MuscleMeat

Cortisol stijging, het zit in een klein hoekje!

Homer17 zei:
Ja, ze zijn allemaal verstopt overdag idiot. Pas 's nachts komen ze naar buiten...
Als je wat geld overhebt en zin hebt om mijn stelling te ontkrachten stel ik voor : Koop een videocam met nachstand functie, en draaistand en hittezoekende functie :thumbs: geheid dat je er dan tientallen vorobij ziet komen in die 8 uur tijd.

Gast ik ga er maar vanuit dat je een grapje maakt..

als ze snachts naar buite komen is het toch wel vreemd dat ik er geen zie als ik thuiskom van een avondje feeste

Niks cortisol-stijging, gewoon slaapgebrek...

ja, spinnen zijn echt akelig....NOT!!!
Bedoel, ik ga niet voor het plezier een spin lope aaien of zoenen ofzo.
Maar als er eentje zit waar ze niet hoort (volgens jou),dan zet je ze toch ergens anders,...
mijn ouders zijn gescheiden, mss is het daardoor dat ik mn vader niet roep:rolleyes: voor elk klein spinnetje...

ZET JE VOET EROP, ALS JE DER ECHT BANG VAN BENT.
ze gaat heus niet door je pantoffel bijte hoor....
ben niet gaan kijken, maar khoop voor jou dat je de volgende keer je pappie laat slapen knulletje...:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

pappie mocht mammie nog een beurt aant geven zijn toen je m riep :D

Dan had pappie waarschijnlijk veel tijd verloren gehad door zoonlief het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes uit te moeten leggen :D

Rofl kom hier eens op mijn slaapkamer kijken, staan een stuk of 20 volwassen vogelspinnen...

Big_T zei:
Alleen vrouwen zijn bang van spinnen...
???

Kom op zeg...

Aardig wat van mijn exvriendjes waren bang voor spinnen. En wie mocht dan die "superenge, levensgevaarlijke, megagrote" spin van 2 cm vangen en buitenzetten? Juist: dit kleine blonde meisje.

Even een offtopic vraag: weet iemand waar je kleine, levende spinnen kan kopen? Ik heb nog een rekening met iemand te vereffenen... :devil:

SlettieBettie zei:
???

Kom op zeg...

Aardig wat van mijn exvriendjes waren bang voor spinnen. En wie mocht dan die "superenge, levensgevaarlijke, megagrote" spin van 2 cm vangen en buitenzetten? Juist: dit kleine blonde meisje.

Even een offtopic vraag: weet iemand waar je kleine, levende spinnen kan kopen? Ik heb nog een rekening met iemand te vereffenen... :devil:

Is phreak niet bang van spinnen :mad: Ik zie hem al op een klein keukenstoeltje gillen "waar is ze, waar is ze?"

Balboa18 zei:

kan toch zijn???? kijk eens in zijn gallerij daar zie je ze zelfs opstaan:cool:
Ik heb ook nog een schorpioen en een vogelspin gehad,nu heb ik nog stuk of 6hagedissen,wandelende takken,kakkerlakken,....:D leuke huisdieren trouwens

ahahaahah hoerenspinnen! ik haat ze, thank god dat mijn kat ze op eet of er mee speelt, dus zodra mijn kat actief begint te worden, komen mijn spidey-senses inw erking!!

Terug
Naar boven