AndroidHealthClinic

CRACK - Revolutions Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
idd ja ;)
heb zelf in tijden al niet ZO SLECHT meer geslapen.
heb alles voorbij zien komen. 1 uur 3uur 5uur 7uur en toen kon
ik weer eruit :eek: het heeft mss opzich wel lichtjes gewerkt, maar
ik zou het iig al niet s'avonds kunnen gebruiken, wat best een probleem is..

Dit is zeker een probleem, als je s'ochtends naar je werk moet.
 
Ik heb het toen met mn sample om 19:30 ingenomen, 20:00 beuken, kon om 00:00 netjes slapen geen probleem gehad.
 
Ik heb het toen met mn sample om 19:30 ingenomen, 20:00 beuken, kon om 00:00 netjes slapen geen probleem gehad.

kom jij beter weg als mij!
njah had dit dus hetzelfde bij superpump van gaspari..
meer averechts effect ervan.
 
ik had om 16u genomen, en het was om 23 uur uitgewerkt en om half 12 sliep ik

de volgende dag wel kapot en gebroken, dus bij mij werkt het zo dat je de energie de volgende dag weer inleveren moet, wat wel jammer is.

De volgende ochtend werd ik wel energiek en fris wakker zo rond 5 uur. Om 7 uur aan het werk gegaan. En ineens om 8 uur was de accu compleet leeg en presteerde ik de hele dag bar weinig echt een katerig uitgeput gevoel. Kan een eenmalige treffer zijn dit, had ook weinig gegeten die dag er voor. ik ga zondag weer voor een crack drankje. niet voor meer dan 45 gram trouwens, gewoon zelfde dosis.
 
Laatst bewerkt:
Dat idee had ik ook
 
ben nu bijna een week verder. heb alle spiergroepen getraind deze week en merk echt wel een verschil. ik pak makkelijker meer gewicht en meer herhalingen per set dan voorheen met superpump 250. een heerlijke knallende pomp, en veel energie. ik train altijd rond half 7 's avonds en heb geen last van slaapgebrek.... voor mij en topper!!!!:D
 
Moet je dat ook opsnuiven zoals in de reclame? Hoeveel lijntjes moet je daarvan leggen dan?
 
Gebruik het nu 2weken. 15min na inname begint mn lichaam al te tintelen. Tijdens het trainen zweet ik me helemaal kapot en ben ik goed gefocust. Na het trainen ben ik wel echt helemaal op! 's nachts wordt ik wel vaker wakker, normaal had ik dat nooit dus zou kunnen dat dit hierdoor komt. de eerste week nam ik 1schep en nu de tweede week 2 scheppen. Had het maandag ook gecombineerd met 24mg ephedrine en 200mg caffeine, dan weet je helemaal niet wat je mee maakt!!!
Normaal geloof ik niet echt in supplementen maar deze doet zeker wat hij zegt! Over extra kracht of massa kan ik weinig zeggen omdat ik net uit een kuur kom dus da valt natuurlijk alles tegen!

Ik neem dit trouwens voor de trainig en na de training neem ik cell mas (eerste week ook s ochtends cellmass nu alleen na het trainen)
 
Eerste post hier maar in het kort mijn ervaring.

Vandaag dit voor het eerst gebruikt. Kreeg een week of 2 geleden 2 testzakjes van dit spul. Heb het 30 min voor het trainen ingenomen en voelde me na 10 min. harstikke hyper. Had me nog nooit zo gevoeld. Ik ging mijn borst trainen en voelde echt wel verschil. Maar naar 30 min kreeg een heel raar opgeblazen gevoel. Zal waarschijnlijk wel aan mij liggen. Heb toch nog iets langer dan een uur kunnen trainen maar ben toen maar naar huis gegaan. Iig krijg je een enorme boost van dit spul. Bij mij is de bijwerking alleen wat irritant.
 
Gebruik het nu 2weken. 15min na inname begint mn lichaam al te tintelen. Tijdens het trainen zweet ik me helemaal kapot en ben ik goed gefocust. Na het trainen ben ik wel echt helemaal op! 's nachts wordt ik wel vaker wakker, normaal had ik dat nooit dus zou kunnen dat dit hierdoor komt. de eerste week nam ik 1schep en nu de tweede week 2 scheppen. Had het maandag ook gecombineerd met 24mg ephedrine en 200mg caffeine, dan weet je helemaal niet wat je mee maakt!!!
Normaal geloof ik niet echt in supplementen maar deze doet zeker wat hij zegt! Over extra kracht of massa kan ik weinig zeggen omdat ik net uit een kuur kom dus da valt natuurlijk alles tegen!

