MuscleMeat

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Morgen ga ik weer knallen met Crack. =)
 
nee ik had het niet op een lege maag in genomen, miss dat het dan wel werkt maar ik heb er m`n twijfels over,

Op lege maag nemen, dan heb je meer resultaat ;)
 
heb een probeer verpakking van crack maar moet ik nu heel dat zakje gebruiken of zitten er meer doseringen in?
 
heb een probeer verpakking van crack maar moet ik nu heel dat zakje gebruiken of zitten er meer doseringen in?

zit 45 gram in sample = 3 doseringen
als je goed reageert kan je er 3 x mee trainen.
als 1 dosering niets doet dan neem je de volgende keer er 2
en dan is het op:)
ik heb het hele zakje naar binnen gegooid en ik merkte er niets van
 
zit 45 gram in sample = 3 doseringen
als je goed reageert kan je er 3 x mee trainen.
als 1 dosering niets doet dan neem je de volgende keer er 2
en dan is het op:)
ik heb het hele zakje naar binnen gegooid en ik merkte er niets van

maar hoe moet ik dat eruit halen dan lol zit toch geen schepje bij :eek:
 
op een hoop gooien en er drie gelijke hoopjes van maken:)

ow oke :D maar zie hier ook staan Serving size one pack (45,000mg)

suggested use on training days take sample pack... dus heel dat ding dacht ik :eek: EN NEE BEN GEEN HELD IN ENGELS :roflol:
 
Ik heb de CRACK ook geprobeerd.

De eerste paar keren merkte ik er weinig van en heb de dosering opgeschroefd naar 30-35gr per keer.

Bij deze dosering werkte het prima maar gezien de prijs zoek ik liever een goedkoper alternatief.

Na een kleine berekening kwam ik op ruim €2,50 voor 1 zo'n glaasje oranje sap voor de training......

De belangrijkste werkzame stof heb ik apart kunnen kopen (geranamine) oftewel 1,3-dimethylamylamine. Ik ga hierzelf een preworkout tablet of capsule mee ontwikkelen.
 
Ik heb de CRACK ook geprobeerd.

De eerste paar keren merkte ik er weinig van en heb de dosering opgeschroefd naar 30-35gr per keer.

Bij deze dosering werkte het prima maar gezien de prijs zoek ik liever een goedkoper alternatief.

Na een kleine berekening kwam ik op ruim €2,50 voor 1 zo'n glaasje oranje sap voor de training......

De belangrijkste werkzame stof heb ik apart kunnen kopen (geranamine) oftewel 1,3-dimethylamylamine. Ik ga hierzelf een preworkout tablet of capsule mee ontwikkelen.

Laat ons eens weten of het gelukt is met je eigen preworkout(shake). Ben benieuwd
 
Laat ons eens weten of het gelukt is met je eigen preworkout(shake). Ben benieuwd

Zal een tablet of capsule worden met o.a geranamine en 2 a 3 verschillende caffeinesoorten (waaronder de caffeinesoort gevonden in Guarana).

Behalve de BCAA's en de creatine's die CRACK bevat, is bovenstaande samenstelling dus gelijk aan de samenstelling van de energieopwekkende componenten van CRACK.
 
Vandaag weer lekkere training gehad met Crack.
 
Zal een tablet of capsule worden met o.a geranamine en 2 a 3 verschillende caffeinesoorten (waaronder de caffeinesoort gevonden in Guarana).

Behalve de BCAA's en de creatine's die CRACK bevat, is bovenstaande samenstelling dus gelijk aan de samenstelling van de energieopwekkende componenten van CRACK.

Ben wel benieuwd. Geranamine is legaal te koop bij de smartshop ofzo? Lijkt me wel goedkoop alternatief dan. caffeinecap erbij+ bcaa. ideaal.
 
Ik vind Crack een slechte smaak hebben.
 
Ik heb nu net 2 scoups in me mikkie gegoten.
Staat over 30min. een zware rugtraining te wachten.

Heb om 9:15 ontbeten, eigenlijk iets te kort op elkaar denk ik.
 
Back
Naar boven