AndroidHealthClinic

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
nu twijfel ik weer na al die comments te hebben gelezen...
ik ging eerst voor supercharge gaan maar nu gaat men gevoel meer uit naar crack!

iemand die ze allebei al genomen hebben en me enige feedback kan geven met de 2 supps...?
 
ik kreeg de vraag of je crack mag combineren met cafeïne tabletten.....
weet hier zelf effe zo gauw geen antwoord op...

bij mij gaat crack nog steeds goed. ga zeker een nieuwe pot bestellen

Lijkt me overkill.
 
lijkt mij zelf ook...
gebruik alleen de crack. en dat werkt al goed. denk dat ik met cafeine helemaal zou gaan stuiteren. kreeg de vraag omdat er bij ons iemand traint die cafeine tabletten slikt voor z'n training.

wat zou de uitwerking met zo'n combi zijn?
 
lijkt mij zelf ook...
gebruik alleen de crack. en dat werkt al goed. denk dat ik met cafeine helemaal zou gaan stuiteren. kreeg de vraag omdat er bij ons iemand traint die cafeine tabletten slikt voor z'n training.

wat zou de uitwerking met zo'n combi zijn?

Ik vermoedt een energieboost die zijn gelijke niet kent :D
 
lijkt mij zelf ook...
gebruik alleen de crack. en dat werkt al goed. denk dat ik met cafeine helemaal zou gaan stuiteren. kreeg de vraag omdat er bij ons iemand traint die cafeine tabletten slikt voor z'n training.

wat zou de uitwerking met zo'n combi zijn?

Denk dat ik dat zaterdag ff ga proberen :D heb nog een paar flesjes charge staan :)
 
Is crack te combineren met bijvoorbeeld een vet burner als lipo 6?
 
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik doe die charge en crack niet meer samen ben de dag erna helemaal kapot :O
 
Is crack te combineren met bijvoorbeeld een vet burner als lipo 6?

Ik weet niet of het goed is om zoveel boostende stoffen tegelijk te consumeren. Ik weet niet precies wat voor energie opwekkende stoffen er in lipo 6 zitten, maar van Crack alleen al gaat je hartslag flink omhoog en krijg je een energieboost.

Ik zou het niet doen iig.
 
moest er ook ****ing veel boeren...:D gruwelijke sup


Vandaag sample geprobeerd, geen last van boeren gehad. Wel van pissen, denk met teveel water gemengd. Lekker getraind, zwaarder dan normaal maar komt ook omdat ik meer voeding binnen krijg, einde cut.
 
vrijdag genomen.. hele nacht wakker gelegen.. niet echt relaxt
 
Ik ga hem zometeen innemen en trainen, ben benieuwd :D (begin met 1 scoop zoals aangegeven op veel websites)

Edit: net ingenomen, echt zoet spul maar smaakt best lekker, op naar de sportschool :)
 
Laatst bewerkt:
hoe lang kun je met een pot doen.
 
Ligt eraan hoeveel scoops je neemt per keer, 1 scoop is 15 gram

Ik voelde van 1 scoop niet zoveel, volgende keer 2 scoops proberen
 
Ligt eraan hoeveel scoops je neemt per keer, 1 scoop is 15 gram

Ik voelde van 1 scoop niet zoveel, volgende keer 2 scoops proberen

Er zijn zelf mensen die 45 gram nemen.(een heel sample zakje dus):D
 
Er zijn zelf mensen die 45 gram nemen.(een heel sample zakje dus):D

Ja had het gelezen maar ik wil het rustig opbouwen, als ik met 2 scoops ook al hard loop kan ik al heel wat langer met 1 pot doen ;)
 
