaal klaar voor de winter? China wel.
Misschien als ze corona hebben...