ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Mag dit wel samen met een 5e booster ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me lastig tijdens keti koti.Afstammeling van totslaafgemaakte en naam onderdrukker behouden....
Van mij wel!

Wat een gunner ben jij ook
Genoeg.Zijn er eigenlijk echt nog homo’s die heel die corona shit nog steeds geloven en zich vrijwillig laten vaccineren? Wtf lol
Alleen anaalZijn er eigenlijk echt nog homo’s die heel die corona shit nog steeds geloven en zich vrijwillig laten vaccineren? Wtf lol
Nee jullie hebben wel wat belangrijkere dingen waar je je druk om kan maken tegenwoordig 😂
Daar kijken ze geen NOS en berichten van DPG-MediaNee jullie hebben wel wat belangrijkere dingen waar je je druk om kan maken tegenwoordig 😂
Tuurlijk. Stoppen met ademen is effectief tegen transmissie en beter voor 't klimaat. Ik zie alleen maar voordelen!
Nos en nu beste wat er is.
Wil jij zo graag van mij af? 😦Tuurlijk. Stoppen met ademen is effectief tegen transmissie en beter voor 't klimaat. Ik zie alleen maar voordelen!
Ja denk je?Nee jullie hebben wel wat belangrijkere dingen waar je je druk om kan maken tegenwoordig 😂
Ja denk je?
Volgens MSM was covid immers dodelijker dan een atoomboom.

Ja maak er maar grapjes over. Totdat iemand die jij kent terminaal in het ziekenhuis ligt en Corona krijgt en daaraan overlijdtIs het ook, kijk maar naar de oversterfte... Oh wacht![]()
Ja maak er maar grapjes over. Totdat iemand die jij kent terminaal in het ziekenhuis ligt en Corona krijgt en daaraan overlijdt

Ja zo zijn ze 😂Volgens mij zijn er mods die hier over mee kunnen praten, kijk maar uit voor ze jou een zelfde lot wensen![]()
Is een atoomboom de Russische variant van de Westerse atoombom?Ja denk je?
Volgens MSM was covid immers dodelijker dan een atoomboom.