Fitness Seller

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

De smaak is idd net zo goor als NO-Xplode en ook van Crack heb ik de hele nacht wakkergelegen.
Iets om even rekening mee te houden..

Jaja, dit spul is niet voor de gevoelige ziel. Vieze smaak, en stuiteren in je bedje.

Ik ben ook niog steeds niet overtuigd... 1 scoop deed niets, 3 scoops voelde mn lichaam als een achtbaan zo draaierig en nu al 2x 2 scoops gebruikt maar merk weinig...

Ga nu nog 1x 3 scoops nemen om te kijken wat voor een effect het nu heeft...

(jaja weet het ben héééél eigenwijs)

Ben bang dat dit het voor mij ook niet is...

Zonde van de pot, was geloof ik 50 euries...

Iemand gratis samples om te proberen? :D

Ik zie je wel spoken op internet vannacht ok?;)

kan best wel eens gelijk hebben, gisteren 2 scoops genomen en om 03:00 sliep ik nog niet... Maar de vorige keer werd ik van 3 scoops juist vet moe :eek: daarom wil ik nog 1x proberen wat 3 nu gaat doen. Overigens ga ik pas morgen het ''gouden spul'' weer gebruiken, vandaag rustdag :D

ik denk dat jullie toch iets fout doen aja :D

ik en 2 kameraden hebben ook een pot crack gekocht, bevindingen waren allemaal ongeveer hetzelfde.
Eerste keer voelde we 1 scoop goed, maar na een week allemaal zeker naar de2 scoops moeten gaan

Supplement doet wat het zegt, veel zin om te trainen, goede pomp.

Maar de prijs vind ik dan het enige nadeel, indien het blijft bij 1 scoop was het perfect maar dat voel je na enkele keren echt niet meer.

Zijn zeker beter te vinden o.a. nox pump, wat nog altijd mijn nr 1 is.

heb een potje gekregen voor me verjaardag heb 3 scoops genomen smaak sinas beeetje vergelijkbaar als die smaak van muscletech uur later gaan traine ben behoorlijk gaan zweten ervan merkte ook een nerveus gevoel en kon makelijk me sets afwerken ben dr wel onwijs moe van geworden ervaar wel de zelde pomp als die ik krijg van plasma jet tis nu 2 uur later nadat ik getraind heb en heb nog steeds een pomp staan ben benieuwd of het zo blijft en niet dat het straxs niet meer werkt in verband met gewening aan het produckt zit trouwens wel weinig in het potje maar dit is mijn mening ieder lichaam is anders

vandaag crack genomen en na de training NOS ether..

door de crack liep ik als een stier door de gym.. op 40 min alles gedaan, heb kunnen trainen zonder pauzes met het gewicht dak anders ook doe.. en normaal doek daar en uur en 15min over fzo

geeft super pomp! voelde het zelfs wa tegen trekken! tis lijk speed beetje.. kan er ni van slapen ook precies!

geeft u wel een vaag gevoel precies!

die crack is cva van smaak die NOS is ni te zuipen, neuseken dicht en binnekappen!

eindelijk eens een product dat werkt bij mij! ik reageer amper op crea vandaar mss?

ps.. ik zweette ook enorm.. ze dachten eerst datk uit de cardio zaal kwam..

Waar kan ik hier een sample van aanvragen?

Hoe weet je dan dat het daar door komt?

Gewoon lekker die Crack gebruiken jongens. Ik heb ook jarenlang dat soort shit gebruikt en zit nu met een schildklieraandoening. En het grappige is, het gevoel wat velen van jullie van Crack krijgen, zijn gewoon symptomen van een overactieve schildklier, ook wel "hyper" genoemd. Onrustig, tintelingen, extra zweten, slecht slapen, hyperactief etc., zijn een aantal sympromen. Ga maar eens wat Googlen en je vindt er genoeg over.

Maar goed, het grote voordeel is wel dat je lekker groot en droog wordt, snelle stofwisseling, en in mijn geval hoefde ik op een gegeven moment geen supplement meer te gebruiken want mijn schildklier was al dusdanig ontregeld dat ik continu voelde wat jullie na een aantal scoops voelden.
Ik zeg overigens niet dat dit iedereen zal overkomen, maar wat ik wil aangeven is dat je moet uitkijken met dit soort supplementen, je hebt geen idee wat het met je doet als je het een tijd lang achter elkaar gebruikt.

Wat een onzin... We hebben het niet over AAS

vandaag crack genomen en na de training NOS ether..

door de crack liep ik als een stier door de gym.. op 40 min alles gedaan, heb kunnen trainen zonder pauzes met het gewicht dak anders ook doe.. en normaal doek daar en uur en 15min over fzo

geeft super pomp! voelde het zelfs wa tegen trekken! tis lijk speed beetje.. kan er ni van slapen ook precies!

geeft u wel een vaag gevoel precies!

die crack is cva van smaak die NOS is ni te zuipen, neuseken dicht en binnekappen!

eindelijk eens een product dat werkt bij mij! ik reageer amper op crea vandaar mss?

ps.. ik zweette ook enorm.. ze dachten eerst datk uit de cardio zaal kwam..

:D Ik wil het ook is proberen :p

1.5 schep genomen vandaag nadat 1 schep de vorige training weinig deed. Werk de trainingen wel sneller af, maar geen gevoel van krachttoename. Vindt t sowieso niet zo heavy als NOX (het downgevoel is na de training met crack ook niet zo aanwezig). Donderdag maar eens 2 scheppen proberen.
Oja gebruik als post-wo booster NOS ether, das pas ranzig spul!

Terug
Naar boven