MuscleMeat

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Ik ga rete hard op 3 scoops maar na me workout heb ik dan wel een zware crash.

Mensen, even een waarschuwing, heb vandaag 3 scoops genomen, nadat ik gister 1 scoop had genomen. De energie was relaxed, maar voelde verder niets bijzonders. Op een gegeven moment zat ik door mn kracht heen en was ik echt op. Merkte dat ik een aantal keer duizelig was na een krachtinspanning. Na mn workout van 1 h 30 min naar huis gegaan en daar een uur voor pampus gelegen, vet duizelig. Daarna gegeten en 2 uur op bed gelegen, was vet duizelig en moe. Nu gaat het inmiddels wel maar het heeft wel een bizarre uitwerking! (bij mij dan)
Gouden tip dus: Niet zomaar 3 scoop nemen, maar eerst 1 en als je niets voelt 2 etc.

Leermomentje voor mij :eek:

Als je eerst 1 scoop probeert ga je toch niet gelijk 3 scoops nemen?

hoe kun je nu meer geconcentreerd zijn ??? als je gaat trainen dan train je toch gewoon ??? en supplementen nemen voor een pomp wtf is dat voor nodig als je goed hard traint pomp je toch altijd ....

Ik ga rete hard op 3 scoops maar na me workout heb ik dan wel een zware crash.

En hoe zag die crash eruit van jou?

Als je eerst 1 scoop probeert ga je toch niet gelijk 3 scoops nemen?

Van die eerste scoop voelde ik niets, nada noppes... Van RPM voelde ik ook al niets, wie verwacht dan opeens zo'n uitwerking? :eek:

hoe kun je nu meer geconcentreerd zijn ??? als je gaat trainen dan train je toch gewoon ??? en supplementen nemen voor een pomp wtf is dat voor nodig als je goed hard traint pomp je toch altijd ....

Denk dat meer dan de helft hier Pre WorkOuts gebruikt... Nooit van gehoord? :rolleyes:

Bovendien gaat dit topic over wat je van dit product vindt... ;)

1 tip, val niet in slaap vlak nadat je een flesje met 2 scoops hebt weggetikt. Ik werd wakker en nu al 3 uur zo slap als een vaatdoek met een gigantische tunnelvisie en rusteloze benen als een mother****er. Niet te doen

1 tip, val niet in slaap vlak nadat je een flesje met 2 scoops hebt weggetikt. Ik werd wakker en nu al 3 uur zo slap als een vaatdoek met een gigantische tunnelvisie en rusteloze benen als een mother****er. Niet te doen

Is toch bizar van een product waarvan de werking werd vergeleken met een partydrug :D en waarvan het geacht wordt je dikke energie te geven ???

Wie gaat er dan ook een dutje doen na het innemen van een Pre-workout:D

vind het wel knap dat je kan slapen als je net crack achterover heb geslagen.

ik wou lekker gaan trainen maar voelde me echt heel duf dus nam ik even een flinke pw shake maar moest nog wachten op mn trainmaatje. Ben binnen 5 minuten in slaap gevallen dus voor het nog in sloeg eigenlijk. werd half uurtje later wakker met het raarste gevoel ooit haha

crack revolutions

dit is echt super spul,vanaf de eerste x dat ik het gebruikt heb kreeg ik al een tinteling in mn hele bovenlichaam.
je houd het veel langer uit en voeld je echt opgeblazen.
aanrader dus :D

leip spul idd.. maar doe het nu week om week. na 4 trainingen werd het al minder die rush.. maargoed, over 3 trainingen weer gek worden haha

Heerlijk spul! Lekkere focus, flinke energie en lekker (haast agressief) sfeertje hangt er om je heen.

Crack + lekkere muziek (hardcore/hardstyle/hatebreed/metal/ect.) = super training!

Ik moet toch ff terug komen op dit product. Persoonlijk merkte ik niet echt veel van die sample pack. Maar ik heb een pot gekregen en ben meteen begonnen met 3 scoops.
Ik merk dat ik echt veel meer kracht heb, en binnen een paar sec. ben ik al opgeladen voor de volgende set. Erg lekkere training hiermee!

lees veel van mensen die kracht krijgen en explosief worden maar zijn er al mensen die hiermee meer vetvrije spiermassa hebben gekregen..

En hoe zag die crash eruit van jou?

Van die eerste scoop voelde ik niets, nada noppes... Van RPM voelde ik ook al niets, wie verwacht dan opeens zo'n uitwerking? :eek:

Denk dat meer dan de helft hier Pre WorkOuts gebruikt... Nooit van gehoord? :rolleyes:

Bovendien gaat dit topic over wat je van dit product vindt... ;)

hebik idd wel al van gehoord aap , ik zeg maar dat als je een supplement moet nemen om geconcentreerd in de gym rond te lopen dan ben al niet goed bezig .... waar op concentreer je je dan anders ?? de biceps van je vriend ?

Ik vind m best goed. Ik moet wel 3 scoops nemen, dan is het vrij prijzig. De werking komt echt dicht in de buurt van Nox Pump.

Ben benieuwd. Heb t vanochtend besteld en ga dr maandag mee beginnen. Zal dan hier wel een reactie plaatsen hoe het bevallen is.

Terug
Naar boven