hey allemaal, heb het ook gebruikt en idd de eerste keer 1 scoop gebruikt en voelde dus niets.......
de dag er na heb ik 3 scoops gedaan en echt laten uit bruisen, dus met je oor er naast of het stil is of niet
toen gedronken en weer achter de PC gaan zitten aangezien ik niet trainde die dag.
Ik ging me een partij hard!!!!!!
Ik heb veel drugs gebruikt in mijn leven en voel bijna alles wat ik mijn lijf gooi, aangezien ik weet waar ik op moet letten, maar dit was niet normaal.
Zit nu op 2 schepjes als ik ga trainen, gaat als een speer, en ik kan zwaarder trainen.
Ik vraag me alleen af of die caffeine wel zo goed is, maar ja.
Ik gebruik ook weight gainers ed, want ik ben aan het bulken op het moment, maar blijf op 75 kilo hangen, maar goed ik ben al 10 kilo zwaarder sinds begin dit jaar en train nu een jaar.
Half jaar geleden begonnen met dieeten (om aan te komen dan he) en weightgainers ed.
Maar het is echt goed spul en ik denk ook dat het helemaal aan je lichaam of gewicht ligt en je gezondheid denk ik..... en waarschijnlijk kan het ook zijn dat als mensen er niets van voelen ze iets anders gebruiken wat de werking op heft
Gewoon een keer kopen en proberen, zou ik zeggen
Groetjes,

CornElvis
 
hey allemaal, heb het ook gebruikt en idd de eerste keer 1 scoop gebruikt en voelde dus niets.......
de dag er na heb ik 3 scoops gedaan en echt laten uit bruisen, dus met je oor er naast of het stil is of niet
toen gedronken en weer achter de PC gaan zitten aangezien ik niet trainde die dag.
Ik ging me een partij hard!!!!!!
Ik heb veel drugs gebruikt in mijn leven en voel bijna alles wat ik mijn lijf gooi, aangezien ik weet waar ik op moet letten, maar dit was niet normaal.
Zit nu op 2 schepjes als ik ga trainen, gaat als een speer, en ik kan zwaarder trainen.
waarschijnlijk kan het ook zijn dat als mensen er niets van voelen ze iets anders gebruiken wat de werking op heft

gast...
je pakt 1 schep en voelt niks.. dan pak je 3 scheppen en ga je NIET trainen??? en vervolgens ga je met 2 scheppen door.
en ik heb het 2x gebruikt.. 2x 45 gram.. 2x weinig tot niks en pak er voor de rest helemaal niks speciaals bij.
en om bij post 1 allemaal al op te scheppen hoeveel drugs je al in 36 jaar hebt gebruikt is niet echt relevant. weten waar je op moet letten ???
drugs = feesten
crack = (niet voor mij) keihard trainen..

njah iig succes met je pot:cool:
 
ik heb net 7 dagen achter elkaar elke dag 80 gram genomen

om 8 uur 50 gram, 1,5 uur trainen.
om 10uur 15 gram, 2 uur trainen.
om 14uur 15 gram, 2 uur trainen.

ook een keer 2 shakes van 50 gram op een dag genomen. Werkte wel lekker. Erg zweten. Goede scherpe focus en gemotiveerd. Vandaag de 7e dag werkte de 50gr geheel niet had ik het idee en heb niet bij genomen later op de dag. Nu neem ik 2 weken pauze met crack. Bij mij werkt het duidelijk 20 uur, dan is het uitgewerkt. Ik kan er erg goed op slapen. Maar dus ook goed op trainen, heeft geen invloed op mijn slaap.

Die piek en de druppels op het voorhoofd en slapen komt na 2 uur. De werking begint na een dik uur. Na 3 uur zakt ie af. Maar ik voel dus duidelijk de volgende ochtend nog de werking van het spul. Dus neem ik om 14 uur, is het volgende dag rond 11 uur in de ochtend geheel uitgewerkt bij mij. Ik merk dan nog iets van peppie gevoel, duidelijk hier van, en niet van koffie. Ik drink een halve liter cola en een halve liter tot een liter koffie er nog bij, wat prima combineert trouwens.
 
Back
Naar boven