AndroidHealthClinic

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Ja, dat zou het inderdaad kunnen zijn, aangezien ik boven de 90 weeg was het waarschijnlijk niet genoeg. Feit blijft echter dat het "vage gevoel" dat ik kreeg niet prettig was en me ietwat negatief beïnvloedde (minder concentratie op de één of andere manier).

ik weeg 77 kilo en heb de eerste en tweede keer een heel zakje gepakt..
voor mij is het echt bul.. merkte er de tweede x helemaal niks van terwijl
er tog zoveel positieve reacties zijn ???

Ik gebruik godver nog liever ECHTE CRACK, dan die rotzooi van Revolutions! NOOIT MEER! NOOIT MEER koop ik iets van Revolutions! Revolutions is een revolutie in oplichting.

ieder lichaam reageert er anders op :)

bij sommige is het de shizzle, bij andere werkt het totaal niet

Ik gebruik godver nog liever ECHTE CRACK, dan die rotzooi van Revolutions! NOOIT MEER! NOOIT MEER koop ik iets van Revolutions! Revolutions is een revolutie in oplichting.

:lol::roflol:

O mijn god rustig calm down tijger. Niet bij ieder lichaam slaat het aan. Andere producten die ik heb geprobeerd waren anderen heel enthiosiast over. Voor mij is crack the bomb vandaag weer gebruikt--> 1,5 schepje en ging retehard!
Bijna iedereen in de gym waar ik train gaat hard op dat spul die potten zijn inmiddel uitverkocht. Komt weer een nieuwe lading.........

Ja anders reageer je ff rustig ;), ik krijg er owk meer powah van :)

Iemand een idee waar ik een proefzakje zou kunnen ritselen? Heb namelijk niet veel zin om een hele pot te proberen met de kans dat het voor geen meter helpt ( is me al eens gebeurd met NO-Explode, hielp niks bij mij )

Iemand een idee waar ik een proefzakje zou kunnen ritselen? Heb namelijk niet veel zin om een hele pot te proberen met de kans dat het voor geen meter helpt ( is me al eens gebeurd met NO-Explode, hielp niks bij mij )

bij sports-nutrition had ik er één bij gekregen.. moet je ze ff mailen

ik heb hier nog 3 test zakjes liggen, wil het nog gaan proberen van Body en fitshop

heb bij de sportschool 2 samples losgepeutert, ben erg benieuwd, maar vind het een beetje griezelig, zeker als ik alles hierboven lees, ik heb ADHD en ben al erg hyper van mezelf, wordt je er hyper van, of alleen maar powerfull?

heb bij de sportschool 2 samples losgepeutert, ben erg benieuwd, maar vind het een beetje griezelig, zeker als ik alles hierboven lees, ik heb ADHD en ben al erg hyper van mezelf, wordt je er hyper van, of alleen maar powerfull?

Je kan er hyper en powerfull van worden, misschien ook niet, je merkt het vanzelf.

Als het goed is zit er 45 gram in dat zakje. Ik zou in jou geval gewoon beginnen met 1 sevring van 15 gram en kijken hoe dat bij je werkt. Je kan dan altijd nog verhogen ;)

Je krijgt een bepaalde soort energie, niet het caffeine gevoel zegmaar waarbij je een beetje nerveus word etc. je krijgt meer het gevoel dat je alles aankan.

Ja ook tijdens de training een soort van megarush. Ook dode punten waarop je jezelf moet motiveren kom ik niet meer tegen,

moest er ook ****ing veel boeren...:D gruwelijke sup

ik had dus ook nog animal pump gepakt ervoor :P en een uur daarna crack omdat mn trainingsmaat zich verslapen had :mad: Die combinatie had het ook best kunnen zijn haha

Ik ben nu bezig om een oude pot NO Xplode op te maken. Het nadeel van NO Xplode is dat je echt minimaal 1,5 uur moet wachten na je laatste maaltijd om het in te nemen. En dan ook nog eens 30 á 45 min wachten met trainen.
Crack kan ik gewoon 45 minuten na m'n maaltijd innemen en 20 minuten later begint het feest al :D

ik kreeg de vraag of je crack mag combineren met cafeïne tabletten.....
weet hier zelf effe zo gauw geen antwoord op...

bij mij gaat crack nog steeds goed. ga zeker een nieuwe pot bestellen

Terug
Naar boven