Ik neem dit trouwens voor de trainig en na de training neem ik cell mas (eerste week ook s ochtends cellmass nu alleen na het trainen)

hej naamloos, twordt tijd dat je je log afsluit hé :p
 
heb hier nog 3 test zakjes liggen, ga ik nog een keer proberen.
ben benieuwd of dit te vergelijken is met Nox Pump.
 
ben er zeer tevreden over.echt een super pomp.meer uithoudingsvermogen.
maar of ik het weer zal bestellen dat weet ik nog niet.niet omdat ik het niet goed vind.maar vanwege de prijs.maar misschien verander ik nog van gedachten.
 
Gisteren zo'n sample zakkie naar binnen gegooid.......:eek::eek::eek::eek:
Spul gaat echt nergens over. Heb al best veel spul gehad (sp250,no-xplode,nanovapor) maar dit is echt anders. Deed me verdacht veel aan bepaalde verboden middelen denken :D......Dit waren dan wel 3 servings maar ben aardig wat gewend met bovenstaande supps. Nu is de vraag dus voor hoelang dit legaal is. VLug ff paar potten kopen.

Deed me nog het meest denken aan trainen op 2 stack2 tabs.......zweten, geen gevoel ledematen, licht happy gevoel, geen honger, verhoogde hartslag, hogere concentratie..........en veeeeeel energie.....
 
Gisteren zo'n sample zakkie naar binnen gegooid.......:eek::eek::eek::eek:
Spul gaat echt nergens over. Heb al best veel spul gehad (sp250,no-xplode,nanovapor) maar dit is echt anders. Deed me verdacht veel aan bepaalde verboden middelen denken :D......Dit waren dan wel 3 servings maar ben aardig wat gewend met bovenstaande supps. Nu is de vraag dus voor hoelang dit legaal is. VLug ff paar potten kopen.

Deed me nog het meest denken aan trainen op 2 stack2 tabs.......zweten, geen gevoel ledematen, licht happy gevoel, geen honger, verhoogde hartslag, hogere concentratie..........en veeeeeel energie.....

Ik denk dat het gewoon legaal blijft..zie niet echt een punt waarom dit niet legaal mag blijven (zitten toch geen middelen in die niet mogen)
 
Het supplement is echt niets nieuws onder zon. Standaard ingredienten met een shitload caffeine en Dimethylpentylamine. En het is de Dimethylpentylamine die het em doet.
 
Het supplement is echt niets nieuws onder zon. Standaard ingredienten met een shitload caffeine en Dimethylpentylamine. En het is de Dimethylpentylamine die het em doet.
Wat doet Dimethylpentylamine dan?
 
ik houd het bij 1 pot. heel veel is er niet over bekend en je kunt dus niet echt zeggen van het is niets nieuws onder de zon. Het is er een aantal jaar misschien dus nog steeds vrij nieuw. Gevolgen van langdurig veel gebruik is niet algemeen bekend. Dat de stof de volgende dag een vervelende downer geeft geeft mij bedenkingen. Veel stoffen die je een flinke upper geven een de volgende dag een nare downer waar al wel veel van bekend is bij veel en lang gebruik is van bekend dat ze de hersenen blijvend beschadigen en je de rest van je leven minder plezier hebt in dingen. En 12 doseringen voor 50 euro is ook erg prijzig. Het eerste wat ik deed toen ik de ingredienten las was opzoeken wat geranium extract is. Dit is ook te koop in flesjes. Geeft energie, alertheid en helpt bij afslanken. De dimethyl... is een afgeleide of soortgelijke stof of chemisch moluculaire verbinding wat ik zo snel op google las en begreep er van. En het is er dus al een aantal jaar. Geen wereld uitvinding. Wat dat betreft niet nieuw onder de zon als dat bedoeld werd. Geef mij maar caffeine en taurine en een dextrose boost.
 
Ik denk dat het gewoon legaal blijft..zie niet echt een punt waarom dit niet legaal mag blijven (zitten toch geen middelen in die niet mogen)

stack2 was ook legaal, mdma was legaal, speed was legaal enz enz enz........als iets vervelends gebeurt bij iemand die die meuk gebruikt kan het zomaar verboden worden
 
Dimethylpentylamine is een neefje van amfetaminen en is herontdekt door pat arnold die het in amp draaide. Zit ook in nox pump.
 
Dimethylpentylamine is een neefje van amfetaminen en is herontdekt door pat arnold die het in amp draaide. Zit ook in nox pump.

Is dit dan de verklaring voor het euforische gevoel wat je ook krijgt?
 
Back
Naar boven