MuscleMeat

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

ik heb Crack een paar keer gebruikt, eerst heb ik de normale dosering gebruikt..maar gister dacht ik er anders over....ik dacht om maar eens 6 schepjes te nemen....ik had het om 17:00 in genomen en een half uur later begon het te werken rond een uur of half 6(17:30) was ik lekker aan het trainen maar om 18:30 begon het ze'n tol te eisen. ik werd er helemaal niet goed van...me maag gegon te borrelen en te draaien ik ben toen maar naar huis gegaan...(het lijkt wel drugs...ik heb veel verschillende drugs op maar dit is tog wel 1 van de dingen waarvan ik het ergste ziek van ben geworden) het is 22:00 savonds en ik moet voor de eerste keer overgeven en er volgen nog 2 keren in 2 uur daarna...de volgende morgen me wekker gaat het is half 6 ik ben de nacht redelijk door gekomen ik heb elk uur mee gemaakt kon niet zo goed slapen dus! ( normaal met 2 of 3 schepjes had ik daar geen moeite mee ) ik heb me werkgever op gebelt dat ik niet kom werken omdat ik vreselijk last heb van me maag enz. ik ga weer verder slapen ( zo ver het lukt ) als ik op bed ligt dan heb ik bijna/geen last van me maag.. maar als ik opsta, zit, of ga lopen dan heb ik een vreselijk gevoel in me maag.. ik heb om 12 smiddags wat gegeten maar na een half uur kwam alles er weer uit! ik wil jullie alleen maar duidelijk maken gebruik niet meer dan dat er op het potje staat!!! anders zou het wel eens flink fout kunnen gaan... het is nu 19.32 en heb nog steeds veel last van me maag btw!

:roflol:

Ik gebruik onderhand 3 weken crack. Gewoon eerst even de coke rustig uitkoken en het poeder even in de diepvries leggen.
Ik had al regelmatig coke gesnoven dus ik besloot dit poeder de eerste keer ook maar gewoon te snuiven, in plaats van naar het basepijpje te grijpen. Het eerste wat me opviel is dat het wel wat sneller werkte dan coke, en ook een stuk heftiger. Mn hartslag rees gelijk naar 160 en ik voelde me echt onverslaanbaar en oersterk.
Tijd om te bankdrukken dus! De eerste training sneuvelde mn PR gelijk met 5kilo, heel positief resultaat dus.
Toch ben ik al met al niet tevreden over dit supplement. De eerste keer dat je het gebruikt werkt het heel goed, maar op den duur werkt het juist averechts. Na een aantal trainingen neemt je kracht zelfs af tot een niveau van voordat je het gebruikte. Ik ben ook 3kg verloren en dat in slechts drie weken!
Hoewel ik nu dus het idee krijg dat het beter is om zonder crack te trainen speel ik het toch niet klaar. Gisteren probeerde ik het eens, maar nog voordat ik op het bankje lag moest ik toch eerst ff een snuif hebben. Lijkt wel of je er langzaam maar zeker afhankelijk van wordt!

had ff niks te doen :p

^^ Jezus :roflol:

Gisteren weer Crack genomen voor het trainen, 2 scoops, na 30min. kreeg ik weer zeer veel jeuk aan mijn handen dat 10min. duurt en daarna is het weg. :cool: Ik doe dus 2 scoops in shakebeker, maar op de verpakking staat om niet te shaken, maar dan zit het nog vol met klonters zelfs al roer ik er in met een mes, nu neem ik effe de mixer en mix het beetje, dan hoor je het wel nogal bruisen. Ik vind het echt niet te drinken! Zo'n vieze smaak eigenlijk, met hoeveel water nemen jullie het in? Mixen is dit niet goed? Of hoe doen jullie het?

;)

Gisteren weer Crack genomen voor het trainen, 2 scoops, na 30min. kreeg ik weer zeer veel jeuk aan mijn handen dat 10min. duurt en daarna is het weg. :cool: Ik doe dus 2 scoops in shakebeker, maar op de verpakking staat om niet te shaken, maar dan zit het nog vol met klonters zelfs al roer ik er in met een mes, nu neem ik effe de mixer en mix het beetje, dan hoor je het wel nogal bruisen. Ik vind het echt niet te drinken! Zo'n vieze smaak eigenlijk, met hoeveel water nemen jullie het in? Mixen is dit niet goed? Of hoe doen jullie het?

;)

1.5 scoop en dan met een vork een glas vol ongeveer.. in een keer binnenkappen : ) smaak is beter dan nos ether iig !

het valt te doen, gwn een klein glaasje met iets anders van drinken ernaast zetten en dan drink je de crack ineens uit en dan spoel je je mond met gwn water of ananassap of iets dat je wel graag lust, mss best geen cola aangezien da dingen afbreekt :)

;)

Crack klonten?, ik doe het altijd in een bekertje en roer het door met een vork, moet oppassen dat ik niet teveel water erin doe anders bruist het over de rand en heb nog nooit klonten gehad.

En in shake beker doe ik het nooit meer, was aan het schudden, knalt opeens deksel eraf hele keuken onder

Ik had al gelezen dat je shakebeker niet mocht dicht doen omdat het anders kon ontploffen door de bruis. Maar bij mij blijven er echt klonters overs, ook al roer ik er in, altijd van die brokken, erg vies. Ik ga nu is proberen gewoon in een glas te doen beetje roeren, niet teveel water, snel binnen kieperen en daarna maar spoelen met water.
Ik vond de smaak echt zoet, kreeg er stuiptrekkingen van. xD

Ontploffen, stuiptrekkingen :D

Net 2 schepjes in een beker gedaan beetje geroerd en naar binnen gekapt. Ging goed. :D

Ik vind het een topper MAAR het is geen pre-workout die je elke dag zou moeten nemen voor het snel afnemende effect. Ikzelf pak hem eens in de 10 a 14 dagen, pak dan 2 scoops en heb dan gegarandeerd een knal trainig.

half uurtje geleden 3 scoops genomen krijg wel een lekkere tinteling. Ik ga maar eens beuken:D

Training ging echt lekker. met 3 scoops ga je als een beest:D

ik weeg 80 kilo en ben 1.93 lang

ik had trouwens ook nog creatine gebruikt toen ik die 6 schepjes crack op had..... ik voel me vandaag wel veel beter, ken ook weer wat meer eten enzo...het gaat weer de goede kant op haha

Tja, dan is 6 scoops toch wel wat veel...:rolleyes:
Hoe kwam je er zo bij om 6 scoops te nemen?

vandaag een sample zakje geprobeerd een half uur voor de training nou merkte er helemaal nix van dus voor mij geen crack!!

Terug
Naar boven