Fitness Seller

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Vandaag een half samplezakje genomen (+-15gr?). Gvd wat een pomp :s Kon na mn 2 opwarmsetjes DB ext mn arm bijna niet meer bewegen. Bleef de hele training aanhouden en voelde soms zelf pijnlijk aan. Voorts nog goed getraind! Volgende keer 1/3 nemen en nog eens bekijken...

Ik nam 1 samplezakje (30g) in combinatie met 2 Energize!-pilletjes van XXL, ik ging heel hard (ook niet zo verwonderlijk als ik het zo eens bekijk). 9.5/10 gebaseerd op die ervaring.

De afgelopen maanden heb ik voor elke training een zakje genomen. Ik ga goed vooruit en kan zwaar trainen. Begin maart kon ik geen 5x5x100 kg met bench press. 6 weken later deed ik 5x5x110 kg bench. Dat heeft ook met rust en voeding te maken, maar je hebt ook de energie nodig voor harde trainingen.

Ik heb ook zo'n sample zakje geprobeerd. Dacht dat het allemaal onzin was en het allemaal maar in je hoofd zat dat je veel meer energie kreeg.

Buiten het tintelen van me hele hoofd had ik inderdaad echt VEEEEL energie. Het enige nadeel was dat ik wel een erg opgefokt en zenuwachtig gevoel had. Ik had erg veel zin om te trainen (tijdens het trainen kicked die pas echt in). Maar ipv lekker rustig de oefening afmaken was ik met me hoofd al bij de volgende oefening.

Gelukkig wel geen energie crash gekregen. Heb me de rest van de avond goed gevoeld.

Op het einde van de training werd ik overigens wel wat misselijk en merkte dat ik een veel hoger trainings tempo had gedraaid. Ik nam al weinig pauzes tussen de oefeningen en nu al bijna helemaal niet.

Crack ga ik voor krachttraining niet meer gebruiken, veel te opgefokt en zenuwachtig gevoel van kon me niet goed concentreren daardoor.

Voor cardio? Ja echt wel , dan ren ik wel een uur door :p

Crack ga ik voor krachttraining niet meer gebruiken, veel te opgefokt en zenuwachtig gevoel van kon me niet goed concentreren daardoor.

Mijn training partner en ik hebben eergisteren sample geprobeerd en zonder gekheid na 4 maanden tijd alle 2, (2.5 kilo) op onze BenchPress.

Inderdaad je word er erg opgefokt van. Maar dat helpt prima bij het benchen.

Zeer tevreden en geen koppijn of crash daarna, we hebben pot besteld die delen we. ik houd jullie op de hoogte hoe het na 2 weken verloopt of het nog steeds gevoel geeft of je staal kan buigen.

edit. interpunctiefouten

Laatst bewerkt:
mijn trainings partner en ik hebben eergister sample geprobeerd en zonder gekheid na 4 maanden tijd alle 2 2.5 kilo op onze BP.

inderdaad je word er erg opgefokt van. maar dat helpt prima bij het benchen

zeer ter vreden en geen koppijn of crash daarna we hebben pot besteld die delen we. ik houd jullie op de hoogte hoe het na 2 weken verloopt of het nog steeds gevoel geeft of je staal kan buigen

???

Had ook een sample gebruikt, waarschijnlijk meer dan 1 dosering want toen ik weer in zakje keek was die zo goed als op :P
Energie was teveel van het goeie, nam amper tot geen rust tijden setjes.
Bakje koffie net daarvoor was ook niet echt slim gedaan van mij :P
Werd op een gegeven moment ook misselijk, dus denk niet dat ik 2de sample zakje neem.

Had ook een sample gebruikt, waarschijnlijk meer dan 1 dosering want toen ik weer in zakje keek was die zo goed als op :P
Werd op een gegeven moment ook misselijk, dus denk niet dat ik 2de sample zakje neem.

helft van het zakje nemen ;)

Ja kan het de 2de keer natuurlijk proberen beter aan te pakken :P
Iig geen bak koffie daarvoor, hopelijk scheelt dat al iets.

Wel lekker supplement aleen jammer dat de werking verminderd na loop van tijd hot blood daarintegen blijft de werking aardig goed ook als je niet een super lege maag hebt

Moet je crack ook op je lege maag nemen?

Elke pre workout heeft de voorkeur voor een lege maag dacht ik zo, verbeterd werking en opname snelheid.

is wel het beste maar als ik 2uur van te voren moet stoppen met eten en ik zou dan een pre workout nemen komt dat niet goed :P. Dus het hoeft niet ik doe meestal een halfuur van te voren eet ik niks meer dan kickt het een kwartiertje/20min later in maarja daar kan je rekening meehouden :)

Je bent ook een lichtgewicht, dus dan kan een heel zakje teveel zijn.

waar haal je die sample?(A)

Als je iets bestelt bij bf of xxl, kan je het misschien lievv vragen.

Maar aan je stats te zien zou ik eerst heel veel, en dan ook echt veel eten!

Samples zijn binnen, maar ga denk volgende week maandag ze uitproberen. Heb dinsdag motor examen, lees hier enkele verhalen dat je om 2u snachts nog wakker bent om de marathon te rennen. Dat heb ik liever niet de ochtend voor het afrijden :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven