AndroidHealthClinic

CRACK - Revolutions Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
waar op concentreer je je dan anders ?? de biceps van je vriend ?

Die mogen er anders best wezen :D

ik zeg maar dat als je een supplement moet nemen om geconcentreerd in de gym rond te lopen dan ben al niet goed bezig ....

Denk dat daar veel over gediscussieerd kan worden. Bovendien; nogmaals; was dit een topic om je mening te geven over een product. Het staat je vrij om een topic te openen of een Pre Workout als Crack zinnig is of niet :cool:
 
Na 3 weken geen pre workout gebruikt te hebben vanmiddig weer even 2 schepjes genomen resultaat: beestachtige schouder training! Aleen dat wazige gevoel en weinig tot geen eetlust na afloop vind ik een tegenvaller.
 
gast...
je pakt 1 schep en voelt niks.. dan pak je 3 scheppen en ga je NIET trainen??? en vervolgens ga je met 2 scheppen door.
en ik heb het 2x gebruikt.. 2x 45 gram.. 2x weinig tot niks en pak er voor de rest helemaal niks speciaals bij.
en om bij post 1 allemaal al op te scheppen hoeveel drugs je al in 36 jaar hebt gebruikt is niet echt relevant. weten waar je op moet letten ???
drugs = feesten
crack = (niet voor mij) keihard trainen..

njah iig succes met je pot:cool:
Je hebt gelijk, doet er niet veel toe, zal het achte wege laten. Het was iig niet om op te scheppen oid. zo trots ben ik er ook weer niet op hoor.
Maar in hun eigen verkoop verhaaltje hebben ze het ook over de party drug en de naam spreekt ook al boekdelen toch....maar goed, doet er verder niet meer toe.

Ik vind het vreemd dat je er weinig tot niets van voelt.
Ik vind het goed spul en pak zeker 4 kilo meer met Dumbbells en 10 /15 kilo meer bij bankdrukken. Bij alle machines ligt er ook zkere 10 to 15 kilo bij.
Maar hoe slecht is die cafeine eigenlijk er in, want volgens mij is dat het gene wat je echt voelt bij dit produkt. Ik heb de Sportschool ook even laten kijken en die vond het gewoon een goed produkt....

Groetjes en sorry voor de slechte start post, ik ben zo slecht nog niet hoor.... ;)

Na 3 weken geen pre workout gebruikt te hebben vanmiddig weer even 2 schepjes genomen resultaat: beestachtige schouder training! Aleen dat wazige gevoel en weinig tot geen eetlust na afloop vind ik een tegenvaller.
Ik kan eten als een beest, maar tijdens het trainen is het wel soms een soort van zweverig gevoel, maar je kan je wel goed concentreren op het gene wat je aan het doen bent, ten minste ik wel.
 
Laatst bewerkt:
maar je kan je wel goed concentreren op het gene wat je aan het doen bent, ten minste ik wel.

mijn mate van concentratie hangt eigenlijk meer af van het gehalte vrouwelijk schoon op dat moment :D
 
mijn mate van concentratie hangt eigenlijk meer af van het gehalte vrouwelijk schoon op dat moment :D

Soms is dat inderdaad echt niet normaal. Eigenlijk moeten ze aparte tijden maken voor mannen en vrouwen. Islamitische sT!
 
Soms is dat inderdaad echt niet normaal. Eigenlijk moeten ze aparte tijden maken voor mannen en vrouwen. Islamitische sT!

Of misschien ook niet... Ik merk dat ik altijd een paar kilootjes extra kan drukken op het moment dat er mooi vlees rond loopt :p
 
Laatst bewerkt:
Of misschien ook niet... Ik merk dat ik altijd een paar kilootjes kan drukken op het moment dat er mooi vlees rond loopt :p

:D Ik niet. De pauzes tussen de sets duren dan veel te lang
 
Je hebt gelijk, doet er niet veel toe, zal het achte wege laten. Het was iig niet om op te scheppen oid. zo trots ben ik er ook weer niet op hoor.
Maar in hun eigen verkoop verhaaltje hebben ze het ook over de party drug en de naam spreekt ook al boekdelen toch....maar goed, doet er verder niet meer toe.

Ik vind het vreemd dat je er weinig tot niets van voelt.
Ik vind het goed spul en pak zeker 4 kilo meer met Dumbbells en 10 /15 kilo meer bij bankdrukken. Bij alle machines ligt er ook zkere 10 to 15 kilo bij.
Maar hoe slecht is die cafeine eigenlijk er in, want volgens mij is dat het gene wat je echt voelt bij dit produkt. Ik heb de Sportschool ook even laten kijken en die vond het gewoon een goed produkt....

Groetjes en sorry voor de slechte start post, ik ben zo slecht nog niet hoor.... ;)

haha maakt niet uit joh ;)
maar ja ik weet het en het is mss raar en ik vind het ook k*t
maar heb hier nog een halve pot superpump250 staan die ook helemaal geen positief effect heeft gehad.
wat ik nu nog wil proberen is tracNO van MHP, want heb van bekenden gehoord dat dat ook een best goed goedje moet zijn.
njah ik ben benieuwd en wacht er nog mee want ben even geen fan meer van pre work zegmaar ;)
 
Dit lijkt me een interessant productje :-)
zou eens moeten durven eh ..
 
