MuscleMeat

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

ik heb vanmiddag met 1 schepje getrained voor et eerst, ging lekker door me been oefeningen heen zelfs zover dat ik bijna niet meer de trap op kon lopen :cool: dus dat is goed werk, voor derest is de smaak ook wel goed ;) en ga maandag borst ervaren met crack :p miss dat ik dan even meer neem

Ik train meestal 3 a 4x per week en neem maar 1x in de week crack, maar hebben jullie dat ook dat je zon raar gevoel in je kaken hebt na je training, soort crack bek ;-)

Ik train meestal 3 a 4x per week en neem maar 1x in de week crack, maar hebben jullie dat ook dat je zon raar gevoel in je kaken hebt na je training, soort crack bek ;-)

Het heet niet voor niets crack :P
Ik had dat ook tijdens de sample zakjes. Beetje kaken op elkaar drukken :S

hmm nog geen last van gehad toen ik het gister had gebruikt, last van je kaken heb ik altijd naa een housefeessie ??? :D

Weer het volgende gedrocht van Prometeus. Hoe lang trapt men hier nog in, na het verhaal Testosting? Het is niet zo lastig om je misselijk of opgejaagd te voelen na het gebruik van een product. Gewoon een kwestie van té veel van een stofje en je voelt je niet meer lekker. Dat bewust doen en een product vervolgens op bijwerkingen aan de man willen brengen staat ver af van waar sportvoeding voor zou moeten staan: betere prestaties en sneller (meer) resultaat. Crack is niet meer dan een gecreëerde hype en een onzinproduct.

Een merk als Universal: daar heb ik nu wel respect voor.

Weer het volgende gedrocht van Prometeus. Hoe lang trapt men hier nog in, na het verhaal Testosting? Het is niet zo lastig om je misselijk of opgejaagd te voelen na het gebruik van een product. Gewoon een kwestie van té veel van een stofje en je voelt je niet meer lekker. Dat bewust doen en een product vervolgens op bijwerkingen aan de man willen brengen staat ver af van waar sportvoeding voor zou moeten staan: betere prestaties en sneller (meer) resultaat. Crack is niet meer dan een gecreëerde hype en een onzinproduct.

Van een preworkout is het juist de bedoeling dat je loeizwaar wilt trainen. In die opzet is het product mer dan geslaagd, kijk maar na de reacties in dit topic.
En ja die marketing, ieder weldenkend mens heeft toch een filter die dat eruit filtert. Als je dit niet kan, verdien je het ook om bezeikt te worden, toch?
Oordeel verder alleen over een product als je het zelf geprobeerd hebt en niet omdat de naam/marketing je niet aanstaat!

Probeer het eens zelf zou ik zeggen. Zul je zien dat het echt geen placebo effect is.

Probeer het eens zelf zou ik zeggen. Zul je zien dat het echt geen placebo effect is.

Ik spreek ook nergens over een placebo effect. Revolutions/Nutraforce hebben tot nu toe alleen maar baggerproducten geleverd en ik blijf ze niet kopen. Testosting was de eerste slechte ervaring en over de KWALITEIT van de whey ben ik ook niet te spreken. Crack maakt gebruik van dezelfde schreeuwerige hype-methode om het product aan de man te brengen (daarom mijn voorbeeld van Universal). Goede wijn behoeft geen krans wordt wel eens gezegd. En nogmaals: als je wil stuiteren dan gooi je gewoon 1 gram caffeine door je creatine en je draait volledig door.

Ik ben benieuwd of men echt resultaten ziet (dus meer pomp, meer spiermassa en zwaarder trainen), want dat effect heeft totaal niets te maken met de energiebom die je drinkt.

Ik gebruik al een langere tijd NO X en daar ben ik zeker over te spreken.
Nu had ik een zakje CRACK gekregen om te testen.

Vandaag gebruikt en ik moet zeggen kwa kracht toename was het super, pomp was ook super...

Maar wat voelde ik me beroerd, ik was na elke oefening helemaal duizelig en heb 8 uur lang het gevoel gehad of ik echt crack gebruikt heb (niet dat ik weet hoe dat voelt).
Zweverig gevoel niet lekker in mijn vel.

Voor mij is dit een ervaring om niet nog eens mee te maken.

