MuscleMeat

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Ik heb hier een topic opgezocht nadat ik een sample van crack binnenkreeg en het topic hoeft niet eens gebumpt te worden maargoed..

Het eerste waar ik aan dacht toen ik de smaak/kleur en werking zag was aan dit :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-energized-xpand-dymatize-55238/

Ik heb dit ook eens gebruikt bijna 2 jaar geleden en ik vond het geweldig spul. je krijgt er geweldige pomp en energie van, het is alleen nergens meer te koop dacht ik. (behalve de versie zonder energized

Crack lijkt er aardig veel op vind ik. Vooral de kleur en smaak. Ik vind alleen de werking van Crack minder sterk vergeleken bij Energized Xpand Dymatize.

Zit er aan te denken een potje te proberen maarja misschien roept iemand hier straks dat Energized Xpand Dymatize wel ergens leverbaar is en dan vindt ik het weer zonde:P

dus ik wacht nog ff 2 daagjes ;)
 
Laatst bewerkt:
Tering wat is dit heftig spul! Ik eet vooraf wat muesli en als ik ga trainen doe ik 1 eetlepel Crack een half uur of meer vooraf de training. Qua kracht ben ik echt met sprongen vooruit gegaan en ik kan ook langer doorgaan zonder moe te worden. Ben blij dat ik maar 1 eetlepel de eerste keer nam want 3 zijn echt teveel. Het werkt bij mij ook de hele dag door. Ik ben Stackers gewend met efedrine of in combi met een booster waar ik altijd 'hard' op ging maar dit voelt toch anders.

Laats een training gedaan van een half uur krachttraining en 5 kwartier cardio op een BPM van 150/160 puur omdat ik zo heerlijk in die flow zat dat ik gewoon door ben gegaan met Cardio. Thuis gekomen de hele dag fit dus allerlei schoonmaak klusjes gedaan waar ik normaal dan geen zin meer in heb.
Ben benieuwd of dit zo blijft of dat er al gauw gewenning optreed maar voor nu past dit spul heel goed bij me.
 
Tering wat is dit heftig spul! Ik eet vooraf wat muesli en als ik ga trainen doe ik 1 eetlepel Crack een half uur of meer vooraf de training. Qua kracht ben ik echt met sprongen vooruit gegaan en ik kan ook langer doorgaan zonder moe te worden. Ben blij dat ik maar 1 eetlepel de eerste keer nam want 3 zijn echt teveel. Het werkt bij mij ook de hele dag door. Ik ben Stackers gewend met efedrine of in combi met een booster waar ik altijd 'hard' op ging maar dit voelt toch anders.

Laats een training gedaan van een half uur krachttraining en 5 kwartier cardio op een BPM van 150/160 puur omdat ik zo heerlijk in die flow zat dat ik gewoon door ben gegaan met Cardio. Thuis gekomen de hele dag fit dus allerlei schoonmaak klusjes gedaan waar ik normaal dan geen zin meer in heb.
Ben benieuwd of dit zo blijft of dat er al gauw gewenning optreed maar voor nu past dit spul heel goed bij me.

Heb ook nog 2 samples van crack liggen; binnen 2 weken fzo eens uittesten ^^
 
Ik had veel verwachtingen van crack, dus had wat samples gekregen. 1e keer maar n half zakje geprobeerd om te kijken hoe ik reageerde: helemaal niks. Vandaag voor de training heel zakje geprobeerd: helemaal niks. No xplode doet ook al niks :( Alleen nox pump werkt tot nu toe
 
Ik had veel verwachtingen van crack, dus had wat samples gekregen. 1e keer maar n half zakje geprobeerd om te kijken hoe ik reageerde: helemaal niks. Vandaag voor de training heel zakje geprobeerd: helemaal niks. No xplode doet ook al niks :( Alleen nox pump werkt tot nu toe

heb net hetzelfde, crack werkte voor geen meter,
gebruik nu RPM & Drive stack en moet zeggen deze werken als een bom op mij :)
 
Mijn energie level schiet omhoog.

Graag deel ik mijn ervaring met jullie mee wat betrefd de Crack.
Ik heb gezien mijn ervaring en kennis veel getest en mijn conclusie is als volgt.
Het werkt!!! Veel "POWER" en heel belangrijk, je voelt het door je hele lichaam stromen Thé Energie, mentaal helpt dat heel goed om je doel te bereiken.

Feel Thé Force!!! Yehhhhhhhoeaaaaa!!!!
 