Had een proefzakje waar 3 scoops inzaten. Eerst een training met 1 scoop: geen effect. Vanochtend een training met 2 scoops en een espresso: geen effect.
Proefzakje is nu leeg, en denk dat het spul voor mij gewoon geen zin heeft. Ik word er niet scherper van, heb niet minder honger na de training en kan ook niet meer gewicht pakken...

Toch geinig hoe verschillend mensen reageren op dergelijke producten.
 
net besteld in combo met NOS ether.. hopelijk werkt het :)
 
Crack is een wonderbaarlijk middel. Het is net zo goed als echte crack. Zodra je dit genomen hebt, voel je binnen no time een pomp zoals je nog nooit een pomp gehad hebt. Je hebt meer energie, uithoudingsvermogen en kracht. Wat een topper, van topmerk Revolutions. Alweer zijn ze er in geslaagd een revolutionair product op de markt te zetten. Na een paar dagen Crack te hebben gebruikt, zullen de mensen in de gym vragen welke anabolen steroiden je gebruikt. Je dacht dat een droge spiermassa toename van 5 kilo in een maand niet mogelijk zou zijn ? Nu wel, het kan veilig en gemakkelijk met Crack! Ik ben in 3 en een halve week 4 kilo aangekomen, pure spiermassa! Dit product doet wat het beloofd! Eindelijk iets wat je geld dubbel en dwars waard is!
Maar niet heus. Wat een k*tPRODUCT! Een bak koffie zuipen voordat je gaat trainen heeft het zelfde effect en is veeel goedkoper! Ik haat Revolutions! AFZETTERS!
 
lol :p

uiteenlopende meningen :p

achja je moet ook wel nog trainen é ; )
 
Had een proefzakje waar 3 scoops inzaten. Eerst een training met 1 scoop: geen effect. Vanochtend een training met 2 scoops en een espresso: geen effect.
Proefzakje is nu leeg, en denk dat het spul voor mij gewoon geen zin heeft. Ik word er niet scherper van, heb niet minder honger na de training en kan ook niet meer gewicht pakken...

Toch geinig hoe verschillend mensen reageren op dergelijke producten.

Ik heb er best wel lekker op getraind, drie ruime scoops genomen samen met 4 scoops EAS, ging best lekker.
Geen krachtwinst merkbaar maar verder is het nog te vroeg voor een conclusie na er één keer getraind mee te hebben.
 
Ik snap niet hoe jullie 2/3 scoops achterover krijgen, ik begin te kokhalzen zodra ik het drink, echt ongelooflijk zoet ???
 
Crack is een wonderbaarlijk middel. Het is net zo goed als echte crack. Zodra je dit genomen hebt, voel je binnen no time een pomp zoals je nog nooit een pomp gehad hebt. Je hebt meer energie, uithoudingsvermogen en kracht. Wat een topper, van topmerk Revolutions. Alweer zijn ze er in geslaagd een revolutionair product op de markt te zetten. Na een paar dagen Crack te hebben gebruikt, zullen de mensen in de gym vragen welke anabolen steroiden je gebruikt. Je dacht dat een droge spiermassa toename van 5 kilo in een maand niet mogelijk zou zijn ? Nu wel, het kan veilig en gemakkelijk met Crack! Ik ben in 3 en een halve week 4 kilo aangekomen, pure spiermassa! Dit product doet wat het beloofd! Eindelijk iets wat je geld dubbel en dwars waard is!
Maar niet heus. Wat een k*tPRODUCT! Een bak koffie zuipen voordat je gaat trainen heeft het zelfde effect en is veeel goedkoper! Ik haat Revolutions! AFZETTERS!

Groot gelijk kerel. Wat caffeine tabs doen evenveel en houden je portefuile lekker vol.

Revolutions = 1 bende afzetterij. Hebben jullie dan nog niets geleerd uit het verleden.
 
Ik had 2 proefzakjes liggen hier, verdeeld over 4 trainingen (= dus 1,5 scoop per training).
Moet zeggen dat ik er eigenlijk niet zoveel van gemerkt heb, niet meer kracht of uithoudingsvermogen o.i.d. Ik heb wel meer gezweet, maar dat kan ook omdat het vorige week zo warm was...
Meer dan 1,5 scoop per keer ga ik niet nemen, dan wordt het mij te duur per keer...
 
ik pak al een tijdje 2 scoops voor m'n training en merk nog steeds dat het goed werkt bij mij. setjes gaan makkelijker, meer herhalingen met meer gewicht als voor heen. ik word er droger op, en word toch zwaarder terwijl m'n vetpercentage naar beneden gaat. voor "mij" is dit dus een goed produkt. en dat kan ik zeggen omdat ik nu met m'n 2e pot bezig ben.

- ik lees genoeg over het proberen van een sample. iedereen weet dat ze ook wel eens een mindere dag hebben, zelfs als men een pre workout pakt... je kunt geluk hebben met een sample of hij kan vet tegenvallen die dag....

- je moet resultaat over een periode bekijken en niet per keer.... dan zou men misschien een heel ander oordeel over een produkt hebben...

trainze
 
hoe kun je nu meer geconcentreerd zijn ??? als je gaat trainen dan train je toch gewoon ??? en supplementen nemen voor een pomp wtf is dat voor nodig als je goed hard traint pomp je toch altijd ....

is ook gewoon geldklopperij dit soort spul, waarom zou iemand nou geen zin hebben om te trainen, maar na het nemen van deze zooi ineens wel...dan zit er iets mis met je motivatie. maar in de spirit van het kapitalisme kopen we dan maar gewoon wat rommel om in ons lichaam te gooien
 
Back
Naar boven