Ik train veel en veel btr op NO X

Ik spreek ook nergens over een placebo effect. Revolutions/Nutraforce hebben tot nu toe alleen maar baggerproducten geleverd en ik blijf ze niet kopen. Testosting was de eerste slechte ervaring en over de KWALITEIT van de whey ben ik ook niet te spreken. Crack maakt gebruik van dezelfde schreeuwerige hype-methode om het product aan de man te brengen (daarom mijn voorbeeld van Universal). Goede wijn behoeft geen krans wordt wel eens gezegd. En nogmaals: als je wil stuiteren dan gooi je gewoon 1 gram caffeine door je creatine en je draait volledig door.

Ik ben benieuwd of men echt resultaten ziet (dus meer pomp, meer spiermassa en zwaarder trainen), want dat effect heeft totaal niets te maken met de energiebom die je drinkt.

met de whey is niet mis hoor kerel, ik heb er al aardig wat potten van versleten en dronk normaal trouw de syntha-6 van bsn.

Ik ben van plan om met dit product te beginnen over met No-Xplode zit er nog beetje over te twijfelen.

Hoe komen jullie aan je samples, via internet, bestellingen of op welke manier zo kan ik deze 2 heb makkelijkst vergelijken,

Grz. Dennis

Ik ben van plan om met dit product te beginnen over met No-Xplode zit er nog beetje over te twijfelen.

Hoe komen jullie aan je samples, via internet, bestellingen of op welke manier zo kan ik deze 2 heb makkelijkst vergelijken,

Grz. Dennis

Gewoon een paar webwinkels een mail sturen en vragen of ze samples hebben van een bepaald product. Maar meestal sturen ze deze niet zomaar op (moet je eerst een bestelling bij hun doen bijvoorbeeld)

Heb ook zo`n pot Crack besteld, ben benieuwd:lick:

Vond er echt niks aan! Geen pomp, weinig focus, wel energie maar geen feel good energie (beetje geïrriteerd). Kreeg er ook uitslag van op me armen. Hiervoor Drive gehad van Applied, dat werkte echt goed voor mij!

Ik heb het van de week gebruikt, ( anderhalve schep ) nou ik had het gevoel alsof ik 3 redbulltjes in een keer achterover geslagen had, heel nerveus gevoel, opgefokt. Dit vind ik persoonlijk een heel naar gevoel. Ik was bijna heel de nacht wakker.

Naar mijn mening zijn al dit soort producten troep. Alles is op basis van cafeïne. langdurig gebruik hiervan lijkt mij erg ongezond.
neem een kopje koffie van te voren en je hebt ook een 'boost' zonder dat je heel de nacht wakker blijft.

Just my 2 cents ^^

Ik heb het van de week gebruikt, ( anderhalve schep ) nou ik had het gevoel alsof ik 3 redbulltjes in een keer achterover geslagen had, heel nerveus gevoel, opgefokt. Dit vind ik persoonlijk een heel naar gevoel. Ik was bijna heel de nacht wakker.

Naar mijn mening zijn al dit soort producten troep. Alles is op basis van cafeïne. langdurig gebruik hiervan lijkt mij erg ongezond.
neem een kopje koffie van te voren en je hebt ook een 'boost' zonder dat je heel de nacht wakker blijft.

Just my 2 cents ^^

haha.je bent gewoon overgevoelig voor caffeine. en ik vind het opgejaagde gevoel juist wel weer lekker. een kop koffie doet zo goed als niks, ook 3 koppen niet.

hoi, ik ben nieuw hier, wel al veel gelezen, vooral deze topic, ik zocht een review van crack, nu heb ik het besteld en binnegekregen, vandaag 1ste training achter de rug, rustig begonnen, 1.5 schepje binnengewerkt, smaak valt goed mee, wat zoet maar vind dat nie zo erg,

voor de training niet echt iets gemerkt van tintelingen kriebels of jeuk, voelde me wel energie vol, goede workout gehad, in het begin merkte ik echt goed dat ik meer reps kon doen, op het laatste merkte ik wel minder, maarja morgen eens proberen op borst 2 schepjes doen, en dan weet ik meer te zeggen wat mijn bevindingen zijn,

tot nu toe heb ik geen wazig gevoel armen staan goed dik, goede pomp,

tot nu toe ben ik tevreden erover, ik zal blijven posten wat het met mij doet !!!

groetjes

Terug
Naar boven