AndroidHealthClinic

Cortisol stijging, het zit in een klein hoekje!

Bezoekers in dit topic

een mens at ook bepaald aantal spinnen per jaar, volgens mij waren het circa 5 spinnen met jaar.
 
martie zei:
een mens at ook bepaald aantal spinnen per jaar, volgens mij waren het circa 5 spinnen met jaar.

12 had ik gelezen. Bullshit lijkt me
 
martie zei:
oja 12, is geen bullshit.

Eh jewel. Ik zie nooit spinnen in huis. Ze wachten natuurlijk allemaal tot ik met m'n mond open lig te snurken :rolleyes:
 
waarom bs ?

als je slaapt en je mond is open kan er makkelijk zo een spin helemaal binnen kruipen in je keel, en als je dan slikt is ie binnen :D
 
Alleen vrouwen zijn bang van spinnen, hop de blender in en zuipen die handel! Barst van de hoogwaardige eiwitten zo'n beest.

En ja een mens eet om de zoveel tijd snachts een spin zonder het zelf te weten. Gratis eiwit op een ideaal moment, wat wil je nog meer?
 
Broodje Aap verhaal van die spinnen die zogenaamd een warm plekje opzoeken. Wel goed om mensen angst aan te jagen, dat wel.
 
Mans zei:
Eh jewel. Ik zie nooit spinnen in huis. Ze wachten natuurlijk allemaal tot ik met m'n mond open lig te snurken :rolleyes:
Ja, ze zijn allemaal verstopt overdag idiot. Pas 's nachts komen ze naar buiten...
Als je wat geld overhebt en zin hebt om mijn stelling te ontkrachten stel ik voor : Koop een videocam met nachstand functie, en draaistand en hittezoekende functie :thumbs: geheid dat je er dan tientallen vorobij ziet komen in die 8 uur tijd.
 
EricR zei:
Broodje Aap verhaal van die spinnen die zogenaamd een warm plekje opzoeken. Wel goed om mensen angst aan te jagen, dat wel.
haha zeker als je vegetarier bent ;) Maar het is idd BS.
 
Big_T zei:
haha zeker als je vegetarier bent ;) Maar het is idd BS.

WTF?

Ik wist nog dat het in mijn biologieboek stond in het hoekje bij de weetjes, is 't echt bullshit?
 
Het eten komt gewoon naar je toe gelopen....handy
 
jezus zeg als je al bang bent voor zo'n klein spinnetje,je had eens moeten wonen zuid-amerika..........
 
Big_T zei:
haha zeker als je vegetarier bent ;) Maar het is idd BS.

Ik hap tig vliegjes per jaar naar binnen, op de fiets ontkom je daar niet aan. Zeker in de lente en in bosrijk gebied. Ik zie het maar als aanvulling van mijn eiwit inname.
 
EricR zei:
Ik hap tig vliegjes per jaar naar binnen, op de fiets ontkom je daar niet aan. Zeker in de lente en in bosrijk gebied. Ik zie het maar als aanvulling van mijn eiwit inname.

Hoeveel eiwitten verwacht je dat je binnen krijgt dan? 0.1gr? 0.2gr of misschien wel 0.3gr?!?

:D :D :D
 
omg...wat gay
 
Back
Naar boven