Ik had veel verwachtingen van crack, dus had wat samples gekregen. 1e keer maar n half zakje geprobeerd om te kijken hoe ik reageerde: helemaal niks. Vandaag voor de training heel zakje geprobeerd: helemaal niks. No xplode doet ook al niks :( Alleen nox pump werkt tot nu toe

Ja is gewoon gewenning. Je went zo snel aan die pre-workouts. NO-Xplode had ik alleen de eerste pot die ik ooit gebruikte die echte drive, daarna nooit meer iets vergelijkbaars gevoeld. Oftewel binnenkort nox pump uitproberen:p
 
Ja is gewoon gewenning. Je went zo snel aan die pre-workouts. NO-Xplode had ik alleen de eerste pot die ik ooit gebruikte die echte drive, daarna nooit meer iets vergelijkbaars gevoeld. Oftewel binnenkort nox pump uitproberen:p

Probeer dan een keertje RPM ?
 
Heftig goed spul (tijdens de training dan), nu net weer gebruikt voor de zoveelste keer. Voel me nu weer zo slecht, zo'n dikke crash erna, is echt niet meer normaal. Dus voor mij toch geen crack meer nu, rest van de avond naar de klote na crack.
 
zal het even verduidelijken,

we zaten al 4 maanden vast met gewicht.
met crack haalden ik 2.5 kilo dus 1.25 kilo per kant extra dus 2,5 kilo de eerste training, dit is echter al opgelopen tot 7.5 kilo per kant, dus we zijn mooi over het plateau heen.
 
zal het even verduidelijken,

we zaten al 4 maanden vast met gewicht.
met crack haalden ik 2.5 kilo dus 1.25 kilo per kant extra dus 2,5 kilo de eerste training, dit is echter al opgelopen tot 7.5 kilo per kant, dus we zijn mooi over het plateau heen.


ik had echt gegunt dat je binnen 1 training 2,5kilo spier was aangekomen maar de realiteit is helaas anders:rolleyes:
 
Volgens mij bedoelt ie met het wegdrukken van gewichten, hij drukt met gebruik van crack nu 7,5KG per kant (15KG totaal met bijv bankdrukken) meer dan zonder crack.
 
Meer Power

Mijn Legpress was 230 kg, met Crack 450 kg. Wist niet wat ik mee maakte.
Dat met al mijn spieren, het schoot om hoog die Power van me.
Ik ga zeker door met deze Shit, ik wil boven me zelf uitstijgen.
Wat ik je zou adviseren, voor al door gaan. Tot je uitelkaar knalt.
 
Mijn Legpress was 230 kg, met Crack 450 kg. Wist niet wat ik mee maakte.
Dat met al mijn spieren, het schoot om hoog die Power van me.
Ik ga zeker door met deze Shit, ik wil boven me zelf uitstijgen.
Wat ik je zou adviseren, voor al door gaan. Tot je uitelkaar knalt.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Mijn Legpress was 230 kg, met Crack 450 kg. Wist niet wat ik mee maakte.
Dat met al mijn spieren, het schoot om hoog die Power van me.
Ik ga zeker door met deze Shit, ik wil boven me zelf uitstijgen.
Wat ik je zou adviseren, voor al door gaan. Tot je uitelkaar knalt.
Laat de blessures maar komen,

Met crack ook flink meer kunnen doen, maar daarna wel een week met een overbelaste elleboog gezeten.
 
Vandaag mn sampletje crack geprobeerd... Tja, ergens tijdens de training had ik wel wat kracht wat misschien te danken was aan Crack, maar niet zeker. Geen energie, geen drive. Wel focus, pomp was er dan weer wel maar niet overdreven. Misschien volgende keer 2 samples proberen.

NOX Pump en NO Shotgun (1,5 dosis) zijn nogsteeds de enige die redelijk wat doen.
 
niemand die een hele pot op heeft? die mij kan vertellen of er bijwerkingen van zijn van die crack, addictive performance amplifier jammer hoop nog wat te horen van iemand!
 
niemand die een hele pot op heeft? die mij kan vertellen of er bijwerkingen van zijn van die crack, addictive performance amplifier jammer hoop nog wat te horen van iemand!

Ik weet niet of je dat overleeft als je een hele pot neemt.
 
Net 20 minuten geleden mijn eerste 10 gram crack genomen (bedankt Bodyenfitshop voor de samples)

Nu heb ik het genomen met wat beta alanine (3 gram of zo, maar niet voor het eerst), en ik weet niet of het daardoor komt, maar mijn huid tintelt helemaal ... damn.. het wordt hoog tijd dat ik mijn tas ga pakken om te gaan trainen geloof ik :)
 
Beste pre-work out die ik gehad heb tot nu toe. Enige nadeel is dat ik de dosering alsmaar moet verhogen.
 
Back
Naar boven