XXL Nutrition

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
1.5 schep genomen vandaag nadat 1 schep de vorige training weinig deed. Werk de trainingen wel sneller af, maar geen gevoel van krachttoename. Vindt t sowieso niet zo heavy als NOX (het downgevoel is na de training met crack ook niet zo aanwezig). Donderdag maar eens 2 scheppen proberen.
Oja gebruik als post-wo booster NOS ether, das pas ranzig spul!

Tussen de 2 en 3 scoops crack heeft ongeveer dezelfde bij mij als 1 zakje nox. dus wellicht moet je nog wat bijnemen.
 
1.5 schep genomen vandaag nadat 1 schep de vorige training weinig deed. Werk de trainingen wel sneller af, maar geen gevoel van krachttoename. Vindt t sowieso niet zo heavy als NOX (het downgevoel is na de training met crack ook niet zo aanwezig). Donderdag maar eens 2 scheppen proberen.
Oja gebruik als post-wo booster NOS ether, das pas ranzig spul!

Wat weeg je?
 

Dan zou je ook gewoon 3 scoops kunnen nemen hoor.

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

Ik reageer alleen maar omdat ik herken wat sommigen van jullie menen te `merken` bij het gebruik van Crack. Om dit nu af te doen als onzin is wel erg makkelijk. Het enige wat ik alleen maar wil zeggen is dat je bewust bezig moet zijn met trainen en je afvragen of je een dergelijk supplement eigenlijk wel nodig hebt. Waarom wil je per se iets merken van een supplement? Waarom wil je per se meer pomp hebben tijdens je training? Ga je niet hard genoeg? Groei je niet meer snel genoeg? Vraag jezelf dus eerst af of je wel optimaal traint, of eet, of rust. Wat kun je buiten het proberen van bepaalde (pre workout) supplementen doen om dit te bereiken? Of ben je gewoon wanhopig op zoek naar manieren buiten AAS om z.s.m te groeien en probeer je het liefst van alles uit om maar iets voor elkaar te krijgen? Hou jezelf toch niet voor de gek.
Dat je supplementen tot je moet nemen ben ik het mee eens. Maar hoever wil/moet je gaan? Helemaal met pre-workout supplementen. Zorg gewoon dat je goed hebt gegeten en dan heb je echt geen Crack voor je training nodig hoor.

Stond jij vroeger ook coïtusboekjes te verbranden op de markt?
Jammer dat er altijd mensen zijn die blijkbaar anderen hun mening willen opdringen.
 
3 schepjes geprobeerd en ging er erg goed op!!

heerlijke stoot energie, niet opgejaagd. wel een vette lulkick tijdens trainen en de uren erna:D
 
3 schepjes geprobeerd en ging er erg goed op!!

heerlijke stoot energie, niet opgejaagd. wel een vette lulkick tijdens trainen en de uren erna:D

Heel herkenbaar. lullen als brugman, hele gesprekken voeren tusen de setjes door.:D
 
bij mij werkt crack top super pomp en meer consentratie !
jammer van de prijs maar het zeker waard!:)
 
Dan zou je ook gewoon 3 scoops kunnen nemen hoor.

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------



Stond jij vroeger ook coïtusboekjes te verbranden op de markt?
Jammer dat er altijd mensen zijn die blijkbaar anderen hun mening willen opdringen.
Grapjas. Mening opdringen? Ik geef alleen maar een reactie, that's it. Maar dat is blijkbaar al te veel voor je aangezien jij alleen maar coïtusboekjes leest. Weet je wat? Als jij denkt dat ik mijn mening wil opdringen, dan verwijder ik mijn posts wel.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag op 3 scoops getraind en dan knalt t er goed in. Ben nu 2 uur na de tijd nog helemaal wazig.
 
1 sample zakje gekregen en vandaag getraind op crack en ik ben er niet tevreden van.
20 minuten na inname kreeg ik een wazig en onrustig gevoel.
30 minuten na inname viel ik haast in slaap, ik was constant aan het gapen en kon me niet op de rugtraining concentreren.
Dosis was 3 scoops (1 zakje).

Score 1: Ik heb het 1 gegeven omdat het niet zwaar op de maag ligt of andere darmproblemen geeft. Ik heb er niet kunnen op trainen zelf de cardio heb ik laten vallen.
 
1 sample zakje gekregen en vandaag getraind op crack en ik ben er niet tevreden van.
20 minuten na inname kreeg ik een wazig en onrustig gevoel.
30 minuten na inname viel ik haast in slaap, ik was constant aan het gapen en kon me niet op de rugtraining concentreren.
Dosis was 3 scoops (1 zakje).

Score 1: Ik heb het 1 gegeven omdat het niet zwaar op de maag ligt of andere darmproblemen geeft. Ik heb er niet kunnen op trainen zelf de cardio heb ik laten vallen.

wss had je iets wat minder moeten nemen voor beter effect.
 
het werkt idd erg lekker, alleen ik bleef maar ouwehoeren en ouwehoeren ik kon amper stoppen met praten. dat was wel zwaaar irritant.
ook had ik toen het begon te werken dat ik een beetje wazig begon te zien.
 
Ik heb hier nog een volle pot staan, tering zoet spul, ik ga vrijdag maar weer eens proberen het weg te drinken :o
 
het werkt idd erg lekker, alleen ik bleef maar ouwehoeren en ouwehoeren ik kon amper stoppen met praten. dat was wel zwaaar irritant.
ook had ik toen het begon te werken dat ik een beetje wazig begon te zien.


ik heb gemerkt dat je wazig gevoel krijgt als je teveel neemt.

2 scoops is net goed/net teveel bij mij!

ik doe altijd 1.75 ongeveer en ik ga daar goed van, en achteraf of na een zware inspanning zie ik geen zwarte vlekken voor mijn ogen. bij 3 scoops heb ik dat wel
 
Is dit product ergens verkrijgbaar in België?
 
Is dit spul ook ergens goedkoper te krijgen? 49,50 voor 600 gram is wel aan de prijzige kant.
 
ik heb gemerkt dat je wazig gevoel krijgt als je teveel neemt.

2 scoops is net goed/net teveel bij mij!

ik doe altijd 1.75 ongeveer en ik ga daar goed van, en achteraf of na een zware inspanning zie ik geen zwarte vlekken voor mijn ogen. bij 3 scoops heb ik dat wel


Heel herkenbaar! Als ik teveel genomen heb dan heb ik ook zwarte vlekken voor mijn ogen na elk setje. Ik neem nu 1 a 1.5 scoop werkt perfect.

Tot nu toe bevalt crack mij erg goed!

gr
Mike
 
ergens samples te verkrijgen?
 
Back
Naar boven