XXL Nutrition

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Bij mij staat erop: LET OP Deze sample bevat 3 servings

Lijkt me niet dat je dan dat hele zakje dan moet nemen
 
Je kan het probere maar 1 dosis zou toch genoeg moeten zijn volgens het sample pakje :)
 
Hele zakje in 1 keer kan prima.
 
Ik zou hier nog even posten over mijn resultaten met dit supplement

Ik heb 15 gram genomen(aangezien erop de verpakking 3 servings stond).

Maar heb er niet echt veel van gemerkt. Misschien iets meer uithoudings vermogen.

Ik heb nog 30 gram van me sample zakje over dat neem ik morgen in een keer kijken wat dat voor resultaat geeft.
 
Ik zou hier nog even posten over mijn resultaten met dit supplement

Ik heb 15 gram genomen(aangezien erop de verpakking 3 servings stond).

Maar heb er niet echt veel van gemerkt. Misschien iets meer uithoudings vermogen.

Ik heb nog 30 gram van me sample zakje over dat neem ik morgen in een keer kijken wat dat voor resultaat geeft.

Ga je zeker op knallen;)
 
zou je crack i.c.m. met NaNox9 van muscletecht kunnen gebruiken
?
 
Ik zou bijdeze de evaring vandaag melden

30 gram crack genomen 45 min voor het trainen.

Ik had zeker veel meer zin om te trainen..met sommige oefeningen kon ik duidelijk meer gewicht en gingen de reps makkelijker.

Alleen ik had er zelf nog iets meer van verwacht na de reacties op de vorige pagina's. Maar ben op het moment ook beoordelijk verkouden misschien dat dat ermee te maken heeft.

Ik zou het in de toekomst zeker wel een keer aanschaffen.
 
ik ben sinds 3 dagen met crack bezig. 2 schepjes per training (30 gram)
merk heel goed dat ik m'n setjes makkelijker aan kan. aantal PR's zijn al gesneuveld. voelt goed aan. word er niet zo zenuwachtig van als met superpump 250. ik stack hem nu nog met een halve pot size-on die ik al aan het stacken was. smaak vind ik oke. die van de superpump was uiteindelijk om te:kots:

ben benieuwd wat de komende weken gaan brengen.
 
Ook ik heb vorige week een sampeltje mogen gebruiken, de eerste trainig heb ik 15 gram genomen, dit deed echter IMO niet veel.

Later die week heb ik de overige 30 gram genomen, en die sloeg in als een bom. Onderweg naar de sportschool een beetje tintelend gezicht, en heb een goede zware training gehad. Pomp was goed en heb zelfs een pr laten sneuvelen.

Moet zeggen dat ik wel wat later in slaap viel als normaal.

gr
Mike
 
lol ik had gelijk heel dat zakje gebruikt ik d8 owh zal wel voor 1 keer zijn, mijn gezicht tintelde als een gek.
Maar mischien komt het ook omdat ik nog niet zo veel massa heb dak er wat gevoeliger voor ben.
 
Ook ik heb vorige week een sampeltje mogen gebruiken, de eerste trainig heb ik 15 gram genomen, dit deed echter IMO niet veel.

Later die week heb ik de overige 30 gram genomen, en die sloeg in als een bom. Onderweg naar de sportschool een beetje tintelend gezicht, en heb een goede zware training gehad. Pomp was goed en heb zelfs een pr laten sneuvelen.

Moet zeggen dat ik wel wat later in slaap viel als normaal.

gr
Mike

Ik heb ongeveer dezelfde punten als jouw op het tintelend gezicht na.
Maar ben verkouden dus denk dat het effect daarom minder was (of zou dit er niks mee te maken hebben?? )
 
Ligt denk ik gewoon aan je eigen lichaam en hoe het op bepaalde dingen reageert, zal bij iedereen anders zijn neem ik aan. Maar dat merk je pas als je het gebruikt :)
 
Misschien is crack toch niks voor mij als ik er niet goed op reageer. Of ik had misschien het hele zakje (45gram) moeten nemen.
 
Probeer je volgende keer toch het hele zakje heb ik ook gedaan :) kweet iig dat het werkt, maar tis alleen jammer dat ik maar 2 van die proefsampjes heb gekrege bij mijn bestelling. Dus kwee nog niet of ik dat spul echt ga hale of dat ik nog wat andere dingen uit probeer.
 
Moet ik toch maars ergens nog zn sample zien te scoren:D
 
Ik ga ook een beetje het internet afstruinen om te kijken of ik ergens nog wat samples vandaan kan halen om te kijken wat ik uit ga probere :D
 
ik heb nu ook mijn sample geprobeerd, nam 30gram in 1 keer. Dit samen met een caffeine pil. Heb wel aardig relaxed getrained, maar na de training voelde ik me helemaal leip een niet echt fijn gevoel. Volgende keer maar alleen crack proberen.
 
Iemand die mij nog een sample wil sponseren???:rolleyes:

1 van de sponsers hier?:D
 
denk dak gewoon nog wat bestel bij bodyenfitshop.nl ;p
 
Back
Naar boven